Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door univers » 21 feb 2021, 13:30

Deze korte film presenteert de geschiedenis van buitenaardse interventie op aarde, en hoe concurrerende facties hebben gestreden om het lot van de mensheid. Ontdek hoe de aarde een gevangenisplaneet werd onder de controle van een negatieve groep buitenaardsen en hun menselijke volmachten (ook bekend als de cabal / diepe staat) die in het verleden armoede, ziekte en oorlog hebben veroorzaakt. Ontdek wat ons te wachten staat als positieve buitenaardse wezens samenwerken met een Earth Alliance van internationale leiders uit grote landen om onze planeet te bevrijden en een nieuw tijdperk van welvaart, vrijheid en het onderdeel worden van een Galactische Federatie inluiden.

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door Kristof Piessens » 21 feb 2021, 16:11

Eigenlijk hebben mensen niet de armoede veroorzaakt...noch buitenaardsen.

De rijken/heersers waren zich bewust van hoe ze gezond konden blijven door groenten/fruit/kruiden tot zich te consumeren, en een groot gedeelte van die menselijke bevolking was zich niet van bewust dat gezondheid samenging met juiste voeding en teerde op andere schaarse overlevingsmechanismen die gedurende de geschiedenis onveranderd bleef en nog eens verkeerde voeding tot zich nam...

Met wat er nu gebeurd gaat men een digitale id databese willen oprichten samen met het onderliggende doel van de genetica om medische geschiedenis op te slaan...maar een ziekte verhelp je niet als je mensen niet bewust maakt van het feit dat men verkeerde voeding tot zich neemt.

Het gaat er om dat er weinig wordt gedaan aan de voedingsdieet met betrekking tot gezondheid te veranderen naar de juiste voeding en in het bijzonder dat vrouwen ze zwanger worden/zijn ook dan bewust worden dat een baby al vanaf de ontwikkeling bij de foetus de stoffen/virussen kan krijgen (doorgegeven door de ouders) dat een steriele baby na de geboorte in de vorm van gevolgen (fysieke afwijkingen/gebreken) of in de latere levensfase's van het opgroeiende kind tot uiting kan komen...de werkelijke oorzaak mag ook geweten worden maar daarover hoeft een vrouw echt niet schuldig voelen omdat je zelf niet wist dat je belast was op metalen die moeilijk met verkeerde voeding kunnen verwijdert worden uit het lichaam...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door Tammy » 22 feb 2021, 09:10

Ik heb de film van Univers ook gezien .
Ziektes trouwens Kristof ontstaan ook door allerlei andere redenen.
Ook mensen die gezond eten worden ziek en krijgen kanker of allerlei andere afschuwelijke ziektes.
En gaan daar ook dood aan.

Wat ik zag in de korte film is veel.
Bij sommige zaken denk ik zou kunnen maar bij anderen zoals de reptielachtigen denk ik nee niet echt.
Maar ik kan er ook naast zitten.
Regeringsleiders zijn denk ik op de hoogte van sommige buitenaardse informatie maar niet alles.

De Galactische Federatie zou kunnen.
Waarom niet eigenlijk ?
Wie weet hoeveel bewoonde planeten er zijn.
Dat wij mensen die nog niet hebben gevonden betekend niet dat die er niet zijn.
We zijn net begonnen met het universum te ontdekken, we denken dat we al heel veel weten maar we weten nog zo weinig.

We beginnen net en het is een geweldig avontuur. :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door univers » 22 feb 2021, 10:02

de reptielachtigen denk ik nee niet echt.
Die kop lijkt veel op die pipo die ik in 54 heb gezien, enkel die had een bredere schedel, en had een grauwe huid.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door Tammy » 22 feb 2021, 11:59

Daar heb jij wel eens iets over verteld Univers.
Waar had jij die ook alweer gezien ?
Mijn geheugen werkt laatste tijd niet optimaal merk ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door univers » 22 feb 2021, 19:36

Bij de eerste Bilderberg convergentie.
Sindsdien zit ik vol met vragen.
Hoe konden zij mij zien ?
Zag ik ze zoals ze werkelijk zijn, en dat ze daar in mensengedaante waren.
Allemaal vragen,
Wellicht heb ik het antwoord als ik deze wereld verlaat.
Wie weet, kan het enkel niet meer aan jullie overbrengen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Korte film - Geschiedenis van de buitenaardse agenda en de komende wereldwijde revolutie

Bericht door Tammy » 23 feb 2021, 07:08

Was dat niet een uittreding die jij toen had ?
Iets staat mij daar van bij.
We laten allemaal een keer het loodje dus wie weet zien we elkaar eens weer en kketsen we over de antwoorden. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie