Harry Reid over de piramide-UFO's, het aanstaande regeringsrapport en meer

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Harry Reid over de piramide-UFO's, het aanstaande regeringsrapport en meer

Bericht door univers » 29 apr 2021, 21:24

Er was een tijd dat de meerderheidsleider van de Senaat meer tijd achter de schermen doorbracht dan voor de camera ... een tijd waarin de meerderheidsleider zich net zo zorgen maakte over onverklaarbare mysteries als het uitleggen van het voor de hand liggende. Die meerderheidsleider was de voormalige senator Harry Reid van Nevada, die bekend werd nadat hij zijn ambt als politicus had verlaten en zo bezorgd was over UFO's dat hij een geheime studie startte om ze te onderzoeken - een studie die het Advanced Aerospace Weapon System Applications Program (AAWSAP) werd. het Advanced Aerospace Threat Identification Program (AATIP) en vandaag de Unidentified Aerial Phenomena (UAP) Task Force, die in het nieuws is omdat het in juni een rapport aan het Congres heeft beloofd over wat onze regering weet over UFO's. Daarom is Harry Reid weer in het nieuws, en hij gaf zijn inzichten en meningen onlangs aan George Knapp atMystery Wire . Laten we eens kijken naar enkele van de interessantere en onthullende opmerkingen van Reid.
'Hij zou in ieder geval moeten kunnen zeggen dat ik over het onderwerp ingelicht ben. Ik heb geen mening over wat hij ook maar wil zeggen. Maar ja, ik denk dat het onderwerp UFO's niet verdwijnt. Het wordt om veel verschillende redenen duidelijker. Dus hij kan het onderwerp niet negeren. Zelfs als hij dat zou willen. "
Reid is van mening dat president Biden, met wie hij samenwerkte toen hij senator Biden was, goed geïnformeerd moet worden over het onderwerp UFO's en de inhoud van het rapport, ruim voordat het naar buiten komt ... ervan uitgaande dat dit het geval is - terugtrekken om veiligheidsredenen is altijd een mogelijkheid.
“De federale regering, met inbegrip van de mensen van het Pentagon, bekritiseert niet langer, valt niet langer lastig of stopt met promoties van mensen die deze gebeurtenissen melden. In feite hebben ze de afgelopen maanden precies het tegenovergestelde gedaan, ze vertellen hun piloten nu (onhoorbaar) om deze ongebruikelijke omstandigheden te melden. En ik waardeerde de eerlijkheid van het Pentagon. Omdat wanneer hen wordt gevraagd, wat deze dingen waren, ze zeggen dat we het niet weten. In plaats van te proberen te zeggen dat het ballonnen waren van een of ander weerexperiment. Ze zeggen dat we het niet weten. "
Reid is onder de indruk van hoeveel er is veranderd in de reactie van het Pentagon op UFO-waarnemingen door het publiek en vooral door militaire piloten sinds hij er voor het eerst bij betrokken raakte - verwijzend naar een van de 'weerballon'-reacties gegeven na het Roswell UFO-incident dat de grap is geworden , sceptische reactie op veel waarnemingen. Hij denkt dat de verbeteringen in opnameapparatuur en commerciële piloten die mobiele telefoons gebruiken, hebben geleid tot een aanzienlijke verbetering van het back-upbewijs voor deze waarnemingen.

Reid gelooft dat zowel China als Rusland zeer geavanceerde drones hebben die in zwermen vliegen en dit zou enkele van de recent vrijgegeven waarnemingen van de marine kunnen verklaren, hoewel hij de term "drones" niet leuk lijkt te vinden omdat deze te algemeen is en de gerapporteerde UFO's vaak uniek zijn. Toen hem werd gevraagd wat hij dacht dat er zou gebeuren als materialen die na een UFO-waarneming werden hersteld niet van de aarde waren, zei hij dit:
“Ik weet niet hoe het publiek zal reageren. Maar ik denk dat, zolang we dat begrijpen, we ervoor moeten zorgen dat we wetenschappelijk gedreven zijn, dat het goed komt. En als het van plaatsen komt die we niet begrijpen, is dat nog steeds oké. Zolang we maar begrijpen dat er dingen uit andere plaatsen komen. Ik heb er geen enkel probleem mee. "
Reid stelt een hoge mate van vertrouwen in de wetenschap - als wetenschappers zeggen dat dit waar is, dan gelooft hij dat het publiek het zal geloven of in ieder geval beter zal accepteren. Dat is heel anders dan de houding van veel huidige politici in Washington die de wetenschap meedogenloos in vraag stellen. Dat omvat mensen zoals Florida Senator Marco Rubio, die een voorvechter is van UFO-onthulling, maar de wetenschap op andere gebieden in twijfel trekt. Laten we hopen dat Reid hierin niet de enige is. Hij heeft altijd heel open gestaan ​​voor de reguliere pers over UFO's en hij sluit af met zijn reden waarom.
"Hier in Vegas ga ik een lift in, iemand zal me zien," Ben jij Harry Reid? " "Ja." "Heel erg bedankt." En ze zullen meestal zeggen voor je werk aan vliegende schotels. Mensen zijn zich er dus van bewust dat we dingen hebben gedaan over het onderwerp dat het Amerikaanse volk interesseert. Ik ga daarmee door. En ik ga niet onderdrukt worden door mensen die zeggen: waarom zou je in godsnaam je tijd aan iets belangrijks besteden? Ik denk dat dit belangrijk is. "
Dat is het, senator Reid ... dat is het zeker.


Ex-senator Harry Reid spreekt zich uit over UFO's! Heeft de mensheid onthulling nodig?

https://mysteriousuniverse.org/2021/04/ ... -and-more/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie