UFO vastgelegd op video boven elektriciteitscentrale in VK, 2022

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO vastgelegd op video boven elektriciteitscentrale in VK, 2022

Bericht door univers » 26 nov 2022, 07:19

Afbeelding

In juli van dit jaar werd een enorme en heldere UFO gefilmd terwijl hij boven een elektriciteitscentrale ergens in het zuidoosten van het Verenigd Koninkrijk zweefde.

Getuigenverslag:Ving dit licht / bol ding op mijn werk cctv terug in juli. De hele video duurt ongeveer 5 minuten. Het gaat van niets en daar blijft het dan een paar minuten en verdwijnt dan. Ter referentie: het is ongeveer anderhalve kilometer verderop. Direct onder de ufo bevindt zich een energiecentralecomplex. Het is geen vliegtuig of drone zoals ik de vluchtradar controleerde. Het is geen fakkel omdat er met het blote oog niets aan de lucht te zien was. Mijn collega zag vorige week hetzelfde boven het veld achter mijn kantoor. Een licht zweefde even en verdween toen. Het is een enorm elektrisch onderstation ding. In principe heb je de kleine baai, dan een golfbaan en dan het onderstation waar de lichten zijn. Het is hemelsbreed ongeveer 1-2 mijl. Het viel me net op dat er iets in de lucht was daar op de cctv dat live was terwijl ik ernaar keek. Ik ging naar buiten om te kijken en er was niets zichtbaar. Ik dacht er niet echt veel over na, totdat mijn collega onlangs zei dat hij een licht in de lucht zag dat net was verdwenen, een beetje boven en rechts van waar de camera naar kijkt.



https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... -2022.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie