Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Bericht door univers » 18 jun 2021, 20:53

Afbeelding

Hier is een heel interessant beeldmateriaal van een mogelijke TR-3B (driehoek-UFO) die door de nachtelijke hemel vliegt boven Los Banos, een stad in Merced County, centraal Californië. Dit gebeurde op 8 mei 2021, maar het werd pas vandaag op de website van MUFON ingediend.

Getuigenverslag: Ik was de derde vrachtwagen van vier die samen reden. We verlieten Oakland na een concert waarmee we aan het touren waren, op weg naar San Diego. Om ongeveer 3 uur 's nachts zag ik toevallig een licht schijnen voor ons, misschien twee mijl of zo voor ons aan de rechterkant, en het ging uit. Ik vond er niet veel aan. Ik dacht eerst dat iemand een hert aan het stralen was. Toen zag ik een straal naar beneden schijnen maar verder zag ik niets. De oorsprong van het licht leek ongeveer 30 meter boven de grond te zijn. Toen ging het uit. Toen kon je witte markeringslichten zien toen het de 5 overstak en aan de andere kant naar het noorden draaide en op ons afkwam. voordat het ons bereikte keerde het terug en ging naar het zuiden en stak terug over de 5 naar het westen en de lichten gingen allemaal uit en ik kon het niet meer zien. De man in de truck ervoor zei dat hij hem rechts zag zitten, daar bleef hij hangen. Ik zag licht schijnen in mijn raam aan de passagierszijde dat van een beetje achter me op me afkwam. Ik dacht dat hij tegen de zijkant van mijn tractor zou slaan. Het kwam recht op me af. Er waren drie zeer heldere witte lichten aan de voorkant van dit ding, die recht in mijn zijraam schenen. Hij kwam bijna volledig tot stilstand, draaide op zijn rand en gleed over de bovenkant van mijn tractor en over de voorkant van mijn voorruit. Toen we later die ochtend stopten, stopte ik mijn videocamera's om terug te gaan naar die segmenten om te zien of het werd opgenomen. Ik had niet gedacht dat hij hem zou vangen, omdat de camera's zo zijn ingesteld dat ze over de motorkap van mijn truck naar de weg voor me kijken. Ik schat dat het vaartuig ongeveer 30 tot 50 voet boven de vrachtwagen voor me was. Met een hoge mate van zekerheid zou het zeggen dat dit ding op het breedste punt ongeveer 14 voet was. waarschijnlijk bijna 20 voet lang. Mijn tractor is 19,5 ft lang en 13,4 ft hoog. Toen het over en in het zicht kwam, kon ik het heel goed bekijken (zie tekening) de rand hiervan was iets groter dan de lichtplaatsing aan de onderkant. Interstate rijstroken zijn 12ft x2 plus 11ft voor beide schouders, dat is een totaal van 35ft. Dit was net iets groter dan een enkele rijstrook. De kleinste Cessna heeft een spanwijdte van 32 ft en de gewasstrooiers zijn 34 ft. dit was geen vliegtuig. het had geen zichtbaar voortstuwingssysteem. Het zou een nieuwe drone in militaire stijl kunnen zijn. maar kunnen drones zweven zonder propellers of een ventilatorsysteem? Sterker nog, waarom zou het leger mensen op de snelweg in gevaar brengen. Ik ben nog steeds verbijsterd dat er absoluut geen lichtflits in mijn cabine is toen hij op me afkwam. Ik had de binnenkant van mijn cabine moeten zien oplichten in de video. Gewoon een ander vreemd aspect. Ik moet zeggen dat mijn vrienden erg enthousiast waren over deze gebeurtenis en probeerden het in een soort context te plaatsen. Ik heb geprobeerd ze te vertellen dat je dat niet kunt. Je zult dit altijd bij je hebben, je afvragend wat het was. ik heb ze verteld dat dit de derde keer was dat ik gebeurtenissen heb meegemaakt in de buurt van luchtverschijnselen, en het was niet eens de vreemdste, en als je het vertelt aan mensen die nog nooit zoiets hebben meegemaakt, zullen ze het je vertellen , wat je zag, is niet wat je zag. Toen we het voor het eerst zagen en het kruiste de 5 naar het oosten, een paar mijl voor ons, als het rechtdoor was blijven gaan, zou het gewoon een laagvliegend vliegtuig onder 500 voet zijn geweest. 's Nachts! De bijgevoegde kaart geeft context aan welke interactie heeft plaatsgevonden. De cirkel bij het Chevron Station is ongeveer waar we waren toen ik voor het eerst het licht naar het oosten zag schieten. De M4V-video is opgeschoond om hem op te fleuren. Het komt van de camera aan de bestuurderskant. Het is exact dezelfde video als South Bound MM377.5.mo

v, alleen ingekort. en geen geluid in een van beide. De Mile Marker 377.7 South Bound.mov is afkomstig van de camera die aan de passagierszijde is gemonteerd. Met geluid. Omdat het voertuig het frame net boven de camera binnenkomt, zie je het voertuig niet zo diep in het midden van de video, zoals uitgelegd, ze zijn niet ontworpen om omhoog te kijken. De Mile Marker 377.7 South Bound.mov is afkomstig van de camera die aan de passagierszijde is gemonteerd. Met geluid. Omdat het voertuig het frame net boven de camera binnenkomt, zie je het voertuig niet zo diep in het midden van de video, zoals uitgelegd, ze zijn niet ontworpen om omhoog te kijken. De Mile Marker 377.7 South Bound.mov is afkomstig van de camera die aan de passagierszijde is gemonteerd. Met geluid. Omdat het voertuig het frame net boven de camera binnenkomt, zie je het voertuig niet zo diep in het midden van de video, zoals uitgelegd, ze zijn niet ontworpen om omhoog te kijken.



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... ornia.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Bericht door Fenna » 19 jun 2021, 08:30

Je houdt van een beetje aandacht hè opa :rolfl:
Dubbele gepost. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Bericht door univers » 19 jun 2021, 08:40

Ik zag het nu pas, moet een nieuwe muis hebben.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Bericht door Fenna » 19 jun 2021, 10:52

Ja ja. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Driehoek UFO vliegt over de snelweg in Los Banos, Californië

Bericht door Tammy » 19 jun 2021, 11:07

Interessant Univers om te zien.
Men heeft het misschien over de nieuwste drone ?
Dit lijkt mij een ufo , welk bestaand vliegvaartuig wat wij kennen heeft dit soort lichten onderop ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie