Geesten bestaan

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Ne0Que

Bericht door Ne0Que » 29 mei 2005, 22:22

Ja toch ?! .. maar het staat er wel in. Ik weet ook niet waarom. Maar contact met geesten zou ons meer kunnen vertellen en dat wil god misschien niet.

En denk dan maar dat god gewoon aliens zijn.... nou dan past alles wel lekker.

Romaine

Bericht door Romaine » 29 mei 2005, 22:46

Tuurlijk, God besluit voor ons wat we moeten doen, anders laat hij de aarde beven, tornado's komen, de plagen van Egypte, blah blah blah, en in de bijbel blah blah blah, kortom, zie geen enkele reden om niet met geesten contact te hebben.

Romaine

Braamsluiper

Grappig

Bericht door Braamsluiper » 06 jun 2005, 22:08

Op zich wel een grappige discussie dit, aangezien God ons via de Geest (de Heilige dit is) begeestert (toepasselijk woord) om het woord te verspreiden!
Over contact met een geest gesproken!
Bewijst maar weer eens hoe mensen de bijbel van voor naar achter kunnen lezen en er maar niet in slagen om er de boodschap uit te halen.

De onwetendheid van 2000 jaar geleden is inmiddels onvergelijkbaar met de vorderingen die we sindsdien gemaakt hebben, op spiritueel en spritistisch gebied. Zolang "respect" niet ontbreekt, blijft elke benadering een serieuze optie.

Braamsluiper

Missy

Bericht door Missy » 30 jun 2006, 19:51

Braamsluiper schreef:Hallo allen,

dit allemaal lezende wil ik toch even reageren en zal dat een stuk beschaafder proberen dan tricky84.

Ik zal proberen vragend ipv stellend te zijn:

Wat heeft het voor zin, wanneer "geestwaarnemers" elkaar gaan bevestigen in het bestaan van entiteiten, terwijl deze zelfde mensen tegelijkertijd niet bereid zijn om aan te tonen dat het bestaan van geesten zich niet slechts in de menselijke hersenen afspeelt? Ik lees: "Waarom zouden wij het moeten bewijzen? " en dan denk ik: Niets moet maar waarom zou je het niet willen?

Het zou toch de wereld van de fysica op zijn kop zetten, ons dichterbij elkaar brengen en zeker ieder van ons in staat stellen zelf dichter bij persoonlijke entiteiten te komen, wanneer het instituut "De Wetenschap" zich achter ons schaart.
Waar altijd maar verzet is tussen gelovigen en ongelovigen zou ik zo graag zien dat iemand die zeker weet die brug durft te slaan en dingen hard kan maken. Met het oog op verbroedering en verrijking van de horizon voor mensen, zoals ik geef ik toe, zonder ontmoetingen met een wereld die, in woord, zich om ons heen afspeelt.

Daarnaast wil ik toch even stellen dat niemand de wijsheid in pacht heeft. De dialoog moet derhalve immer geschoeid zijn op de leest van wederzijds respect.

Vriendelijke groeten aan allen

Braamsluiper








Ik kan het niet echt bewijzen mijn verhaal wat ik mee heb gemaakt alleen dat andere mensen er bij waren en dat gezien of gehoord hebben maar er zijn wel mensen die het kunnen bewijzen zeker weten..ik ben verder niet paranormaal dus kan ik het niet bewijzen..
als je bewijs wil ga dan naar een parabeurs of weet ik wat maar daar staan mensen die via geesten dingen door krijgen dingen die zij niet van jou kunnen weten is een TIP je mag natuurlijk zelf weten wat je wilt doen maar als je bewijs wilt een TIP :P :mrgreen:

Plaats reactie