UFO overdag die over Unicoi, Tennessee vliegt,13 juli 2020

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO overdag die over Unicoi, Tennessee vliegt,13 juli 2020

Bericht door univers » 15 jul 2020, 16:31

Afbeelding

Er is een soort vliegende schotel gefilmd boven Unicoi in Tennessee. Deze video is gemaakt op 13 juli 2020.

Hetzelfde object is 2 weken geleden gefilmd in Montana!
Getuigenverslag:

Zag een rond voorwerp in de lucht. Bleek reflecterend licht te zijn. We kampeerden in Unicoi County, TN en zagen een rond licht in de lucht. Het leek te zweven terwijl de wolken onder het object bewogen. Ik heb foto's gemaakt met de telefoon en vervolgens met een 300 mm digitale camera. Bij inzoomen lijkt er een chevron in het midden van een cirkel te zijn met een gloeiende rand.



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... -2020.html
UFO-video overdag: vliegende schotel boven Red Lodge, Montana, 2 juli 2020

Afbeelding
Nieuwe beelden overdag van een vliegende schotel die hoog in de lucht boven Red Lodge in Montana zweeft. Dit gebeurde op 2 juli 2020.

Getuigenverslag: Doorschijnend, tic tac-achtige ufo gefotografeerd en gefilmd in Montana. Op 2 juli, om 16.00 uur, op een zeer zonnige dag, met slechts een paar wolken, zag ik iets vreemds aan de hemel dat op sterren leek. Er waren ongeveer 4-5 van hen opgesteld in een sterachtig patroon. Gefrustreerd door iPhone-foto's van slechte kwaliteit, ging ik naar mijn winkel en haalde mijn HD Canon-camera, een telelens van 210 mm en een statief. Zodra ik een goede foto kreeg, wist ik dat ik naar iets van deze wereld keek. Ik kon het alleen echt zien met de telelens. In mijn ogen leek het gewoon een stip, dus begon ik zoveel mogelijk foto's en video's te maken. Ik heb foto's kunnen maken van twee UAP's. De eerste was verder weg en de tweede was dichterbij, de dichtstbijzijnde was het gemakkelijkst te filmen. Toen ik het eenmaal begon te filmen, kon ik zien dat het object langzaam naar het oosten afdreef. De hoogte behouden zoals het eruit zag. Het dreef langzamer dan de incidentele wolk die voorbij dreef. Je kunt dit zien in de video. Gelukkig filmde ik het object gecentreerd tussen een telefoondraad en de telefoonpaal was een gevoel van afstand en grootte. Ik filmde totdat mijn camera om 16:31 uur stierf. De objecten dreven nog steeds langzaam naar het noorden van de stad toen ik weer aan het werk moest. Ze waren weg toen ik klaar was met werken om 5 uur. Ik leerde meer over het object tijdens het bewerken van de foto's en video's in de post. In Adobe Premiere kon ik voldoende inzoomen op het object om te zien dat het roteerde, pulseerde, een beetje van vorm veranderde, van vorm veranderde, enz. Ik heb een video gemaakt en heb deze onlangs geüpload naar YouTube. Ik documenteer mijn ervaring zo goed als ik kan in de video en laat alle foto's en video's zien die ik heb gemaakt. Het was tijdens het bewerkingsproces dat ik me realiseerde dat dit een van de tic tac ufo's zou kunnen zijn. Het klinkt zoals de piloten het beschrijven. Ik zou het waarderen als jullie dit verder onderzoeken.



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... -2020.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie