'String of lights' gefotografeerd in de buurt van Charlotte

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

'String of lights' gefotografeerd in de buurt van Charlotte

Bericht door 4l13N » 06 feb 2021, 11:13

84090EB8-E0C6-4118-8FDC-317A2FD12B72.png
Een eigenaardig fenomeen in de lucht heeft de aandacht getrokken van een lokale sociale mediagroep in North Carolina. De lichten, die onlangs verschenen boven de Indian Trail-gemeenschap van de staat ten zuidoosten van Charlotte, werden gefotografeerd door Alisa Homewood die de afbeelding op Facebook plaatste.

'Weet iemand wat deze lichten vanavond waren?' vroeg zij. 'Helemaal geen geluid. Ze flikkerden als lantaarns, maar volgden exact hetzelfde pad tot ze verdwenen, wat vreemd was.'

"Mijn eerste gedachte toen ik de lichten zag, was dat het de helikopters in de verte waren, maar toen de lichten dichterbij kwamen, was er geen geluid. Toen gingen ze recht omhoog de lucht in en verdwenen."

'Ik kon rondom het licht niets zien dat suggereerde dat het wel of geen lantaarns waren, maar het licht flikkerde alsof je je zou voorstellen dat een lantaarn eruit zou zien.'

Wat het mysterie nog groter maakte, was het feit dat een cluster van drie extra lichten omgeven door een blauwe gloed op de foto was verschenen ondanks dat ze op dat moment niet werden gezien.

'Het blauwe licht merkte ik pas nadat ik de foto ‘s had gemaakt', zei ze.

"In de lucht zag het er niet blauw uit, het zag eruit als een groep felle lichten. Ik vond het echter vreemd dat een paar mensen diezelfde blauwachtige groep lichten hebben gezien en gefotografeerd."

Inderdaad, verschillende mensen op Facebook kwamen naar voren nadat ze haar foto hadden gezien en beweerden dat ze hetzelfde hadden gezien wat leidde tot veel discussie over wat het zou kunnen zijn.

2C9E8734-24C7-475B-9CF4-EE938885A057.png


https://www.charlotteobserver.com/news/ ... 95870.html

Plaats reactie