UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Bericht door univers » 27 jan 2020, 12:12

Datum van waarneming: 26 januari 2020
Locatie waarneming: de ISS draait rond de aarde.
Bron: ISS live NASA cam

Afbeelding

Dit is een aantal coole beelden van drie UFO's die uit de oceaan oprijzen. Elke UFO is ongeveer 1,5 km lang ... en een ervan staat nog half onder water. UFO's zijn gemeld door piloten van die grootte, dus het is helemaal niet ongebruikelijk. De UFO uiterst links is de leider van de vloot. Je kunt zien dat de UFO uiterst links ongeveer 75% uit het water is, de middelste UFO is 45% en de UFO uiterst rechts is slechts ongeveer 20% uit het water. Zodra de UFO's het water hebben verlaten, moeten ze een paar minuten in positie wachten totdat het meeste water van het schip is gevallen, omdat het water rompschade kan veroorzaken bij snel opwarmen en bevriezen snel onze atmosfeer verlaat ... maar wanneer ze gaan lichte snelheid ... een beetje water kan ze echt van het goede pad halen.

Afbeelding



https://www.etdatabase.com/2020/01/ufo- ... space.html
Is dit weer fake?
Bij ISS NASA, kan ik nergens wat terug vinden.
Misschien kan Harm Kuipers, antwoord geven, die zit er met zijn snufferd boven op.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Bericht door Tardis » 27 jan 2020, 12:30

Fake? het zullen misschien echte beelden zijn van 3 wolken. Zodra de video gaat bewegen zie je dat de rechter wolk langzaam oplost en van de andere twee blijft ook steeds minder over. Ik zie er geen ruimteschepen die uit de oceaan komen en daar liggen te drogen in.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Bericht door Gast1 » 27 jan 2020, 18:27

Volgens mij bewegen de onbekend 'vliegende' voorwerpen zelfs gewoon met de draaiing van de Aarde mee.
Maar goed, als niet bekend is wat die dingen zijn, dan zijn het inderdaad UFO's ...

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Bericht door univers » 27 jan 2020, 19:08

Harm Kuipers
Wat een eikel ben ik toch, bedoel André Kuipers.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: UFO Armada Boven Oceaan Gezien Vanuit Ruimtestation,

Bericht door Gast1 » 27 jan 2020, 19:25

Ah, de broer van Harm Kuipers dus ...

Plaats reactie