Filmmaker Jeremy Corbell beweerde dat 'UFO's en buitenaardse wezens slechts een klein onderdeel zijn van een grotere rea

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Filmmaker Jeremy Corbell beweerde dat 'UFO's en buitenaardse wezens slechts een klein onderdeel zijn van een grotere rea

Bericht door univers » 19 mar 2023, 08:30

Documentairemaker Jeremy Corbell heeft UFO-enthousiastelingen verbluft met zijn bewijsmateriaal over het fenomeen en de informatie die hij ontving tijdens het bestuderen van UFO's. Hij is degene die de videobeelden heeft gedeeld waarop de UFO te zien is als een transmedium voertuig. Bovendien zegt hij dat UFO's en buitenaardse wezens slechts een klein onderdeel zijn van een grotere realiteit, samen met andere interessante en eye-opening uitspraken in een uitgebreid interview met Theories of Everything met Curt Jaimungal.

Jeremy Kenyon Lockyer Corbell is een Amerikaanse hedendaagse kunstenaar en onderzoeksfilmmaker gevestigd in Los Angeles, Californië. Hij deed uitgebreid onderzoek naar nanotechnologie, verkenning van de ruimtevaart en exotische voortstuwingssystemen, evenals een diepgaand onderzoek naar het leven en de ontdekkingen van de raadselachtige "Godfather of Conspiracy" John Lear.

Corbell heeft de operatieve verwijdering van vermeende buitenaardse buitenaardse implantaten gedocumenteerd en heeft NASA's analyse van afwijkende materialen gefilmd die naar verluidt fysiek bewijs zijn van buitenaardse nanotechnologie van UFO-landingsplaatsen. Hij heeft bekentenissen op zijn sterfbed verkregen van voormalige CIA- en overheidsinlichtingenfunctionarissen die beweren de waarheid over UFO's en de wereldwijde verdoezeling van de ultieme waarheid aan het licht te brengen.

Corbell heeft de film "Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers" uitgebracht op Netflix, wat de zaak van Lazar geloofwaardiger maakt. Bovendien besprak hij in zijn 2 uur durende interview met Curt Jaimungal tientallen onderwerpen die geweldige informatie toevoegden aan het UAP/UFO-fenomeen. In 2021 lekte hij een film uit van de Amerikaanse marine die "bolvormige" UFO's en geavanceerde transmedium-voertuigen fotografeerde en filmde. In de beelden die werden gedeeld door filmmaker en UFO-enthousiasteling Jeremy Corbell, is een vliegend object te zien dat voor de kust van Californië in het water verdwijnt.

Afbeelding

n dit interview behandelt hij een verscheidenheid aan controversiële onderwerpen, waaronder het vrijgeven van de Tic-Tac-video's door de overheid, mogelijke desinformatiecampagnes van de overheid en de beweringen van Bob Lazar dat hij ooit heeft gewerkt aan het achterwaarts ontwerpen van een buitenaards vaartuig.

UFO's en buitenaardse wezens slechts een klein onderdeel van de 'grotere werkelijkheid'
Corbell beweerde in het interview dat buitenaardse wezens en ufo's een klein onderdeel zijn van een veel grotere realiteit van dit mysterieuze en verbijsterende fenomeen.

Hij zei: "UFO's lijken deel uit te maken van een groter fenomeen, wat betekent dat UFO's een soort hulpimplicatie zijn van een veel grotere realiteit. Dus dit idee dat wat we zien machines zijn van andere planeten. Ik ben er niet van overtuigd dat wat we zien een alternatieve realiteit is. Weet je, misschien is het iets dat dichter bij dimensionaal reizen staat.

Er lijkt een andere versie van de werkelijkheid te zijn die zich voordoet en die op de een of andere manier eenmaal doordringt in onze werkelijkheid. En dit is niet alleen door een vluchtige blik op het ufo-fenomeen, dit is door te praten met duizenden ooggetuigen van dichtbij die me vertellen dat dit iets groters is dan alleen vliegmachines.

Om je een voorbeeld te geven bij Skinwalker Ranch. Het bericht is dat een stuk van de lucht zich opende als een traan en hieruit kwamen "wezens" en "ambachten". UFO's zijn dus een symptoom, het maakt deel uit van deze alternatieve realiteit, het fenomeen zoals ik het noem. Maar het gaat niet alleen om UFO's die dit fenomeen vertegenwoordigen.

Ik weet dat dit waar is, dat de Skinwalker-ranch hier het beste voorbeeld van is, omdat je UFO-verschijnselen hebt. Maar je hebt ook veeverminking die vaak wordt geassocieerd met lichtjes aan de hemel. Veeverminking is dus iets concreets.

Verminking van vee, is dit een UFO-fenomeen of een overheidsexperiment, of is dit een particuliere onderneming die rondgaat om deze koeien te verminken en hun bloed af te tappen in het holst van de nacht? Bij deze veeverminkingen is nog nooit iemand gepakt.

Ze zijn over de hele linie hetzelfde. Ze zijn ontdaan van bloed. De boeren en mensen die veehouders zijn, zien vaak UFO's tijdens deze verminkingen, dus ik kan ze niet scheiden."

De Amerikaanse miljardair Robert Bigelow deelde zijn persoonlijke ervaringen en verliezen die zijn interesse in het leven na de dood en UFO's opwekten. Hij sprak over mogelijke verbanden tussen bewustzijnsonderzoek en UFO's. Hij sprak ook over de risico's van het proberen om communicatie met het onbekende tot stand te brengen.

“Dat is voornamelijk wat ik heb gedaan, behalve het skinwalker-ranch-ding gedurende 20 jaar, aangezien de ruimtewereld enorm in mijn leven is geweest om het legitieme parochiale soort na te jagen, weet je, met behulp van brandweerraketten om je daar te krijgen. We hadden niet verwacht dat zoiets zou gebeuren en dus is dit anders. Dit is de heilige graal en is anders dan de tweede heilige graal. Als de tweede 'Beings' (ET) is, dan is de eerste: Is er een deel van je bewustzijn dat je lichamelijke dood overleeft? Dat is een groot probleem. Dat is een enorm verhaal. Dat is gigantisch.”

Dr. Travis Taylor's verklaring over Skinwalker Ranch
Dr. Taylor sloot zich drie jaar geleden aan bij het team van zakenman Brandon Fugals op de beruchte Skinwalker-ranch van Fugals en hij was er vast van overtuigd dat hij in korte tijd de diverse mysteries van de ranch zou kunnen oplossen. Maar hoe langer hij bleef, hoe vreemder de dingen werden. In zijn interview met onderzoeksjournalist George Knapp zei hij: “Weet je, ik had nog nooit een UFO gezien tot ik daar aankwam. Ik heb nu meer UFO's gezien dan je kunt tellen.'

In het verrassend openhartige en uitgebreide interview deelde dr. Taylor zijn mening over de rol van de wetenschap bij het nastreven van het onbekende, zijn persoonlijke ervaringen met vreemde verschijnselen op Skinwalker Ranch, de fysieke effecten van gevallen van close encounter en het mysterieuze “ liftereffect” dat meerdere UFO/paranormale ooggetuigen hebben gemeld.

Volgens hem kan dit onverklaarbare fenomeen voor mensen anders zijn met betrekking tot hun hersenactiviteit. Hypothetisch gesproken zei hij dat het fenomeen verband kan houden met verschillende vlakken in het universum. Hij voegde eraan toe dat hij kon instemmen met het idee van een portaal, maar daar niet zeker van was. Hij vindt het bizar, maar er zit een kern van waarheid in.

https://newstangail24.com/ufos-aliens-a ... r-reality/



Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie