UFO in "Madonna en kind" schilderij, 1400, UFO-waarnemingsnieuws.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO in "Madonna en kind" schilderij, 1400, UFO-waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 27 mar 2021, 22:06

Datering schilderij: 1480-1515 (exact onbekend)
Schilderschilder: Domenico Ghirlandaio, Filippino Lippi, Sebastiano Mainardi en Jacopo del Sellaio (kunstenaar onbekend)
Hé, in dit oude schilderij is er een UFO met schitterend glanzend licht dat eruit komt. Eerst dacht ik dat het een vergissing was, schimmelgroei, een vlek, een soort vergissing. Maar toen ik beter keek, realiseerde ik me dat het met opzet was gemaakt. Waarom denk ik dat? Ten eerste heeft het object gouden lichtstralen die eruit schieten. Het heeft ook een koepelvormig onderste gedeelte aan de onderkant en twee antennes die aan de bovenkant steken. Als klap op de vuurpijl is er een man en zijn hond op het schilderij die naar de UFO in de lucht staren.

Ik geloof in god en ik onderschrijf alle religies. Maar ik kan zien dat de kunstenaar niet alleen een overeenkomst zag, maar ook een verband tussen Jezus en buitenaardse wezens. Door Jezus 'moeder op het schilderij te plaatsen is het een directe link naar Jezus zelf en worden ze in de verte bewaakt en beschermd door een UFO. Ik denk dat er een dunne lijn is tussen religie en buitenaardse wezens. Wat ik bedoel is ... wanneer een buitenaardse soort hoog genoeg evolueert ... ze engelachtige krachten en capaciteiten zullen hebben ... en de dunne lijn is dan verdwenen. De aarde is slechts 4,3 miljard jaar oud, maar astronomen zeggen dat het universum 13,5 miljard jaar oud is. Er zijn dus veel soorten die 9 miljard jaar evolutie voor de boeg hadden. Ik noem die soorten geascendeerde soorten ... soorten die hebben overleefd en geëvolueerd voorbij het materialistische lichaam om pure energie te worden en dus elke vorm aannemen die ze willen,

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie