Meerdere UFO's gefilmd boven Austin, Texas 12-nov-2022

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Meerdere UFO's gefilmd boven Austin, Texas 12-nov-2022

Bericht door univers » 15 nov 2022, 12:15

Op 12 november 2022 zagen en registreerden inwoners van Austin, Texas, de verschijning van mysterieuze lichten aan de hemel. De hoofdstad van de staat ligt in een landinwaarts gebied dat grenst aan het heuvelland.

Getuigenverslag:Acht vallende sterren die vanuit een portaal naar beneden schieten of meer komen uit het portaal druppelen. Toen ik naar de winkel reed, zagen mijn vriendin en ik het portaal opengaan en vallende sterren kwamen naar buiten in een neerwaartse positie, druppelend vuur (paden) de een na de ander, en toen kwamen er nog een heleboel naar buiten druppelen, ze hadden een oranjegeel vuurachtig effect. Omhoog, omlaag, links, rechts, knipperend aan en uit, abrupt van richting veranderend en verdwijnend en weer verschijnend, heel snel landend, minstens twee van hen kwamen dichtbij maar landden niet. Ze waren op zoek naar iets op de grond en ze landden snel en zagen er zonder enige angst uit alsof ze de plek bezaten door gewoon te doen wat ze wilden Twee van de sterren kwamen samen in de lucht voor me samen en maakten zich los van de groep en verdwijnen een paar seconden later voor me nadat ze bij elkaar zijn gekomen.



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... -2022.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie