Man fotografeert 'geest' in Engels ziekenhuis

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Man fotografeert 'geest' in Engels ziekenhuis

Bericht door Tammy » 16 jun 2015, 05:40

Een medewerker van een ziekenhuis in het Engelse Leeds stuurde een Snapchat naar zijn vriendin waarop het lijkt alsof er een spook door de gang van het ziekenhuis zweeft. Hij wilde slechts een doodgewoon kiekje van zijn werkplek sturen.


Andrew Milburn begon net aan zijn nachtdienst in het Leeds General Infirmarytoen toen hij een foto verstuurde aan zijn vriendin via Snapchat. ,,Mijn vriendin vroeg me om bewijs dat ik aan het werk was en dus stuurde ik haar een foto terwijl ik naar mijn werkplek liep."

Zonder dat de 21-jarige man het wist, legde hij een schim vast in één van de gangen van het ziekenhuis. ,,Ik heb nooit in geesten geloofd", vertelt Milburn tegen de Britse krant Mirror. Nu twijfelt hij echter.

Jurk.

De verschijning op de foto lijkt op een meisje in een jurk. De foto werd genomen vlakbij de kinderafdeling. Milburn plaatste de foto op Facebook en kreeg duizenden reacties en likes. ,,Het werd zelfs gedeeld in Amerika". De 21-jarige Brit ontkent dat hij een fotobewerkingsprogramma heeft gebruikt.

Anderen denken echter dat hij wellicht een speciale app heeft gebruikt. Door middel van Snap Ghost is het gemakkelijk om in de foto een 'geest' te plaatsen.

Sinds de beruchte foto durven enkele collega's niet meer naar de wc te gaan. ,,Een paar collega's horen ook voetstappen, terwijl er niemand is", aldus Milburn.

BRON.

Afbeelding

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Man fotografeert 'geest' in Engels ziekenhuis

Bericht door Tammy » 16 jun 2015, 05:42

Snap Ghost ?

Ben eens gaan kijken.
Mysterie denk ik opgelost. :mrgreen:

http://www.cammaxapp.com/snap-ghost.html

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie