Een vreemd verslag van ontmoetingen met buitenaardse wezens op ondergrondse militaire bases

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Een vreemd verslag van ontmoetingen met buitenaardse wezens op ondergrondse militaire bases

Bericht door univers » 13 jun 2022, 21:00

Afbeelding

Militaire bases, met hun geheime karakter en veiligheidsmachtigingen, die vaak in het donker lijken te opereren buiten het publieke oog, hebben altijd verhalen over samenzweringen naar hen getrokken. Soms lijkt het erop dat er geen enkele militaire basis is waar niet op zijn minst enkele duistere geruchten over circuleren met vreemde experimenten, UFO's en buitenaardse wezens. Voor het grootste deel blijven dit gewoon overleveringen en min of meer stedelijke legendes, maar ze worden interessanter wanneer echte mensen die daar zogenaamd waren, naar voren stappen om te praten over de bizarre dingen die ze op dergelijke plaatsen hebben gezien. Eén zo'n heel vreemd geval komt van een getuige die beweert verschillende surrealistische ontmoetingen te hebben gehad met buitenaardse wezens in geheime ondergrondse faciliteiten onder twee Amerikaanse militaire bases.

Het rapport in kwestie werd uitgebracht door het radiostation KPFA-FM, in Berkeley, Californië, tijdens een 4 uur durende show over UFO-verschijnselen. Het station zelf maakt deel uit van de Pacifica Foundation, die in 1947 werd opgericht en een non-profitorganisatie is die eigenaar is van verschillende niet-commerciële, grotendeels niet-gecensureerde, alternatieve radiostations die door luisteraars worden ondersteund. Deze stations staan ​​bekend als nogal off-the-grid en het laatste bastion voor vrijheid van meningsuiting en activisme, evenals pioniers van First Amendment-rechten, dus het is logisch dat ze meer geneigd zijn open te staan ​​over hun meer marginale ervaringen op zo'n station. Volgens UFO-onderzoeker Elaine Douglass had KPFA-FM in dit geval banden bemachtigd van een interview dat in april 1981 was genomen met een man die beweerde een Vietnamveteraan te zijn, voormalig Groene Baret, militaire medaillehouder, en bouwaannemer die werk had gedaan bij militaire faciliteiten zoals Nellis, Scott, Edwards en Andrews Air Force Bases, en een heel verhaal te vertellen had. Volgens hem had hij daar twee afzonderlijke ontmoetingen met buitenaardse wezens gehad, de eerste was op Edwards Air Force Base, in de Antelope Valley in Zuid-Californië.

Afbeelding
Edwards luchtmachtbasis

Edwards Air Force Base is de thuisbasis van het Air Force Test Center, Air Force Test Pilot School en NASA's Armstrong Flight Research Center, en is betrokken bij allerlei soorten onderzoek en ontwikkeling van vluchttechnologie, evenals het testen en evalueren van ruimtevaartsystemen van concept te bestrijden. Veel experimentele vliegtuigen worden hier getest, met enkele historische gelegenheden zoals de vlucht van Chuck Yeager die de geluidsbarrière doorbrak die op de basis werd uitgevoerd. Volgens deze getuige heeft het ook een uitgebreid ondergronds netwerk van tunnels en laboratoria die tot uiterst geheim onderzoek leiden met gecrashte buitenaardse ruimtevaartuigen en buitenaardse wezens.

Op de band beweert de getuige dat de ondergrondse faciliteiten die hij tijdens zijn contractwerk had gezien "absoluut geen normale militaire constructies" waren, en dat ze zeer dikke betonnen muren hadden, onorthodoxe ovale deuropeningen met deuren die elektronisch open en dicht gingen, en reeksen bizarre apparatuur zoals hij nog nooit had gezien. Hij beschrijft verschillende laboratoria en zwaarbeveiligde gebieden waar hij geen toegang mocht hebben, de hele plaats straalde een sinistere sfeer uit en voelde heel erg als een plek waar hij zich niet welkom voelde. De grootte van de faciliteit zelf kon hij niet zeggen, maar hij schatte, afgaand op de tijd die ze nodig hadden om van de bovenkant van de lift naar de onderkant te komen, dat hij minstens 30 verdiepingen naar beneden ging.De getuige zegt:

We liepen door een gang, en deze deuren gingen open en er was een heel bijzondere persoon of dingen die me even opvielen. Deze man was meer dan zeven voet lang. Ik zou zeggen tussen de 8 en 9 tot 10 voet, een laboratoriumjas dragend en pratend met twee menselijke ingenieurs. De armen van deze man waren bijna tot aan zijn knieën! Het bracht me in shock. Het was zeker niet menselijk. Hij had grote schuine ogen. Een groot hoofd. Vingers waren extreem lang. Groenachtige huid. Ik zag hem maar een paar seconden. Driekwart van zijn gezicht is wat ik zag en ik zei, deze man zou een geweldige basketballer zijn! En toen gingen de deuren dicht. De beveiliging zag ons en zei dat we daar weg moesten gaan. De volgende dag liep ik van de baan. Daarna zei ik, niemand trekt de deken meer over mijn hoofd. Ik weet wat er nu aan de hand is. Ik weet dat wat ik bij Edwards heb gezien echt is.

Afbeelding

De tweede ontmoeting van de getuige vond plaats op het China Lake Naval Air Weapons Station, gelegen in de westelijke Mojave-woestijn in Californië, ongeveer 240 kilometer ten noorden van Los Angeles. De basis heette oorspronkelijk het Naval Ordnance Test Station en is betrokken bij verschillende onderzoeks-, test- en evaluatieprogramma's voor de Amerikaanse marine. De uitgestrekte site beslaat een enorme 1.100.000 hectare, een gebied groter dan de staat Rhode Island, heeft 19.600 vierkante mijl aan beperkt en gecontroleerd luchtruim, en volgens de getuige heeft het ook een enorme geheime ondergrondse faciliteit met buitenaardse wezens en buitenaardse technologie. Toen hij daar met enkele collega's aan het werk was, zag hij naar verluidt voor de tweede keer in zijn leven buitenaardse wezens, en hij legde uit wat er gebeurde:

De beveiliging dacht dat we vertrokken waren - ik en twee andere jongens. Maar we besloten te blijven en deze klus af te maken. We liepen langs een hangar en we konden door een raam kijken”, aldus de getuige. Een van de jongens met wie ik was, Paul, zag ze als eerste. Hij zei: 'Kom hier! Haast je! Ik wil je iets laten zien!' En we keken door het raam en daar zijn vier kleine grijze kerels van ongeveer 1 meter hoog. Op dat moment zag de beveiliging ons en ze zeiden: 'We dachten dat jullie vertrokken waren.' En ze begeleidden ons en zeiden: 'Je mag niet rond deze hangar. Deze hangar is voor iedereen verboden terrein. Je wordt doodgeschoten.' En het bracht Paul zo in de war dat hij bij elke kans die hij kreeg erheen sloop. Hij werd uiteindelijk gepakt en werd van de basis getrapt. Ongeveer drie maanden later vonden ze hem op mysterieuze wijze dood in Orange County. Dit maakte me bang.

De getuige houdt vol dat zijn verhaal waar is, en lijkt tijdens het interview erg nuchter en oprecht te zijn. Toen het fragment oorspronkelijk werd uitgezonden op het KPFA-FM UFO-programma, wekte het zoveel belangstelling dat ze van plan waren het opnieuw uit te zenden, maar kort voordat ze dit zouden doen, kregen ze naar verluidt een somber bericht van de KPFA-FM-programmaproducent Ralph Steiner. waarin staat: "Zend de band niet opnieuw uit. Personen wiens getuigenis op de band staat, zijn bedreigd en hun leven is in gevaar.” Werd het radiostation het zwijgen opgelegd, en zo ja door wie? Er is heel weinig om dit te verifiëren, en het zou allemaal heel goed iemand kunnen zijn die een hoax speelt en lacht ten koste van iedereen, maar het draagt ​​zeker bij aan de toch al rijke kennis van geheime, onheilspellende militaire bases en hun vermeende bizarre transacties met buitenaardsen.







http://blog.seniorennet.be/peter2011/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie