Klokkenluider: 'piloten die UFO ‘s achtervolgden kregen stralingsbrandwonden'

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Klokkenluider: 'piloten die UFO ‘s achtervolgden kregen stralingsbrandwonden'

Bericht door 4l13N » 13 nov 2021, 07:52

Een voormalige inlichtingenofficier heeft de fysieke symptomen beschreven die piloten van de Amerikaanse marine ervaren. Louis Elizondo, die ooit het hoofd was van het geheime Advanced Aviation Threat Identification Program (AATIP) van de Amerikaanse regering, heeft de afgelopen jaren nogal wat over het onderwerp te zeggen gehad. Omdat hij lang beweerde dat de regering in het bezit is van 'exotisch materiaal', beweert hij ook verschillende niet-uitgebrachte video ‘s te hebben gezien die zijn opgenomen door piloten van de Amerikaanse marine tijdens hun ontmoetingen met ongeïdentificeerde luchtverschijnselen (UAP ‘s) voor de kust van de Verenigde Staten.

"Er zijn video ‘s, er is er een die 23 minuten duurt", vertelde hij onlangs aan GQ Magazine. 'Er is er nog een waar dit ding op 15 meter afstand van de cockpit staat.'

Tijdens het interview maakte hij ook opmerkingen dat sommige piloten fysieke symptomen hadden ervaren als gevolg van hun nabijheid tot de objecten.

"Ik moet voorzichtig zijn, ik kan niet te specifiek spreken, maar je kunt je voorstellen dat je een rapport krijgt van een piloot die zegt: 'Lue, het is echt raar. Ik vloog en ik kwam dicht bij dit ding en Ik kwam thuis en het was alsof ik verbrand was door de zon. Ik was vier dagen rood", zei hij.

"Nou, dat is een teken van straling. Dat is geen zonnebrand; het is een stralingsbrandwond."

Hij beweerde ook dat sommige piloten "het kromtrekken van de tijd" hadden ervaren.

"Hoe dichter je bij een van deze vaartuigen komt, hoe meer ruimtetijd je kunt gaan ervaren in verhouding tot het vaartuig en de omgeving", zei hij.

https://futurism.com/pentagon-whistlebl ... tion-burns

Plaats reactie