UFO verstopt zich in wolken zichtbaar vanaf ruimtestation, UFO waarnemingsnieuws.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO verstopt zich in wolken zichtbaar vanaf ruimtestation, UFO waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 15 apr 2021, 22:05

Afbeelding
Afbeelding

Datum waarneming: 15 april 2021
Locatie waarneming: baan om de aarde
Bron: Live International Space Station Cam

Ik keek naar de live cam vanaf het ruimtestation en er kwam iets voorbij dat daar niet had mogen zijn. Ik zag een rechthoekige UFO die zich bij de wolken verstopte. Nabij de UFO is een halvemaanvormig pad dat naar mijn mening is gemaakt terwijl het naar zijn huidige rustplaats reisde. Het object is enorm, ongeveer anderhalve kilometer breed en zou gemakkelijk duizend bemanningsleden kunnen oud maken en veel ruimte over hebben. Dit object is echt verlicht en merkbaar omdat de zonsondergang de UFO heeft geraakt en al zijn details en vorm naar voren heeft gebracht. Zoals ik al honderd keer eerder op deze site heb gezegd ... als je een UFO wilt zien, kijk dan naar een hand vol zonsondergangen. Ik garandeer je dat je er een zult zien.
Scott C. Waring - Taiwan



Afbeelding

https://www.ufosightingsdaily.com/2021/ ... space.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: UFO verstopt zich in wolken zichtbaar vanaf ruimtestation, UFO waarnemingsnieuws.

Bericht door Kristof Piessens » 16 apr 2021, 06:54

Ik zie meer dat er wel een object bevind voor een cirkelachtig object waarvan de halve maan licht een reflectie is van licht...

Als je goed kijkt op de foto's meer bepaald de 2 de foto, zie je dat goed van linkerkant tot rechterkant van de reflectie...hoe kan dat een lichtspoor zijn van een ufo, snap ik niet...leuke fantasietje weer...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie