Vrouw beweert dat ze werd bezocht door een vormveranderende reptiel vermomd als haar echtgenoot

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Vrouw beweert dat ze werd bezocht door een vormveranderende reptiel vermomd als haar echtgenoot

Bericht door univers » 26 nov 2021, 09:41

Als je op zoek bent naar iets om dankbaar voor te zijn voor deze Thanksgiving (in de VS), wat dacht je ervan om wat dankbaarheid te tonen dat je nog nooit bent bedrogen door een vormveranderende reptielachtige alien die in je echtgenoot veranderde en probeerde seks met je te hebben. Als je prediker Sharon Gilbert bent, ben je waarschijnlijk meer gewend om het Thanksgiving-gebed te leiden dan het doel ervan, maar dat is haar verhaal en ze bleef erbij tijdens een televisie-interview over haar vermeende ontmoetingen met een reptielachtig buitenaards wezen.

'Nadat Derek en ik zijn getrouwd, verschijnt deze andere Derek in ons bed. De echte Derek ligt naast me, een andere Derek zit recht boven hem uit. Het schokte me. Ik wist dat het niet Derek was en dus vroeg ik dit beestje, wie ben jij? Omdat hij duidelijk seksuele relaties wilde hebben. Hij zei: 'Ik ben je man.'”

Lees verder : https://mysteriousuniverse.org/2021/11/ ... r-husband/
Ze had de maat kunnen opnemen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vrouw beweert dat ze werd bezocht door een vormveranderende reptiel vermomd als haar echtgenoot

Bericht door univers » 26 nov 2021, 09:44

Ik vraag mij af, of die gasten die ik gezien hebt, of zij ook van vorm kunnen veranderen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vrouw beweert dat ze werd bezocht door een vormveranderende reptiel vermomd als haar echtgenoot

Bericht door Tammy » 30 nov 2021, 09:08

Dit is de vrouw uit het artikel.
Moet iemand die vrouw niet tegen zichzelf beschermen ? [doh]



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie