Langverwacht ufo-rapport geeft geen bewijs voor aliens, NASA onderzoekt verder

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Langverwacht ufo-rapport geeft geen bewijs voor aliens, NASA onderzoekt verder

Bericht door Tammy » 14 sep 2023, 20:41

Afbeelding

Langverwacht ufo-rapport geeft geen bewijs voor aliens, NASA onderzoekt verder.

Na een jaar lang onderzoek naar ufo's, ofwel ongeïdentificeerde vliegende objecten, heeft NASA geen bewijs gevonden voor het bestaan van buitenaards leven. Toch laat de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie het er niet bij zitten. Met specifieker onderzoek en nieuwe technologieën gaat NASA verder bekijken wat ufo's zijn en waar ze vandaan komen.

Lees verder via link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... oek-ruimte

>>>>>>>>>>>>>>>>

Foei NASA , niet zo jokken. [nono] :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Langverwacht ufo-rapport geeft geen bewijs voor aliens, NASA onderzoekt verder

Bericht door Tammy » 14 sep 2023, 21:51

Afbeelding
„Als je mij vraagt of ik geloof dat er ander leven is in het immense universum, dan is mijn persoonlijke antwoord ’ja”, zei NASA-baas Bill Nelson.

NASA belooft transparantie in onderzoek naar buitenaards leven, maar nieuwe ufo-directeur blijft geheim.

WASHINGTON - De NASA stelt een speciale ufo-directeur aan die mogelijk buitenaards leven moet gaan onderzoeken. Dat heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie donderdag bekend gemaakt. De stap past in een trend tot meer transparantie, al nam de raadselachtigheid meteen weer toe. Wie de nieuwe baan krijgt, blijft namelijk geheim.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/9246066 ... jft-geheim

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie