Het lucratieve ufotoerisme: ‘Natuurlijk geloof ik in buitenaardse wezens. Wie hier niet?’

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Het lucratieve ufotoerisme: ‘Natuurlijk geloof ik in buitenaardse wezens. Wie hier niet?’

Bericht door Tammy » 08 jul 2022, 11:28

Afbeelding
Het International UFO Museum and Research Center in Roswell werd opgericht door begrafenisondernemer Glenn Dennis. Hij zou kleine doodskisten geleverd hebben aan het leger na het ufo-incident in 1947.Beeld Emily Kask

Het lucratieve ufotoerisme: ‘Natuurlijk geloof ik in buitenaardse wezens. Wie hier niet?’

Het Amerikaanse stadje Roswell werd op 8 juli 1947 plots wereldnieuws: er zou een ufo zijn neergestort in de woestijn.
Het was de geboorte van een heleboel complottheorieën over buitenaardse bezoekers, maar ook de start van het lucratieve ufotoerisme.

Woestijndonker noemen ze dit. Je ziet hier niets, echt niets – maar tegelijk zie je meer dan ooit. Op deze heuvel in het dorre zuiden van de Amerikaanse staat New Mexico blijkt omhoogkijken een duizelingwekkende ervaring. Je waant je niet onder de sterren, maar ertussen.

Lees verder via link :

https://www.demorgen.be/nieuws/het-lucr ... ~bf7d746a/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wat zou ik daar graag willen zijn vandaag.
Lijk me helemaal geweldig, heb daar altijd naar toe willen gaan.
Daar zie je ook de sterrenhemel die je hier nooit ziet.

Daar zie je de grootsheid van het Universum.
En weet je ook meteen dat we niet alleen zijn op deze planeet.
Al duizenden jaren niet, en eens weet heel de wereld het. (aliengreen)

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie