" Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

" Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door univers » 02 jul 2021, 21:07


Opgemerkte lichtbal die veranderde in een barrell Long Description of Sighting Report Bal van licht die uiteindelijk veranderde in een zwarte loop die uit de richting van het Olympisch park naar west Seattle kwam Datum ingediend : 2021-07-02 Datum van evenement :


3 zwevende fonkelende lichten in diagonale formatie, dan elk opstijgen in verschillende richtingen Lange beschrijving van waarnemingsrapport Heeft iemand anders gisteravond interessante lichten gezien? We zagen deze schoonheden naar het zuiden kijken vanaf Mt. Tabor. Begonnen als 3 gigantische felle lichten in een diagonale lijn. Ze zweefden daar ongeveer 10 minuten. Een voor een pelden ze af in verschillende richtingen, ongeveer 5 minuten uit elkaar. Datum ingezonden : 2021-07-01


Saw over 10 UFO/Star Like bewegen door de lucht, van zuidwest naar zuidoost. Lange beschrijving van waarnemingsrapport Waargenomen meer dan tien UFO / Sterachtige objecten bewegen over de nachtelijke hemel, van zuidwest naar zuidoost. De dag was stormachtig en bewolkt geweest. Het evenement werd gefilmd met een gewone mobiele telefoon. Objecten maakten geen geluid en aan het einde van de waarneming kwam een helikopter het gebied binnen. Datum ingezonden : 2021-07-01 Datum van gebeurtenis : 2021-06-30


Hallo deze video is gefilmd op 18 juni Long Description of Sighting Report Deze video wordt gefilmd door 2 van mijn collega's 10 minuten nadat ik het kantoor verliet. We weten allemaal dat dit misschien een soort drones zijn, maar ik weet het niet zeker, daarom stuur ik het naar mufon, zodat meer mensen hun mening kunnen geven. Mijn collega's spreken in het Bulgaars en vaak zeggen ze tijdens de clip dat de objecten niet meer met het blote oog te zien zijn alleen vanaf de telefoonzoom. We hebben 2 video's van 2 telefoons die het filmen. Mijn colegue zeggen dat deze objecten zweven waar meestal vlaktes vliegen en naderen voor het landen op de nabijgelegen luchthaven en dat er geen vlaktes ~ 2 of meer uur datum ingediend : 2021-07-01 Datum van gebeurtenis: 2021-06-18 17:11
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door 4l13N » 03 jul 2021, 07:32

Is de link bovenaan in de titel de bron link?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door univers » 03 jul 2021, 08:00

Ik zie dat er wat fout gegaan is.
Dit is de link. : http://blog.seniorennet.be/peter2011/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door Tammy » 03 jul 2021, 13:04

Univers laat even weten welke titel je wilt dan pas ik het aan. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door univers » 03 jul 2021, 13:23

" LAATSTE UFO WAARNEMINGEN EN VIDEO'S -" .
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door Tammy » 03 jul 2021, 13:26

Ok, zal het aanpassen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: " Laatste UFO waarnemingen en video’s -"

Bericht door univers » 03 jul 2021, 13:49

:loveU:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie