Buitenaards vaartuig verlaat de zon en laat een enorm plasmaspoor achter

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Buitenaards vaartuig verlaat de zon en laat een enorm plasmaspoor achter

Bericht door univers » 12 nov 2020, 08:39

Een ongelooflijke afbeelding van een CME die uit de zon wordt uitgeworpen en naar buiten reikt om een ​​mogelijk buitenaards ruimtevaartuig te onthullen dat de zon lijkt te verlaten en een enorm plasmaspoor achterlaat, werd op 9 november 2020 vastgelegd door NASA's Lasco C2-satelliet.

Afbeelding
Het lijkt erop dat het schild van het buitenaardse vaartuig nog steeds gloeit van de enorme hitte voordat het de ruimte in schiet.

Hoewel NASA-wetenschappers waarschijnlijk zullen zeggen dat het gewoon een normale uitbarsting van het magnetisch veld van de zon was, een coronale massa-ejectie genaamd, is deze verschijning, die duidelijk door de zonnevlam vliegt, waarschijnlijker een UFO die de zon om de een of andere reden heeft gebruikt.

Er wordt gezegd dat buitenaardse wezens hun ruimtevaartuig naar de zon sturen, zonne-energie oogsten of zelfs toegang krijgen tot ons zonnestelsel via een stargate, waarbij ze dimensionale portalen in de zon binnenkomen en verlaten.

Bron: https://soho.nascom.nasa.gov/data/Theater/
Afbeelding Lasco C2
Datum: 09-11-2020 - Tijd: 03.12.14



https://ufosightingshotspot.blogspot.co ... -huge.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Buitenaards vaartuig verlaat de zon en laat een enorm plasmaspoor achter

Bericht door Tammy » 12 nov 2020, 10:19

Mijn kennis is met dit soort beelden totaal niet toereikend om te zien wat dit is.
Maar zou het kunnen wat men zegt of is de uitleg waarschijnlijk die van NASA ?
En wat is de waarheid.
Altijd moeilijk dit. [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Buitenaards vaartuig verlaat de zon en laat een enorm plasmaspoor achter

Bericht door Kristof Piessens » 12 nov 2020, 11:54

Zal worden geboekstaafd als 'unsolved mysteries', zeker weten doen ze niet maar toch is de zichtbare anomalie wel duidelijk dat het geen natuurlijke eigenschap is van een uitbarsting.
In ieder geval, als ik observeer komt ik altijd uit op reflectieprincipes, heb dat vaak met foto's waarin ramen/ruiten als spiegels functioneren.
Doorzichtige doorkijkbare ramen komen op foto ook over als reflecties en projecteren meestal de omgeving evenwijdig in een hoek afhankelijk vanuit welke positie je die foto neemt...
Als ik heel goede voorbeelden van reflecterende ramen/ruiten op foto zie probeer ik dat te bezoeken ter plaatsen als ik weet te achterhalen waar die foto is genomen...in de directe omgeving/omtrek weet ik al enkele mooie voorbeelden er van...dit is geen natuurlijke eigenschap noch een reflecterende anomalie want er is een zichtbare rechte straal te zien vanaf de bovenkant van de uitbarsting.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie