Verborgen UFO gevonden op Google Map, Zuid-Afrika! UFO-waarnemingsnieuws.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Verborgen UFO gevonden op Google Map, Zuid-Afrika! UFO-waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 25 jan 2022, 07:54

Ik was aan het verkennen op Google Map toen ik een metalen schijf tegenkwam die in Zuid-Afrika was geland. Het is verborgen in een bos en ver van elke stad. Het object ziet eruit als een klassieke schijf met een puntige bult in het midden. De ene foto toont zelfs een enorme cirkel eromheen...vergelijkbaar met die van een graancirkel, maar verdwijnt dan maanden later in de volgende foto. Het lijkt erop dat dit een landingsplaats is van een buitenaards vaartuig dat probeerde zijn bestaan ​​voor de wereld te verbergen. De piloot heeft een onverharde weg naar het gebied aangelegd en bevindt zich waarschijnlijk in een nabijgelegen stad om de richting van de mensheid te manipuleren door nieuwe technologie, behandelingen, ideeën en dergelijke te introduceren. Dit behoeft nader onderzoek. We hebben iemand op locatie nodig. Ik zal eens rondvragen of het mogelijk is om er meer over te weten te komen.
Scott C. Waring - Taiwan



https://www.ufosightingsdaily.com/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie