ufo

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
bloem

ufo

Bericht door bloem » 11 aug 2005, 13:25

Na een jaar zwijgen,mijn verhaal

Eind september 2004 reed ik samen met 2 anderen op de A 50 ,het was al redelijk donker.Ik kwam uit Eindhoven.In de lucht zag ik een ster,dacht ik...
Een fel licht,toen ik daar over nadacht,begon ik het raar te vinden.Het was wel erg groot en fel.Ik sprak de mensen in de auto erover aan.Deze zagen het ook,maar verder gaven wij het geen aandacht meer.Na ongeveer 10 minuten viel het me weer op.Het hing daar maar stilletjes in de lucht.Nabij afslag Veghel wist ik zeker dat het geen ster of planeet kon zijn.

We reden verder door en ik zag dat "het" boven het plaatsje Uden hing.Ik vroeg de bestuurder de afslag te nemen.We reden het dorp in en ik zag het niet meer.Toen we het centrum uitreden,zag ik het opnieuw en we reden richting het licht.Ik wist dat vliegbasis Volkel daar vlakbij is ,dus ik dacht nog ,misschien is het een grote helicopter of zo.

We reden op het industrieterrein en plotseling hing het op een kleine afstand van ons in de lucht.Het licht was zo fel dat ik niet kon onderscheiden wat ik zag.Ik sprong uit de auto en keek omhoog.Een vriendin van mij,bleef in de auto,ze was doodsbang.Ik hoorde niets,"het" maakte geen geluid.Ik keek tegen de onderkant van iets aan.Het leken grote verlichtte gaten.Het waren er vier.Twee grote en 2 kleinere.

Ik heb er geen benul van hoelang het daar hing en ik daar stond.Waarschijnlijk maar enkele seconden.Ik riep heel hard naar de bestuurde van de auto.Ik zag dat deze met zijn hoofd uit het autoraam hing te kijken.Ineens ,zonder een enkel geluid,verplaatste "het "zich.Ik zag hem weggaan.Heel snel en hing daarna nog lang,zeker 5 minuten, op grote hoogte.Daarna verdween hij helemaal.

Ik weet niet wat ik gezien heb,maar mijn vriendin en ik denken er heel vaak aan.De bestuurde van de auto ,wil eigenlijk niet weten wat hij gezien heeft.Mijn vriendin en ik hopen,dat we het nog een keer te mogen zien,misschien dat je dan voorbereid bent en beter kan kijken,voorbij de verbijstering.

bloem

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 11 aug 2005, 13:38

Interessant verhaal :) , jullie hebben sowieso een UFO gezien ;)

bloem

Bericht door bloem » 13 aug 2005, 07:26

Hoi Fox

Ja.... dat zowiezo. :wink: :D

Wij hopen dat er nog anderen iets gezien hebben,toen op de snelweg en boven Uden.
Of kun je met 3en tegelijk een zelfde paranormale waarneming hebben??? :shock: Ik denk zo maar wat hoor.

groetjes bloem

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Bericht door Tammy » 13 aug 2005, 19:18

Je hebt zeker een ufo gezien, lijkt mij een mooie ervaring Bloem.
Wou dat ik zoiets eens zag.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

sel

Bericht door sel » 13 aug 2005, 23:37

Bloem,ik denk niet dat jullie tegelijk een paranormale ervaring hebben gehad.Maar gewoon met eigen ogen een ufo hebben gezien. :wink:

bavi

Bericht door bavi » 14 sep 2005, 12:43

ik zal me ff voorstellen ik ben bjorn thalen .

ik heb ongeveer zo'n ervaring gehad op de autoweg
wij waren onderweg naar spanje toen wij in de nacht een raar fel wit licht in de lucht zagen ! het licht hing ongeveer een 200 meter van de bus af en volgde ( zo leek het ) ik heb aan verschillende mensen gevraagd wat dat licht zou kunnen zijn maar niemand weet het . het licht heeft voor ongeveer 20 min naast ons gehangen ( of hoe je dat zegt )

zelf denk ik dat het een ufo was want wat vliegt er anders 20 min naast een bus

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 14 sep 2005, 12:53

bavi schreef:ik zal me ff voorstellen ik ben bjorn thalen .

ik heb ongeveer zo'n ervaring gehad op de autoweg
wij waren onderweg naar spanje toen wij in de nacht een raar fel wit licht in de lucht zagen ! het licht hing ongeveer een 200 meter van de bus af en volgde ( zo leek het ) ik heb aan verschillende mensen gevraagd wat dat licht zou kunnen zijn maar niemand weet het . het licht heeft voor ongeveer 20 min naast ons gehangen ( of hoe je dat zegt )

zelf denk ik dat het een ufo was want wat vliegt er anders 20 min naast een bus
Als je je officieel wilt voorstellen dan kan dat hier bavi :)
http://www.mysterie-wetenschapsforum.nl ... um.php?f=4

Voor de rest een interessant verhaal mede omdat er meerdere mensen getuigen van zijn geweest. 8)

tesaa1992

Bericht door tesaa1992 » 26 okt 2005, 16:01

ik heb ook al een ufo gezien en toen zag mijn vriendin die niet meer laar ik wel en we keken er allebei naar!!dat is zo raar

billy bonny

Bericht door billy bonny » 07 jan 2006, 22:48

ik heb vroeger in australie gewoond en ik denk dat ik daar ook en ufo ( of iets ) gezien ik stond met mijn vader in de achter tuin en we keken naar de heldere nacht hemel ( is daar veel mooier als hier ) en toen zagen heel ver weg een licht dat richting maan ging met een behoorlijke gang moet ik zegen en toen verdween het achter de maan ik weet nog steeds niet wat het was maar jaren later in amsterdam liep ik met een maat door de vijzelstraat en zag een licht dat naar beneden kwam en ineenen bleef staan ik dacht eerst aan een heli. maar toen bewoog het langs de contoeren van de gebouwen en schoot in eens weg naar boven tot het niet meer te zien was :|

Plaats reactie