UFO met wolkenspoor boven Hoofddorp, Nederland op 17 januari 2023, video, UFO-waarnemingsnieuws.

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

UFO met wolkenspoor boven Hoofddorp, Nederland op 17 januari 2023, video, UFO-waarnemingsnieuws.

Bericht door univers » 21 jan 2023, 23:12

Afbeelding

Afbeelding

Datum waarneming: 17 jan. 2023
Locatie waarneming: Hoofddorp, Nederland

Hé, kijk dit eens. Hier is een waarneming die twee dagen geleden in Nederland is vastgelegd en er werd een donker object in de lucht gezien dat een contrailachtige wolk achter zich liet. De lucht was bewolkt en gemakkelijk te verbergen, maar hij viel nog steeds goed op. Zo te zien lijkt hij zo groot als een stadsbus en toch staat hij daar gewoon, alsof hij ergens op wacht. Ik wou dat we hier meer beeldmateriaal van hadden. Het lijkt erop dat het uit een ondergrondse basis kwam, zijn weg vond naar een punt waar het zal zitten, maar ik heb het gevoel dat de puntige gebieden elk een enkele lichtbal hadden die oplicht wanneer hij aangaat om weg te schieten. Zulke dingen eerder gezien in andere rapporten. Fantastische opname.
Scott C. Waring - Taiwan

Ooggetuige verklaart:
Tijdens het rijden zag ik aan mijn raamkant (bijrijder). Er ontstond een kleine wolk. Dus ik was stomverbaasd toen die donkere sliert uit de wolk kwam, dit duurde ongeveer 30 seconden en toen was het weg.



https://www.ufosightingsdaily.com/2023/ ... ddorp.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie