Begraven Oekraïense ruimteark in Cherson wordt geactiveerd, dus neemt Rusland het over

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Begraven Oekraïense ruimteark in Cherson wordt geactiveerd, dus neemt Rusland het over

Bericht door univers » 10 sep 2022, 09:52

Nieuwsberichten hebben bevestigd dat het Russische leger de Oekraïense havenstad en regio (oblast) Kherson heeft ingenomen, waar een oude ruimte-ark zou zijn begraven. Volgens twee onafhankelijke bronnen ligt de ruimteark begraven onder het Oleshky Sands National Nature Park, dat slechts 25 km ten oosten van Cherson ligt. Er wordt gezegd dat de ruimteark wordt geactiveerd en er wordt voorspeld dat hij uiteindelijk de lucht in zal vliegen.





Cherson is van strategisch belang voor het Russische leger omdat het een zoetwaterkanaal bevat naar het nabijgelegen Krim-schiereiland, de enige warmwaterhaven van de Russische marine. De verovering van Cherson door Rusland is van vitaal belang om de levensvatbaarheid van zijn faciliteiten op de Krim op lange termijn te verzekeren, maar vervult ook een nieuwe strategische noodzaak: toegang krijgen tot en controle krijgen over de vermeende ruimteark.

Ik werd voor het eerst verteld over de Oekraïne-ruimteark door mijn oude bron JP, die momenteel in het Amerikaanse leger dient en op geheime missies is geweest naar twee andere ruimtearken. Eén missie was naar de maan en twee andere waren naar de Bermudadriehoek van de Atlantische Oceaan. Alle drie de missies werden gezamenlijk uitgevoerd door de VS en China, en de tweede missie in de Atlantische Oceaan omvatte Rusland, dat zijn eigen ark had gevonden maar de VS geen toegang gaf.



Op 2 februari gaf JP me coördinaten ( 46°35'19″N 33°03'01″E https://earth.google.com/web/search/46% ... Ngtzi5hUBA) van een ruimteark waarvan hij hoorde dat die in Oekraïne bestaat. De coördinaten zijn voor de Oleshky Sands, de enige natuurlijke zandwoestijn in Oekraïne en al lang een toeristische attractie. De oorsprong van de zandwoestijn heeft geologen in verwarring gebracht en er is gespeculeerd dat het het resultaat is van historische overbegrazing door schapen.

JP beschreef later wat hem werd verteld over de Oekraïense ruimteark in briefings en door anderen die deelnamen aan de geheime missies naar oude arks die overal in ons zonnestelsel en op aarde werden gevonden. Op 24 februari liet hij me het volgende spraakbericht achter waarin hij zijn nieuwe informatie beschreef over ruimte-arks die werden gevonden in Rusland en Oekraïne:

Weet je nog dat ik je vertelde over de ark? Er waren Russen die het schip omsingelden waar we op zaten [in de Atlantische Oceaan]. Ze wilden heel graag informatie. Daarom gingen ze met ons mee naar de [Atlantische] ark. We hebben ze de kans gegeven om naar beneden te komen. We hadden geen probleem, je weet wel, om de Russen binnen te halen en informatie te delen; omdat we weten dat dit enorm was, wereldwijd, enorm, je weet dat dit gigantisch is.

Dus alle wereldleiders moeten hiervan op de hoogte zijn. Maar ze hielden zich op dit moment niet aan hun kant van de belofte door ons naar hun ark te brengen, maar nu dit gebeurt in Oekraïne - die ark die daar is, ik denk dat ze die informatie voor hen willen hebben. We stonden op het punt om naar die ark te gaan.

Wees niet verbaasd als het wordt geactiveerd, Oleshky Desert National Park, en waarschijnlijk een van de eerste schepen wordt die de lucht in gaat. Iedereen ziet het. Nu de naties in de wereld [aandacht] op Oekraïne gericht zijn, zal dit waarschijnlijk een van de eerste zijn die omhoog gaat, en iedereen zal het zien. Alles komt tot stilstand. Iedereen zal hierdoor geschrokken zijn

JP's onthulling dat de ruimteark die in Oekraïne is gevonden, wordt geactiveerd en dat de Amerikaanse militaire autoriteiten klaar waren om naar binnen te gaan om het te onderzoeken, is veelzeggend in termen van waarom Rusland ervoor koos om nu in te grijpen. Nog verbazingwekkender is zijn voorspelling dat de Oekraïense ark uiteindelijk de lucht in zal vliegen. Met de huidige aandacht van de wereld op Oekraïne, zal een vliegende ruimteark onmiddellijk een wereldwijde gebeurtenis van diepgaande betekenis worden.

Op 26 februari, tijdens mijn "What's Coming in 2022" webinar , heb ik voor het eerst publiekelijk onthuld wat JP me had verteld over de Oekraïense ruimteark. Vervolgens ontving ik belangrijke ondersteunende informatie van Thor Han Eredyon, een vlootcommandant van de Galactische Federatie van Werelden, zoals doorgegeven door Elena Danaan, een voormalige Franse archeoloog.

Twee dagen na mijn webinar gaf Elena mij de volgende informatie van Thor Han over de militaire interventie van Rusland in Oekraïne en de betrokkenheid van de Deep State (DS) bij de ark:
[youtube-2]https://vimeo.com/ondemand/whatscomingin2022[/youtube-2]

Dit is geen invasie van Oekraïne, maar onderdeel van de zuiveringsoperaties. De DS probeerde de Ark te activeren, die ze vele jaren geleden hadden gevonden, begraven onder het zand in het lagere zuidelijke deel van Oekraïne. De ark werd geactiveerd, dus het werd tijd dat Poetin hem in handen kreeg. Er is een tweede ark in het noorden van Rusland, maar Poetin heeft die al onder controle.

Thor Han's informatie bevestigde wat JP was verteld over twee ruimte-arks die in de regio waren gevonden - een in Rusland en een andere in Oekraïne. Het is heel belangrijk dat de Deep State sinds 2014 een sterke invloed heeft gehad op Oekraïne en probeerde de ruimteark te activeren die werd gevonden in een zandgebied in het zuiden van Oekraïne - Oleshky Sands.

Op 1 maart onthulde Thor Han meer over de begraven ruimteark van Oekraïne:

Poetin heeft de andere ark in het noorden van Rusland in handen en hij heeft van positieve buitenaardse wezens geleerd hoe hij deze technologie moet gebruiken.

Het is informatie zonder gevolgen, want deze ark in Noord-Rusland is beveiligd en in goede handen, in tegenstelling tot de Oekraïense ark, die tot op de dag van vandaag (1 maart 2022) in handen is van de Earth Alliance, er wordt nog steeds voor gevochten door het DS-leger in het zuiden van Oekraïne, in de buurt van de ark "begraven in het zand".

De informatie van Thor Han bevestigt wat JP was verteld over Ruslands controle over een ruimteark die op zijn eigen grondgebied werd gevonden. Op 2 maart had Rusland het Oekraïense leger verslagen en had het volledige controle gekregen over Cherson, inclusief het Oleshky Sands National Nature Park.

Cherson is de eerste Oekraïense stad die in handen van het Russische leger valt, wat zeer belangrijk is gezien de beweringen over een oude ruimte-ark die in het nabijgelegen Oleshky Sands is gevonden.

De ontdekking van een ruimteark die wordt geactiveerd onder Oleshky Sands geeft inzicht in waarom Rusland heeft besloten militair in te grijpen in de Oekraïense burgeroorlog die sinds 2014 aan de gang is. Achter de schermen moet er iets dramatisch zijn gebeurd om Rusland te motiveren om in te grijpen in een burgeroorlog die in wezen was bevroren als gevolg van een gebrek aan vooruitgang bij de uitvoering van de overeenkomst van Minsk , ondertekend door Rusland, Frankrijk, Duitsland, Oekraïne en de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa.

Terwijl sommigen beweren dat het Oekraïense leger een bliksemsnelle militaire campagne aan het voorbereiden was om de betwiste administratieve regio's Donetsk en Lugansk (Oblasten) van Oekraïne te heroveren, beweren anderen dat door de VS gesponsorde Biolabs het echte doelwit van de Russische aanval waren. Hoewel dit plausibele scenario's zijn, verklaart geen van beide afdoende waarom Rusland een grootschalige militaire interventie vanuit drie richtingen heeft uitgevoerd na acht jaar aan de zijlijn te hebben gestaan.

De ontdekking van een begraven ruimteark en de wens van Rusland om er de volledige controle over te krijgen, biedt een meer dwingende verklaring voor het feit dat Rusland Oekraïens grondgebied binnentrekt en overneemt ver van de betwiste regio's Donetsk en Lugansk.

De snelle overname van Cherson door Rusland is krachtig indirect bewijs dat de onthullingen van JP en Thor Han/Elena Danaan ondersteunt over een oude ruimte-ark gevonden onder het Oleshky Sands National Nature Park, en dat dit de beslissende factor was in de verrassende militaire interventie van Rusland in Oekraïne.

http://ufosightingshotspot.blogspot.com ... rk-in.html

https://exopolitics.org/buried-ukraine- ... activates/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie