Cloudships

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Romaine

Bericht door Romaine » 17 jul 2005, 23:44

Waarom zouden ze een tv-station over willen nemen? Heb je je misschien wel eens afgevraagd wat hun doel is?

Blijkbaar zijn ze wel zo slim om met ons contact op te nemen en ons te sturen. Het zijn immers buren van ons. Hoe zou jij het vinden als je buurman met atoomwapens aan het spelen is? Dan probeer je ook de situatie positief te beïnvloeden.

Romaine

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 jul 2005, 23:51

Romaine schreef:Waarom zouden ze een tv-station over willen nemen? Heb je je misschien wel eens afgevraagd wat hun doel is?

Blijkbaar zijn ze wel zo slim om met ons contact op te nemen en ons te sturen. Het zijn immers buren van ons. Hoe zou jij het vinden als je buurman met atoomwapens aan het spelen is? Dan probeer je ook de situatie positief te beïnvloeden.

Romaine
Hmmm...daar heb je gelijk in. Ik heb daar niet aan gedacht op deze manier. Als ik zelf een buitenaards wezen was, dan zou ik ook niet zomaar een ander planeet binnenvallen. Ik moet hier eff goed over nadenken.
Bedankt in ieder geval...Ik ga mijn onderschrift ook veranderen.

mw

Romaine

Bericht door Romaine » 17 jul 2005, 23:54

Als ik een buitenaards wezen zou zijn zou ik contact leggen met mensen die er voor open staan. En dat is precies ook wat er gebeurt.

Romaine

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 jul 2005, 23:59

Romaine schreef:Als ik een buitenaards wezen zou zijn zou ik contact leggen met mensen die er voor open staan. En dat is precies ook wat er gebeurt.

Romaine
Juist, daar heb ik dus in mijn haast helaas niet aan gedacht. Weer iets geleerd.

Bedankt.

mw

defster100

Bericht door defster100 » 18 aug 2005, 12:44

Leuk onderwerp, komt vooral door de foto's.

Ik heb al aangegeven dat ik sceptisch ben en dat ik geloof in logica. Bij dit onderwerp gebruik ik mijn logica en denk dat het gewoon een stukje natuurwonder is en niks meer. Wat me wel op viel aan deze foto is dat zwarte stipje links bovenin van de wolk. Ik heb de foto gedownload en heb dit stipje eens goed bekeken met Adobe Photoshop en met behulp van een aantal filters heb ik het wat duidelijker kunnnen maken. Ik denk dat het uiteindelijk een vogel was, alhoewel ik weet niet zeker vanwege de hoogte, je ziet dat het op een berg genomen is daar is het zuurstofgehalte een stuk lager en het stip bevind zich vele malen hoger.

Oordeel zelf maar, de eerste foto geef ik aan wat ik bedoel. De tweede foto heb ik mijn filters gebruikt om de stip goed zichtbaar te maken en bij de derde foot heb ik 300% ingezoomd voor de vorm van de stip goed duidelijk te maken.

Defster100

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zie net dat ik de plaatjes ergens anders moet plaatsen anders worden ze niet zichbaar, ik zal dit snel oplossen.

Excuss voor dit probleem

Defster100
Laatst gewijzigd door defster100 op 18 aug 2005, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80662
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 18 aug 2005, 13:14

Even offtopic:

Defster100, wil je de foto wat kleiner maken a.u.b.? De topic is zo moeilijk te lezen omdat het uit elkaar getrokken word. Bedankt alvast! :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Anet

Bericht door Anet » 22 aug 2005, 11:45

Afbeelding

Uitleg: Kan een wolk dat doen? Om precies te zijn, zijn hierboven verschillende wolken afgebeeld, die alle zijn opgestapeld en zo een opmerkelijke lensvormige wolk vormen. Normaalgesproken beweegt lucht meer in horizontale dan in vertikale richting. Soms, echter, zoals wanneer een wind over een berg of heuvel waait, dan vinden er relatief sterke vertikale oscillaties plaats terwijl de lucht zich weer stabiliseert. De droge lucht bovenaan een oscillatie kan behoorlijk gelaagd zijn wat betreft luchtvochtigheid, en vormt daarom wolken in elke laag waarin de lucht verzadigd raakt met waterdamp. Het resultaat kan een lensvormige wolk opleveren met een sterk gelaagd uiterlijk. De bovenstaande foto werd genomen nabij Mauna Kea, Hawaii (VS).

Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3451
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Bericht door lowlandsrouter » 22 aug 2005, 23:45

Anet schreef:http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/ ... hawaii.jpg

Uitleg: Kan een wolk dat doen? Om precies te zijn, zijn hierboven verschillende wolken afgebeeld, die alle zijn opgestapeld en zo een opmerkelijke lensvormige wolk vormen. Normaalgesproken beweegt lucht meer in horizontale dan in vertikale richting. Soms, echter, zoals wanneer een wind over een berg of heuvel waait, dan vinden er relatief sterke vertikale oscillaties plaats terwijl de lucht zich weer stabiliseert. De droge lucht bovenaan een oscillatie kan behoorlijk gelaagd zijn wat betreft luchtvochtigheid, en vormt daarom wolken in elke laag waarin de lucht verzadigd raakt met waterdamp. Het resultaat kan een lensvormige wolk opleveren met een sterk gelaagd uiterlijk. De bovenstaande foto werd genomen nabij Mauna Kea, Hawaii (VS).
Mooie plek om vakantie te houden lijkt me dat :wink:
Ik ga geregeld naar diverse locaties op hawaii, helaas tot op heden enkel via webcams 8) Maar toch zeker de moeite waard, ik kijk er m'n ogen uit :shock:
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

tesaa1992

Bericht door tesaa1992 » 26 okt 2005, 16:07

mooie foto's

Fearghas

Bericht door Fearghas » 17 aug 2006, 23:33

mooie foto's :D maar denk niet dat er ufo's in zitten te opvallend

Animal

Bericht door Animal » 19 aug 2006, 12:36

Hele bijzondere mooie foto's.

Plaats reactie