Buitenaardse royalty's en VIP's in UFO boven Engeland om Queens Funeral, video

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Buitenaardse royalty's en VIP's in UFO boven Engeland om Queens Funeral, video

Bericht door univers » 26 sep 2022, 13:16

Datum van waarneming: 16 september 2022
Locatie van waarneming: in heel Engeland

Afbeelding

Meer dan 800 ooggetuigen meldden dat ze afgelopen nacht een gloeiend object gedurende meer dan 25 seconden boven het VK hebben gezien. Er kwamen berichten binnen dat het mogelijk een meteoor, komeet of ruimtepuin zou zijn. Het object zelf had niet altijd een staart, zoals te zien is in de bovenstaande schermafbeelding die ik heb gemaakt, die een groot bolvaartuig en een veel kleiner bolvaartuig erachter laat zien. De UFO vloog horizontaal naar de grond... zoals een vliegtuig, zoals een vaartuig dat mensen vervoert zou zijn wanneer het zich klaarmaakt om te landen. Deze UFO vloog ook heel langzaam, veel te langzaam om een ​​meteoor te zijn en zeker geen komeet zoals sommigen in mijn video-opmerkingen hebben gezegd... een komeet zou de getijden van onze oceaan veranderen en vloedgolven veroorzaken als hij zich in onze atmosfeer zou bevinden zoals Dat. De meeste kometen zijn 0,5 km en groter.

Ik zat er eigenlijk op te wachten dat dit zou gebeuren, omdat ik wist dat buitenaardse hoogwaardigheidsbekleders, royalty's en VIP's de begrafenis van koningin Elizabeth II zouden willen bijwonen. Waarom? Omdat ze bijna een eeuw koningin was, misschien wel de langst regerende koningin ooit. Ook het koninklijke perspectief, met respect voor haar koninklijke plichten, de koninklijke rollen die ze moest vervullen, maar... vaak weigeren mensen eraan deel te nemen.

Dus... hier is het schip, van buiten ons zonnestelsel, dat buitenaardse royalty's en hoogwaardigheidsbekleders uit het hele universum bevat... die allemaal persoonlijk naar de begrafenis kwamen. Om respect te tonen voor de gevallen koningin en om op dezelfde plaats, dezelfde locatie, hetzelfde gebouw te zijn met zoveel wereldleiders die hetzelfde doen. Een zeldzaam, pijnlijk en geweldig moment, niet alleen voor het VK of Engeland, maar voor de wereld en daarbuiten.

Zoals ik al eerder zei, ik meen wat ik zeg. Ik bedoel geen gebrek aan respect voor de koningin, noch voor de mensen van Engeland of het VK. Ik geef alleen de voor de hand liggende waarheid. En de waarheid is... ze werd gerespecteerd in het hele universum.
Scott C. Waring - Taiwan



https://www.ufosightingsdaily.com/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie