Normaalste zaak van de wereld.

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
kastanje57

Normaalste zaak van de wereld.

Bericht door kastanje57 » 16 sep 2014, 18:47

Geesten, of beter en nauwkeuriger, geesten van overleden zielen zijn voor mij een bijna natuurlijk verschijnsel geworden.

De eerste keer dat ik erover hoorde was ik een jaar of 15-16 tijdens de tv-serie "de stille kracht". Het was net alsof ik precies wist wat er met die kracht bedoeld werd.
Een paar jaar later kreeg ik verkering met een Indonesisch meisje en ik werd met haar voorvaderen geconfronteerd. Dat was voor mij opnieuw een heel normaal iets waar ik veel respect voor had en nog steeds heb.

Welnu, ik kan al mijn ervaringen beschrijven maar dan wordt dit stuk te lang.
De laatste jaren woon ik alleen en de ziel van mijn overleden vader is hier heel regelmatig op bezoek om mij bij te staan. Ook krijg ik veel bezoek van een vriend van mij die een jaar of acht geleden is heengegaan.
Ik praat ermee, ik ben blij als ze er zijn. Ik vind er troost en steun bij.
Het is niet dat zij mijn gevoel van eenzaamheid kunnen oplossen, wel ben ik blij met het gezelschap.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Normaalste zaak van de wereld.

Bericht door Susan » 17 sep 2014, 17:00

Herkenbaar hoor en is ook normaal.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Normaalste zaak van de wereld.

Bericht door Gast1 » 19 sep 2014, 07:17

kastanje57 schreef:Geesten, of beter en nauwkeuriger, geesten van overleden zielen zijn voor mij een bijna natuurlijk verschijnsel geworden.
De eerste keer dat ik erover hoorde was ik een jaar of 15-16 tijdens de tv-serie "de stille kracht". Het was net alsof ik precies wist wat er met die kracht bedoeld werd.
Prachtig en precies zo beleefde ik dat ook in die serie met Pleuni Touw. Sinds mijn overlijden van mijn Vader bijna 4 jaar geleden, is het steeds bij me.
Direct ná zijn sterven (tijdens het sterven was ik bij hem) zijn er zaken gebeurd die voor velen niet te geloven zijn.

Plaats reactie