Amerikaans leger rapporteert ruim 500 ufo-meldingen, zorgen om spionage

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80383
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Amerikaans leger rapporteert ruim 500 ufo-meldingen, zorgen om spionage

Bericht door Tammy » 14 jan 2023, 11:10

Afbeelding
Een ufo gesignaleerd door het Amerikaanse leger.

Amerikaans leger rapporteert ruim 500 ufo-meldingen, zorgen om spionage.

WASHINGTON - Het Amerikaanse leger heeft sinds de publicatie 1,5 jaar geleden van een langverwacht rapport over ufo-meldingen nog eens honderden gevallen gedocumenteerd.
Dat blijkt uit een nieuw rapport dat naar het Congres is gestuurd.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1653997 ... m-spionage

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ik behandel deze zaken niet in het Amerikaanse leger dus wat ik zeg is alleen mijn gedachte.
En mijn gedachte is dat wat er in het artikel staat dat men niet aan ongeïdentificeerde objecten van buitenaardse afkomst denkt maar aan spionage , dat dat toch wel degelijk door hun hoofd zal spelen.
Dat het buitenaards is bedoel ik dus.
Dat zou hun eerste uitgangspunt moeten zijn, want de kans dat het dat is is groot genoeg.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Amerikaans leger rapporteert ruim 500 ufo-meldingen, zorgen om spionage

Bericht door univers » 15 jan 2023, 08:55

De waarheid is daar: het rapport van het Pentagon uit 2022 over UFO's roept meer vragen op dan antwoorden

Op donderdag heeft de ODNI, de inlichtingenafdeling van het Pentagon, officieel het rapport vrijgegeven over de verschillende niet-geïdentificeerde luchtfenomenen die zijn geïdentificeerd en gerapporteerd aan het bureau sinds 2002. Het rapport omvatte meer dan 500 UAP-rapporten die waren ingediend door verschillende agentschappen, waaronder NASA, het ministerie van Energie, NOAA en de FAA.

Het bureau evalueerde meer dan 350 nieuw gerapporteerde UAP-rapporten, en 26 daarvan werden geclassificeerd als drones. Hiervan werden er 163 toegeschreven aan ballonnen, terwijl zes werden gevonden als rommel in de lucht, zoals plastic zakken en vogels. Meer dan 170 meldingen van UFO-waarnemingen werden echter nog steeds als onvindbaar en ongekarakteriseerd beschouwd.

https://www.latest-ufo-sightings.net/20 ... swers.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie