"Ze zijn echt" : ex-gevechtspiloot die getuige was van de Tic-Tac UFO spreekt

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

"Ze zijn echt" : ex-gevechtspiloot die getuige was van de Tic-Tac UFO spreekt

Bericht door univers » 02 jun 2021, 06:49

Een voormalige gevechtspiloot van de Amerikaanse marine die getuige was van de 'Tic-Tac' UFO, zei dat haar medevliegers hun mond hielden uit angst om als wacko te worden bestempeld
Luitenant-commandant Alex Dietrich was aan het trainen met een aanvalsgroep ongeveer 100 mijl ten zuidwesten van San Diego toen zij en een andere piloot het mysterieuze object zagen.
Samen met zijn mede-ex-piloot, commandant Dave Fravor, die ook op de trainingsmissie was, heeft hij het nu over de ontmoeting.
Video's van de ontmoeting, samen met een andere in Florida, werden voor het eerst vrijgegeven door het Pentagon in 2020.
Dietrich vertelde CBS '60 Minutes' dat de gevechtspiloten moeite hadden met hoeveel ze moesten onthullen over de ontmoeting, omdat de beschrijvingen "gek" klonken.
"Bij een biertje zeiden we: 'Hé, als ik deze solo had gezien, weet ik niet of ik terug zou zijn gekomen om iets te zeggen',' zei Dietrich tijdens het interview. “Omdat het zo gek klinkt als ik het zeg.”
Favor en Dietrich vlogen elk met een F/A-18F straaljager toen ze zeiden dat ze een abnormaal object in hun nabijheid zagen vliegen.
'Hij was niet geïdentificeerd en daarom was het zo verontrustend voor ons omdat we het niet hadden verwacht. We konden het niet classificeren', zei Dietrich.

Afbeelding.
Afbeelding

Tegelijkertijd detecteerde het schip dat deel uitmaakte van zijn trainingsteam, de USS Princeton, "meerdere afwijkende luchtvaartuigen" aan de horizon die in minder dan een seconde 80.000 voet afdaalden.
De voormalige gevechtspiloot zei dat ze zich bedreigd voelde door het mysterieuze object. “Ik voelde de kwetsbaarheid van het hebben van niets om onszelf te verdedigen.
En toen was ik in de war toen het verdween, 'zei ze.
Dietrich vertelde de Washington Post dat mensen in de loop der jaren contact met haar hadden opgenomen om meer te weten te komen over wat ze had gezien.
“Ik voel me een plicht en een verplichting. Ik zat in een vliegtuig dat door de belastingbetaler werd gefinancierd en deed mijn werk als legerofficier', zei hij.
“Burgers hebben vragen. Het is niet geclassificeerd. Als ik een redelijk antwoord kan delen of helpen geven, zal ik dat doen. Ik wil niet iemand zijn die "geen commentaar" zegt. “
Maar Dietrich zegt dat hij nog steeds terughoudend is om zichzelf te associëren met de Tic-Tac-waarneming en zegt: "Ik wil niet de UFO-fanaat van de faculteit zijn."


In de video die viraal is gegaan, zie je de zwarte cilindrische vorm zachtjes naar het wateroppervlak zweven. Dan lijkt het onder water te verdwijnen als de aanwezigen worden gehoord die proberen een verklaring te vinden. Luitenant-ter-zee Alex Dietrich trainde met een aanvalsgroep ongeveer 160 kilometer ten zuidwesten van San Diego toen zij en een andere piloot het mysterieuze object zagen.


Voormalig marinepiloot details Tic Tac UFO Encounter | Joe Rogan

https://mysteriousthing.com/they-are-re ... ufo-speaks
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie