Vistors from space.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tex
Student
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 aug 2005, 20:11

Vistors from space.

Bericht door Tex » 01 mei 2021, 22:40

http://www.galactic-server.net/linkmap.html
Op deze website staan diverse planeten met hun afstanden vanaf de aarde in lichtjaren en wanneer je op de planeten klikt vind je allerlei informatie over die desbetreffende planeet.
De informatie is veelal verkregen van mensen die door de diverse buitenaardsen zijn meegenomen naar hun thuisplaneten, waar zij een kijkje mochten nemen.
Uiteraard ook in het ruimteschip waar ze mee zijn meegenomen (ontvoerd).
De verhalen zijn in het engels, maar met een simpele klik op vertaal (in het Nederlands) goed te volgen.
Als je op een door jou geselecteerde pagina klikt op vertaal, via de bekende drie puntjes rechtsboven de pagina.
Interessant is om b.v. te lezen dat de mens zich in met name twee dingen onderscheidt van de andere beschavingen, namelijk niet één mens is gelijk aan een ander en oorlogszuchtig van aard.
Alhoewel ook werd geconstateerd dat de mens heel creatief kan zijn in b.v. muziek en kunst.
Dus volgens hen kunnen wij ascenderen naar een hoger bewustzijn om daarna te kunnen samengevoegd worden met de Galactische federatie!
Veel leesplezier.
De menselijke geest is als een parachute, hij werkt alleen als die open is.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1544
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Vistors from space.

Bericht door Kristof Piessens » 02 mei 2021, 00:16

Bewustzijn kan alleen groeien wanneer wij de mens ophouden om nog bepaalde concepten in stand te houden, want deze werken in tegen het principe van waar de mens individueel voor willen ontplooien maar anderzijds is het dankzij buitenaardsen dat we een kleine duwtje hebben gekregen betreffende de technologische ontwikkelingen van pakweg de laatste 50 jaar, wij zijn nu wel in staat om met de nucleaire ontwikkelingen onszelf te gaan vernietigen maar begrijpen hierdoor niet dat die vernietiging slaat op hoe wij hiermee omgaan...dat vreest ook buitenaardsen die hierdoor niet willen of kunnen gaan openbaren want als er ook maar eentje dat durft is het hek van de dam...

Is het waard om als mensheid de concepten van goed en kwaad, of van rijk en arm of van beroemd en onbekend of van wat je ook aan tegenstellingen kunt bedenken in stand te houden ? Ik denk het niet, is het waard om de vrede met tegenstellingen in stand te houden, waartoe is de mens dan in staat om te kunnen veranderen van houding ten aanzien van onze gedrag waarvoor buitenaardsen zelfs voor vrezen, want ons gedrag weerspiegeld wat in de meest ontwikkelde buitenaardse beschavingen zelfs geen belangrijke waarde vertegenwoordigd, omdat ons gedrag niet als eenheid optreedt, dat beste mensen laat het idee niet los van hoe de mens op persoonlijk vlak zichzelf als machtig kan uitroepen in plaats van te erkennen dat de mens omwille van verkeerde concepten geen voordelen kan genereren waar de hele mensenpopulatie bij gebaad kan zijn, het erkennen van dat falen is voor veel mensen een ontkennende concept geworden...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tex
Student
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 aug 2005, 20:11

Re: Vistors from space.

Bericht door Tex » 02 mei 2021, 06:57

Allereerst, perfect antwoord goed omschreven.
Maar eerlijk gezegd heb ik al in 2004 deze site bezocht en bewaard in mijn "favoriten", echter door wat er in maart 2020 plotseling wereldwijd gebeurde, moest ik op onderzoek naar de waarheid over het nieuws, omdat ik vond dat er leugens verteld werden.
Zodoende kwam ik ook weer op deze site terecht.
Nu is het momenteel zo, dat de wereldpopulatie met een razend tempo stijgt, te zien via bijgaande link van worldometers, waardoor ik me afvroeg of het daarmee te maken kon hebben dat wellicht er op "natuurlijke" wijze een reductie gaat plaatsvinden in die wereldpopulatie.
En wanneer dat door, zeg maar een enorme zware periode die we moeten doormaken gebeurt, dat we daardoor als mens wel tot sociaal gedrag gedwongen worden en dat daardoor het bewustzijn vergroot?
https://www.worldometers.info/nl/
Groet,
Tex.
De menselijke geest is als een parachute, hij werkt alleen als die open is.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vistors from space.

Bericht door Fenna » 02 mei 2021, 08:19

:post: Kristof en Tex.

Iedere keer dat er een virus opduikt, doet de natuur en poging om de mensenpopulatie te reduceren, maar zoals gewoonlijk grijpt de mens weer in een weet dit weer te keren.
Vele mensen zien niet in dat wij de aarde vernietigen, wij eten haar min of meer op.
Er komt een moment dat wij het zo verpesten dat er honger en ziektes ontstaan die wij niet meer het hoofd kunnen bieden en dan kunnen we met mondkapjes op en anderhalve meter afstand houden er niets tegen doen.


En wat betreft de buitenaardsen.
Die zijn niet gek.
Die slaan ons al lang gade en denken waarschijnlijk "wat een zootje daar op aarde".
Ze aanschouwen ons op afstand hoe wij de boel verpesten en trekken daar lering uit. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1544
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Vistors from space.

Bericht door Kristof Piessens » 02 mei 2021, 09:24

Ondanks de zware periode die wij nu meemaken worden we ook gedwongen ons gedrag te veranderen, het gaat eerst nog een tijdje erger worden voordat men gaat inzien dat wij niet goed bezig zijn, ons is een erfdeel gegeven dat wij dienen te onderhouden of als eenheid te heersen over de aarde, geen mens individueel kan dit realiseren of volgens de Hiërarchische methode van wat wij nu in het westerse werelddeel kennen of zelfs geheime genootschappen of de kerk nu kan dit wereldwijde probleem niet oplossen, men denkt dat het opgelost kan worden maar daarvoor dient men te stoppen met in stand te houden wat de bewustzijnsverhoging als eenheid tegenhoudt...

Heeft het zin om alle geheimenis in gedachten voor zichzelf te houden ? Men zou meer moeten openlijker zijn en toegeven dat de huidige concepten niet werken, zij zijn namelijk de oorzaak van de huidige wereldproblemen, het punt is zulke problemen dat wij nu kennen, kennen de meest ontwikkelde buitenaardse leven niet, omdat ze weten dat het niet werkt om elkaar tegen te werken en het concept 'werken' daar zelfs op een andere manier gewaardeerd worden maar als concept is dat hen vreemd...het is een menselijk concept dat zelfs energie wegneemt om nog op een keerpunt te komen en die energie op de juiste manier te durven aanwenden door de moeilijke concepten los te laten die de oorzaak zijn van de huidige problematieken en zoals fenna het mooi omschrijft in haar laatste stukje tekst, ze zijn niet gek en hebben hun zaakjes veeleer meer op orde dan wij de mensheid.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vistors from space.

Bericht door univers » 03 mei 2021, 07:24

Vind dit wel interessant
Hun wereld is, zo werd mij verteld, een 9D buitenaardse plaats vrijgesteld van zwaartekracht, waar bergen drijven in etherische oceanen van stromingen van licht en bewegende doorschijnende wezens.
Heb zoiets gezien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Vistors from space.

Bericht door 4l13N » 03 mei 2021, 11:34

univers schreef:
03 mei 2021, 07:24
Vind dit wel interessant
Hun wereld is, zo werd mij verteld, een 9D buitenaardse plaats vrijgesteld van zwaartekracht, waar bergen drijven in etherische oceanen van stromingen van licht en bewegende doorschijnende wezens.
Heb zoiets gezien.
Waar heb je dat gezien?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vistors from space.

Bericht door univers » 03 mei 2021, 12:13

In het astrale, 1 van de werelden.
Deze viel vooral op, omdat het allemaal rotsblokken waren, en geen planeet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Vistors from space.

Bericht door 4l13N » 03 mei 2021, 13:25

univers schreef:
03 mei 2021, 12:13
In het astrale, 1 van de werelden.
Deze viel vooral op, omdat het allemaal rotsblokken waren, en geen planeet.
Hoe kwam je dan n het astrale? Door middel van meditatie? Ik weet niet zoveel van het spirituele.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vistors from space.

Bericht door univers » 03 mei 2021, 13:52

Meestal spontaan, dan geef ik me er ook aan over.
Via meditatie maak ik van de energie een draaikolk, en kan dan in andere universums stappen.
Van wat wij nu zien, via de beste telescopen, is maar een speldenprik in het Heelal.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1544
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Vistors from space.

Bericht door Kristof Piessens » 03 mei 2021, 18:51

univers schreef:
03 mei 2021, 07:24
Vind dit wel interessant
Hun wereld is, zo werd mij verteld, een 9D buitenaardse plaats vrijgesteld van zwaartekracht, waar bergen drijven in etherische oceanen van stromingen van licht en bewegende doorschijnende wezens.
Heb zoiets gezien.
Vanwaar komt deze gestelde citaat/quote vandaan ? Heb jou hele zin eens op google losgelaten en ik pik er al een pdf werk (wel @copyright) uit dat handelt over het universum...

Werelden mogen verschillen, dat is het leuke er aan, zolang wij onze eigen wereld niet kunnen verlichten zullen we ook niet in staat zijn om onze aarde op een duurzame manier te onderhouden. (wil graag zelf ook lering trekken uit buitenaardse samenlevingen)
Maar het gestelde citaat/quote kan een wereld zijn die qua energie wat hoger is dan de onze, en op basis van andere krachten kunnen werken, in de veronderstelling dat de aarde ook zoiets vergelijkbaar kan worden, dan heeft de mensheid wel te kiezen dat het beter kan door bepaalde denkkaders eindelijk te doorbreken want het zijn juist die denkkaders die een belemmering/blokkade veroorzaken waardoor we geen stap verder komen omdat de mensheid zich in nodeloze cirkeltjes blijft hangen...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie