NASA-astronaut was getuige van een vloot van 100 UFO's, zag een UFO landen en een VN-brief over ET

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

NASA-astronaut was getuige van een vloot van 100 UFO's, zag een UFO landen en een VN-brief over ET

Bericht door univers » 19 mar 2023, 09:28

Afbeelding

Ruimtepionier Leroy Gordon Cooper, die in 2004 stierf, geloofde in het bestaan ​​van buitenaardse wezens die van andere bewoonbare plaatsen naar de aarde waren gereisd. Hij geloofde niet alleen in buitenaardse wezens, maar beweerde ook dat hij persoonlijk UFO's en andere onverklaarbare verschijnselen tegenkwam toen hij begin jaren vijftig in een straaljager in Duitsland vloog.

Cooper was een van de zeven astronauten van Project Mercury, het eerste bemande ruimtevaartprogramma dat vóór de Sovjet-Unie een man op de maan zette. Hij reisde naar de ruimte als onderdeel van de bemande missie Mercury-Atlas 9, die plaatsvond in 1963. Vervolgens vestigde hij in 1965 een nieuw ruimteduurrecord door 3,3 miljoen mijl af te leggen aan boord van Gemini 5 om te bewijzen dat astronauten in de ruimte konden overleven op een reis naar de maan en terug naar de aarde.

Hij verliet NASA in 1970 en bracht de rest van zijn leven door met het bestuderen van niet-geïdentificeerde vliegende objecten. Cooper geloofde in UFO's nog voordat hij in de ruimteprogramma's kwam. Na zijn ontmoeting met UFO's in Duitsland werd hij een fervent voorstander van de hypothesen van het bestaan ​​van een beschaving buiten de aarde.

Cooper zei in een interview dat hij begin jaren vijftig voor het eerst in zijn leven een UFO zag, toen hij op Landstuhl Air Base in West-Duitsland was geplaatst. Hij zei dat in die tijd Russische MiG-15's vaak naar zijn basis vlogen. Dus toen hij een keer op 15.000 meter vloog en vreemde voertuigen zag die veel hoger en sneller in formatie vlogen dan hun vliegtuig. Hij beweerde dat ze schijfvormig waren met een metalen omhulsel.

"Ze vlogen behoorlijk hoog hoe hoog we niet konden zeggen omdat we nergens in de buurt van hun hoogte konden komen, maar het waren ofwel zeer grote vaartuigen ver weg of kleinere vaartuigen die nog steeds ver boven wat we kunnen krijgen."

In 1957, toen Cooper als testpiloot diende op Edwards Air Force Base in Californië, zag hij een vliegende schotel met een diameter van ongeveer 10 meter die vlakbij zweefde en landde op het opgedroogde meer. Hij zei: “Ik liet een cameraploeg de installatie filmen toen ze een schotel zagen. Ze filmden het terwijl het boven haar hoofd vloog, vervolgens zweefde, drie poten uitstak als landingsgestel en langzaam naar beneden kwam om te landen op een droge bodem van een meer.”

'En ze pakten hun camera's en begonnen ernaar toe te filmen terwijl ze gingen. En toen ze redelijk dichtbij kwamen, ging hij omhoog, plaatste het tandwiel terug in het wiel, kantelde en vertrok met grote snelheid. en dus kwamen ze mijn kantoor binnen en vertelden me wat er was gebeurd, 'beweerde Cooper.

Daarna stuurde Cooper de opnames naar Washington en diende een rapport in van de UFO-ontmoeting. 'Na een tijdje zei een hoge officier dat ik, toen de film werd ontwikkeld, hem in een buidel moest stoppen en naar Washington moest sturen en ik weet niet of iemand hem sindsdien ooit heeft gezien. Hij zei er niets over dat ik niet naar de film keek. Dat is wat ik deed toen het terugkwam uit het lab en het was er allemaal, zoals de cameraploeg meldde.” De schotel was vergelijkbaar met degene die hij in 1951 tegenkwam.

“Eigenlijk hetzelfde vlakke voertuig als dubbele schotel lenticulair. Als je in en uit atmosferen zoals de aarde of andere plaatsen gaat, heb je zeker een iets aerodynamischer type voertuig nodig. En de schotel heeft het vermogen om met enorme snelheden door de lucht te gaan en de boeg en de achterliggende golf te hanteren zonder een schokgolf te veroorzaken. Het kan dus erg stil zijn terwijl het met grote snelheden door de atmosfeer reist.

Cooper geloofde ook in de crash van een buitenaards ruimteschip in Roswell, New Mexico, in 1947, en het leger vond verschillende buitenaardse wezens op de crashlocatie. 'Ik had een goede vriend bij Roswell, een collega-officier. Hij moest oppassen met wat hij zei. Maar het was zeker geen weerballon, zoals het coververhaal van de luchtmacht. Hij maakte me duidelijk dat wat neerstortte een vaartuig van buitenaardse oorsprong was, en leden van de bemanning werden geborgen.

In een van zijn interviews voerde Cooper herhaaldelijk aan dat buitenaardse wezens die onze planeet bezoeken voor onderzoeksmissies technisch veel geavanceerder zijn dan mensen. De astronaut was van mening dat de VN alle meldingen van UFO's zorgvuldig moest vastleggen, en was er ook van overtuigd dat de regeringen van verschillende landen gegevens over buitenaards leven verborgen hielden.

Astronaut Gordon Cooper spreekt de VN-paneldiscussie over UFO's en ET's toe, 1985:

“Ik geloof dat deze buitenaardse voertuigen en hun bemanningen deze planeet bezoeken vanaf andere planeten, die technisch iets geavanceerder zijn dan wij op aarde. Ik vind dat we een gecoördineerd programma van topniveau nodig hebben om op wetenschappelijke wijze gegevens van over de hele aarde te verzamelen en te analyseren over elk type ontmoeting, en om te bepalen hoe we deze bezoekers het beste op een vriendelijke manier kunnen storen.

Misschien moeten we ze eerst laten zien dat we hebben geleerd hoe we onze problemen met vreedzame middelen kunnen oplossen in plaats van met oorlogvoering, voordat we worden geaccepteerd als volledig gekwalificeerde universele teamleden. Hun acceptatie zal enorme mogelijkheden bieden om onze wereld op alle gebieden vooruit te helpen. Zeker dan lijkt het erop dat de VN er belang bij hebben het onderwerp snel en goed af te handelen.

Ik moet erop wijzen dat ik geen ervaren professionele UFO-onderzoeker ben – ik heb tot nu toe niet het voorrecht gehad om met een UFO te vliegen of de bemanning van een UFO te ontmoeten. Ik heb echter het gevoel dat ik enigszins gekwalificeerd ben om ze te bespreken, aangezien ik in de periferie ben geweest van de uitgestrekte gebieden waar ze doorheen reizen. Ook had ik in 1951 de gelegenheid om twee dagen lang vele vluchten van hen te observeren, van verschillende groottes die in gevechtsformatie vlogen, meestal van west naar oost boven Europa. Ze bevonden zich op een grotere hoogte dan wij met onze straaljagers konden bereiken...

Als de VN ermee instemt dit project voort te zetten en er geloofwaardigheid aan te verlenen, zullen misschien nog veel meer goed gekwalificeerde mensen ermee instemmen om naar voren te treden en hulp en informatie te verstrekken.”

In 2007 bracht NLSI interim-directeur David Morrison een verklaring uit waarin hij alle beweringen van Gordon Cooper over UFO's en buitenaards leven ontkende. Hij zei: "Sorry, maar er is geen overtuigend bewijs voor buitenaardse wezens, en zeker niet voor NASA-astronauten."

Cooper was niet de enige die geloofde in het bestaan ​​van buitenaardse wezens en UFO's. Edgar Mitchell en Helen Sharman zijn twee beroemde astronauten die ook geloven in buitenaards leven buiten de aarde.

Volgens Mitchell hebben buitenaardse wezens verschillende keren contact met mensen gemaakt en bezoeken UFO's onze planeet al heel lang. "Het is de afgelopen 60 jaar goed in de doofpot gestopt door al onze regeringen, maar langzaamaan is het uitgelekt en sommigen van ons hebben het voorrecht gehad om er iets van te weten te komen."

Aan de andere kant zei Helen Sharman: "Aliens bestaan, daar zijn geen twee manieren voor." Ze begon haar ruimtecarrière in 1989, toen ze een moeilijke selectie onder andere astronauten doorstond en haar capaciteiten bevestigde door deel te nemen aan een van de eerste gezamenlijke projecten in het VK en de USSR. Ze voegde eraan toe dat buitenaardse wezens misschien niet zoals mensen zijn, terwijl het mogelijk is dat ze hier bij mensen leven, maar onzichtbaar voor ons zijn.

https://newstangail24.com/ret-nasa-astr ... er-on-e-t/



Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie