De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door 4l13N » 09 jul 2021, 12:01

Afbeelding

Er zijn veel redenen waarom de wetenschappelijke gemeenschap weigert het bestaan van buitenaardse wezens op aarde toe te geven, maar de meest genoemde is de afwezigheid van lichamen of fysieke overblijfselen.

Deze reden creëert echter vaak een no-win-situatie omdat bijna al het bewijsmateriaal wordt afgedaan als bedrog, zelfs als ze dat niet zijn, of gewoon verdwijnt voordat ze kunnen worden bestudeerd.

Dat is het geval met de buitenaardse schedel van Rhodope, een fascinerend relikwie dat nog nooit eerder is gezien.

https://anomalien.com/the-rhodope-skull ... -on-earth/

gusteman

Re: De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door gusteman » 10 jul 2021, 08:50

Je kan natuurlijk in alles een buitenaards artefact zien, zolang je het maar wil zal je dat wel zo zien.
Op deze pagina vind je meer afbeeldingen, en dus ook wat meer duidelijkheid.

De afgebeelde schedel lijkt mij veeleer toe te behoren aan een slang, waarbij de twee bovenste centrale openingen dienden voor de ogen, en de twee onderste openingen voor terugtrekbare giftanden (kijk naar de sleuf die opwaarts gaat).
Wanneer je het zijaanzicht bekijkt merk je ook een sleuf die zowat horizontaal loopt over de breedte van de schedel: perfect geschikt voor de situering van een immense spier die de onderkaak bedient: een onderkaak zoals we die bij veel slangen zien: bestaand uit een deel huid en een deel kraakbeen, maar géén hard bot. Dit geeft de slang de mogelijkheid om prooien door te slikken die behoorlijk groter zijn dan de slang zelf.

Waar draait het nu allemaal om bij de 'aliën' benadering?
De onderzoekers hebben duidelijk gemaakt dat het allerminst een menselijke schedel kan zijn ... en hop, het verhaal is geboren.
Ze hadden echter net zo goed er bij kunnen vermelden (en iedereen die eventjes nadenkt zal dit ook opvallen) "... en noch is het een schedel van een bizon, of een konijn, of een dolfijn, of een beer, of een hond, of om het even welk ander gekend dier ..... met uitzondering van een slang." ... en hop, het verhaal bestaat niet meer.

Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat dit de werkelijke reden is waarom die schedel 'verdwenen' is.
Maar ja, in de wereld van vandaag gaat het al lang niet meer om feiten, liefst dan nog bewijsbaar, maar gewoon om 'willen geloven' of iets al dan niet de waarheid is.

De oude Grieken hadden het al door:
BRON schreef:Quod gratis asseritur, gratis negatur
of, in het Nederlands: "Wat vrijelijk wordt beweerd, mag vrijelijk worden genegeerd."
Met andere woorden: als het niet bewezen is kan je het gewoon van tafel vegen als onzin.

4l13N

Re: De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door 4l13N » 10 jul 2021, 11:22

Ik vind het niet op een slangen schedel lijken.

Afbeelding
Afbeelding

Van wat voor soort slang zou de Rhodope-schedel dan moeten zijn?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door Fenna » 10 jul 2021, 11:57

De verdikte Schedelplaat doet mij denken aan een glyptodont.
Deze dino heeft ook een extra verdikte schedel.
Ik vond op shutterstock interessante afbeeldingen maar mag deze niet plaatsen i.v.m licenties.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1544
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door Kristof Piessens » 11 jul 2021, 00:31

Gusteman, de schedelstructuur gelijkt helemaal niet op die van een slang noch van een mensachtige, slangachtigen hebben een structuur die horizontaal in de lengte ligt en niet in de hoogte wat op deze getoonde foto's staat.

Men heeft er het raden naar wat deze schedel vandaan komt en/of er een verband is met iets wat niet gekend was/is op de aarde, alleen het feit blijft wel hoe dan ook dat er geen verhalen bekend zijn van contacten tussen wezens van menselijke soort en andersoortige wezens, het kan dat er wel 1 fysiek hier is terechtgekomen en hier ook is overleden, wat te denken van schedels met een langwerpige kruin ?

Het probleem is natuurlijk dat er blijkbaar geen vragen mogen gesteld worden over de vondst en alleen experten die informatie mogen vrijgeven, eigenlijk een kwalijke eigenschap daar dat wat onbekend is ook geen informatie over kan vrijgegeven worden, dus zuigen ze maar een willekeurige verklaring uit hun duim...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

gusteman

Re: De Rhodope-schedel: bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?

Bericht door gusteman » 11 jul 2021, 08:45

4l13N schreef:
10 jul 2021, 11:22
Ik vind het niet op een slangen schedel lijken.
Van wat voor soort slang zou de Rhodope-schedel dan moeten zijn?
Moeten? Ik zou het echt niet weten hoor, ik ben geen expert betreffende slangen.
Ik wou gewoon even reageren op de vraag "bewijs voor het bestaan van buitenaardse wezens op aarde?" door een andere denkpiste aan te reiken. That's all.

Maar als je werkelijk benieuwd bent of er eventueel een link kan zijn tussen de schedel en bijvoorbeeld uitgestorven zeeslangen, hier een lijstje.
Wie weet zit er wel een match tussen. [think]
Have fun. ;P!

Plaats reactie