Op kerstavond 1954 wachtte UFO Doomsday Cult op buitenaardse redding

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
4l13N

Op kerstavond 1954 wachtte UFO Doomsday Cult op buitenaardse redding

Bericht door 4l13N » 26 dec 2021, 06:54

'The Seekers', een UFO-doomsday-cultus, wachtte geduldig op een buitenaardse vervoering die nooit kwam toen de hardcore leden kerstliederen zongen op 24 december 1954, volgens de Chicago Tribune.
Volgens de podcast Cult verzamelde een groep van ongeveer een dozijn mensen zich op het gazon van Dorothy Martin, vreedzaam wachtend op UFO's en buitenaardse wezens die bekend staan als de "The Guardians" om hen te redden van een voorspeld einde van de wereld.
De huisvrouwenleider van The Seeker, die beweerde een boodschapper te zijn voor "The Guardians", richtte The Seekers op in Chicago en waarschuwde dat de verlossende aliens een catastrofale overstroming hadden voorspeld die miljarden zou doden.

Volgens de podcast Cults geloofde Martin eerst dat ze met haar overleden vader kon communiceren door haar hoofd leeg te maken en een pen op papier te houden zodat hij door haar kon schrijven.
Martins vader verdween al snel nadat oudere broer het gesprek had overgenomen.
Een wezen genaamd Sananda , die beweerde de reïncarnatie van Jezus te zijn, nam echter al snel de stem van oudere broer over.
'The Guardians' Initiëren Contact
Sananda's berichten begonnen te spreken over de aankomst van "The Guardians" op aarde en hoe dit een periode van oorlogvoering zou inluiden waarin een groot deel van de mensheid zou omkomen als hij een volgeling van Martin werd en anderen rekruteerde.
Ondanks dat de groep enthousiast deze blijde boodschap van verlossing en hun standvastige trouw accepteerde, kwam "The Guardians" nooit opdagen om hen weg te halen. Zo werd de groep vernederd voor de hele wereld.

https://unknownboundaries.com/on-christ ... en-rescue/

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Op kerstavond 1954 wachtte UFO Doomsday Cult op buitenaardse redding

Bericht door univers » 26 dec 2021, 09:13

Kan me dat nog herinneren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Op kerstavond 1954 wachtte UFO Doomsday Cult op buitenaardse redding

Bericht door 4l13N » 26 dec 2021, 10:38

univers schreef:
26 dec 2021, 09:13
Kan me dat nog herinneren.
Wat vond je er toendertijd van? Geloofde je het?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Op kerstavond 1954 wachtte UFO Doomsday Cult op buitenaardse redding

Bericht door univers » 26 dec 2021, 11:02

Ik was 8 jaar, stond er niet bij stil.
Een nicht van mij, scheet 7 kleuren.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie