Geesten oproepen begin er niet aan !!!!!!!!!

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Missy

Geesten oproepen begin er niet aan !!!!!!!!!

Bericht door Missy » 30 jun 2006, 18:46

Heejzz..
Ik ben "Missy" ben nu 19 jaar .... :P
ik kwam toevallig op de site terecht en wilde even reageren op het verhaal over geesten..( of hoe sommigen het willen noemen...)
Het is absolut niet verzonnen of een fantasie ik dacht het eerst ook altijd maar tot dat ik het zelf mee maakte dacht ik wel anders..
Ik geloofde echt niet in geesten of wat dan ook vond het bullshit echte onzin.. tot dat ik met een vriend van me een keer op een feestje "geesten ging op roepen " toen was het voor mij een spel maar na het oproepen was het geen spel meer toen was het een NACHTMERRIE..
We waren dus op feestje met z'n 10 man was ongeveer 13 jaar.. kwam een vriend van me bij me heb een leuk spel.. hij noemde het ketting draaien dacht leuk probere we natuurlijk..
Wij gingen draaien nou hartstike leuk dachten we.. tot 1 uur later gebeurden er dingen die echt niet te geloven waren ik gooie glazen stuk ik zei dat ik me zelf van kant ging maken ... hele vreemde dingen zei ik zo ben ik niet en iedereen schrok ook omdat ik dat nooit zou doen die dingen .. die nacht sliep ik bij me vriendin ( weet ik zelf niet meer heeft ze verteld:) ik lag op bed deed heel vreemd zei niks toen ik ging slapen en midden in de nacht liep ik zo over haar heen.. ze dacht wat doe ie vroeg ze wat ik ging doen ik zei niks terug toen kwam ze later in de woon kamer zat ik voor de tv met een storen beeld met de ogen open in kleermakrer zit... ik weet van niks meer... Mijn tante is paranormaal begaaft geloofde er eerst geen zak van maar me moeder heeft het niet echt dat ze mensen ziet maar heeft wel snel dingen door dus ze zei dat klopt voor geen kanten .. toen ik 2 dagen later over straat liep me met vriendin zei ik van Kijk daar loopt die man weer die staat ook steeds bij ons huis.. welke man zei ze ik zei die keek ik naar haar en zij zei welke man nou die zei ik keek ik terug wassie weg nou dacht waar is die nou zo snel.. overdag was ik een heel ander persoon paar keer hele rare dingen gedaan net of wilde ik dood zo vreemd maar dat is me niet gelukt gelukkig... DAT ZOU IK NOOIT DOEN!!! ECHT NOOIT!!! toen dus wel er was iemand anders die over mij ging die vertelde wat ik moest doen.. en snachts dat was het ergste slapeloze nachten.. ik lag rustig op bed en hoorde ineens de deur open dacht me moeder maar hij ging steeds sneller heen en weer toen het raam steeds sneller heen en weer hij ging open en dicht nou dat is echt geen fantasie of verzinsel dat maakt je echt mee... dus mens die dit niet hebben mee gemaakt geloven dit niet of zeggen dat het fantasie is zo was ik ook voor dat ik het mee maakte .. er waren nog veel meer dingen gebeurt met vrienden van mij maar dat word het zo'n giga verhaal is het nu al .. maar toen belde ze me tante en ik wou niet met me tante praten half uur later hadden ze me over gehaald en ze zei aaaaaah voor de telefoon en steeds weer gaf de foon weer aan me moeder zei ze tege me moeder dat klopt niet ze moet geholpen worden... dus toen heeft een "exorsist"mij geholpen zei vertelde me dat ik nooit weer aan moest beginnen want die fout die ik heb begaan daardoor heb ik nu altijd een kwaaie geest achter me aan waggelen hij wacht tot ik hem weer oproep.. hoop inmiddels dat ie weg is maar heb verder geen last er meer van heb alleen als ik in iet ouds ben dat ik dan veel angst om me heen voel... en mensen die me niet willen geloven mij best maar hoop dat ze door dit verhaal in iedergeval niet meer gaan oproepen dat is mijn bedoeling.. die weken dat ik "bezeten " ben geweest vergeet ik nooit meer waren de angstiste weken tot nu toen.. zelf mensen die er niet in geloven kunnen het beleven dat zie je aan mij .. Ben als de dood ervoor en ben gelukkig dat ik geen gave heb want ik schijt in me broek !! dat wilde ik even vertellen nou dit is een stukje is natuurlijk een deel van de belevenissen ..
Mensen die denken dat het fantasie of wat dan ook is laat ze het lekker denken zij weten niet beter mensen die het beleeft hebben weten er alles van en je hoeft het niet te bewijzen je weet zelf wel beter toch zijn mensen die je vaak uit lachen had er eerst moeite mee maar ja als je het niet mee had gemaakt weet je niet beter toch.. en dat gezicht van de oude man die altijd bij me was vergeet ik nooit meer... dat was mijn ervaring er mee.. niet leuk dus...
Denk niet dat ik vaak op de site ben maar kwam er toevallig op dacht ff reageren..
dus laat de mensen lache je weet zelf beter...

Bye Bye ...
Kiss Missy!!!! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Missy op 30 jun 2006, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

MMe

Bericht door MMe » 30 jun 2006, 19:09

Ik ben er gelukkig nooit aan begonnen want ik had het al van anderen gehoord dat het heel gevaarlijk kan zijn maar ik geloof wel in geesten en heb er ook wel een paar ervaringen mee maar aan geestan oproepen doe ik niet en begin er ook niet aan want ze komen vanzelf wel naar je toe als dat nodig is :wink:

Sytse

Bericht door Sytse » 30 jun 2006, 19:23

Hallo dorps genootje...ik weet dat het waar is...ik zat net achter de pc..en mijn muis ging van rechts naar links..enik deed niks...bizar..maar goed..ikvind wel dat je lef hebt door alles tot in detail te vertellen..ik zet zo mijn verhaal erop..een beetje detaillozer..hiih..hvj! xXx

Missy

Bericht door Missy » 30 jun 2006, 19:23

MMe schreef:Ik ben er gelukkig nooit aan begonnen want ik had het al van anderen gehoord dat het heel gevaarlijk kan zijn maar ik geloof wel in geesten en heb er ook wel een paar ervaringen mee maar aan geestan oproepen doe ik niet en begin er ook niet aan want ze komen vanzelf wel naar je toe als dat nodig is :wink:


Jah idd.. het is heel eng ik zou ook geen gave willen hebben shcijt in me broek voor ze maar komt omdat ik dat mee heb gemaakt denk ik ....
Maar goed van je nooit aan beginne...
:P

Missy

Bericht door Missy » 30 jun 2006, 19:25

Sytse schreef:Hallo dorps genootje...ik weet dat het waar is...ik zat net achter de pc..en mijn muis ging van rechts naar links..enik deed niks...bizar..maar goed..ikvind wel dat je lef hebt door alles tot in detail te vertellen..ik zet zo mijn verhaal erop..een beetje detaillozer..hiih..hvj! xXx
Heej syts!!!
Ja tuurlijk doe ik dat als ik dat niet zou doen snappen mensen er helemaal niks van maar ik wil het graag vertellen zo dat mensen er echt niet aan beginnen snap je .. ja jij je verhaal ook doen..

Kiss!!

MMe

Bericht door MMe » 30 jun 2006, 19:32

Sytse kan je ff je avatar kleiner maken :shock:

Missy

Bericht door Missy » 30 jun 2006, 19:38

ja idd hahhaa....

The Return

Bericht door The Return » 30 jun 2006, 20:10

Interpunctie,..
Ik ga het verhaal wel lezen als Sytse klaar is met het verkleinen van zijn avatar. Gekke Fries.

brown-eyed-girl

Bericht door brown-eyed-girl » 30 jun 2006, 20:41

ja die avatar is erg vervelend

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 30 jun 2006, 21:07

Apart verhaal, het belangrijkste is dat je jezelf gelooft en vele andere zullen toch sceptische er tegen over staan zolang er geen harde bewezen zijn.

The Return

Bericht door The Return » 01 jul 2006, 17:39

Mijn eerste vraag is of je met me wilt dansen en mijn tweede vraag is of je met hoofdletters wil schrijven en niet zoveel in puntjes net zoals Sytse. Een puntje is voldoende bij het einde van een zin. Meerdere puntjes gebruik je alleen als je echt iets wil uitdrukken in een pauze van meer dan een seconde. En ik neem aan dat je verder ook in het echte leven elke zin meer dan een seconde wacht. Ik zeg het omdat als je mijn advies aanneemt je verhaal prettiger te lezen valt en meer ook opgaat in datgene wat je hebt meegemaakt. Niet om je af te zeíken , ofzo.

Even afgaand op je verhaal, ik geloof wel dat dat wat jij hebt meegemaakt en ons verteld ook zo hebt ervaren. Of het fantasie is, dat weet ik niet. Maar dat het kwade geesten dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Ook de dingen die je zei die je normaal nooit zegt kunnen verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je jezelf per ongeluk wel onder een vorm van hypnose gebracht en was je daardoor niet jezelf. Meestal vallen dingen opeens ook op bij bepaalde zaken waar je normaal zo aan voorbij zou gaan lopen. Ik denk dat het een vorm van toeval is waar je jezelf hebt meegetrokken in een situatie waar je geen grip meer op had. Maar dat het komt door 'kwade geesten' lijkt me toch iets een beetje vergezocht.

Ravertje

Bericht door Ravertje » 01 jul 2006, 20:49

ık heb het een keer geprobeerd
Maar ık merk totaal nısk terwıjl een ander dıe het ook deed egt volkomen op tılt sloeg als hıj gıng slapen
Verklarıng ??
Ik weet het nıet het zıt denk ık een beetje tussen je oren zelfde om snachts op een kerhof te lopen

Anet

Bericht door Anet » 02 jul 2006, 10:42

Return schreef:
Mijn eerste vraag is of je met me wilt dansen
Jij wil ook met iedereen dansen hé, Return!!
Rrrrrrrrr, tijger .... :mrgreen:

En voor Missy: Je hebt misschien een hele nare ervaring gehad vroeger, die je diep weggestopt had.
In sommige gemoedstoestanden kan die ervaring weer naar boven komen. De geest die jij beschrijft is niets anders dan een projectie van een probleem of vroeger opgelopen trauma. Dus die geest is een verzindsel van jezelf, puur voor zelfprotectie.

Missy

Bericht door Missy » 03 jul 2006, 11:36

The Return schreef:Interpunctie,..
Ik ga het verhaal wel lezen als Sytse klaar is met het verkleinen van zijn avatar. Gekke Fries.
Hij is kleiner haha..

Missy

Bericht door Missy » 03 jul 2006, 11:38

FoX schreef:Apart verhaal, het belangrijkste is dat je jezelf gelooft en vele andere zullen toch sceptische er tegen over staan zolang er geen harde bewezen zijn.
Jah daarom ik zet het er op maar weet dat heel veel mensen me uit lachen zie het normaal ook wel als je het persoonlijk aan iemand verteld eerst trok ik het me heel erg aan maar das nu over FUCK THEM [dance] haha..
Kiss

Missy

Bericht door Missy » 03 jul 2006, 11:41

Anet schreef:Return schreef:
Mijn eerste vraag is of je met me wilt dansen
Jij wil ook met iedereen dansen hé, Return!!
Rrrrrrrrr, tijger .... :mrgreen:

En voor Missy: Je hebt misschien een hele nare ervaring gehad vroeger, die je diep weggestopt had.
In sommige gemoedstoestanden kan die ervaring weer naar boven komen. De geest die jij beschrijft is niets anders dan een projectie van een probleem of vroeger opgelopen trauma. Dus die geest is een verzindsel van jezelf, puur voor zelfprotectie.

Dat zijn jou woorden .. ik heb echt een top verleden.. heb nooit nare dingen mee gemaakt... en dat het een verzindsel is mag jij denken maar ik weet beter hoop niet voor je dat je zulke dingen ooit mee maakt maar voor je het gelooft moet je het toch eens mee maken.. maar als jij er zo over denk vind ik niet vreemd hoor zijn meer mensen die het zo denken dan anders iedereen zijn eigen toch?? :P
Laatst gewijzigd door Missy op 03 jul 2006, 11:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Missy

Bericht door Missy » 03 jul 2006, 11:44

Pro-raver schreef:ık heb het een keer geprobeerd
Maar ık merk totaal nısk terwıjl een ander dıe het ook deed egt volkomen op tılt sloeg als hıj gıng slapen
Verklarıng ??
Ik weet het nıet het zıt denk ık een beetje tussen je oren zelfde om snachts op een kerhof te lopen
Heej verklaring.. tsja ik ben geen prof er in hahha maar wij waren met een aantal die het deden ik denk ik totaal 5 mensen die hadden opgeroepen .. en 2 daar van hadden het verschrikkelijk erg o.a. ik en een vriend van me de andereen hadden sommige dingen die niet deugden.. zoals dat er iemand langs liep leek het niet maar een vriend van me had dat hij zich zelf in zijn buik moest timmeren van iemand hij was echt helemaal over stuur.. maar ook mensen hadden bijna niks geen idee hoe het kan 1 is gevoeliger ervoor als de ander.. mar zou het niet meer proberen wat lijkt je er leuk aan???? :?

Missy

Bericht door Missy » 10 aug 2006, 22:09

FoX schreef:Apart verhaal, het belangrijkste is dat je jezelf gelooft en vele andere zullen toch sceptische er tegen over staan zolang er geen harde bewezen zijn.
Ja daarom je hoeft jezelf niet te geloven als je het mee maakt weet je dat er iets is.. ik heb het verder niets mee hoor.. maar vond het eerst allemaal bullshit.. maar weet nu beter..

Missy

Bericht door Missy » 10 aug 2006, 22:13

The Return schreef:Mijn eerste vraag is of je met me wilt dansen en mijn tweede vraag is of je met hoofdletters wil schrijven en niet zoveel in puntjes net zoals Sytse. Een puntje is voldoende bij het einde van een zin. Meerdere puntjes gebruik je alleen als je echt iets wil uitdrukken in een pauze van meer dan een seconde. En ik neem aan dat je verder ook in het echte leven elke zin meer dan een seconde wacht. Ik zeg het omdat als je mijn advies aanneemt je verhaal prettiger te lezen valt en meer ook opgaat in datgene wat je hebt meegemaakt. Niet om je af te zeíken , ofzo.

Even afgaand op je verhaal, ik geloof wel dat dat wat jij hebt meegemaakt en ons verteld ook zo hebt ervaren. Of het fantasie is, dat weet ik niet. Maar dat het kwade geesten dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Ook de dingen die je zei die je normaal nooit zegt kunnen verschillende oorzaken hebben. Misschien heb je jezelf per ongeluk wel onder een vorm van hypnose gebracht en was je daardoor niet jezelf. Meestal vallen dingen opeens ook op bij bepaalde zaken waar je normaal zo aan voorbij zou gaan lopen. Ik denk dat het een vorm van toeval is waar je jezelf hebt meegetrokken in een situatie waar je geen grip meer op had. Maar dat het komt door 'kwade geesten' lijkt me toch iets een beetje vergezocht.

Dat is jou mening jij hebt het niet ervaren ik heb vanalles gedacht wat het kon zijn . niks anders maar ja ik vertel het gewoon wat andere mensen er van willen denken mogen ze natuurlijk zelf weten maar als je het hebt mee gemaakt weet je genoeg. zo beter met de punten :P

mister.x

Bericht door mister.x » 15 aug 2006, 15:38

geesten oproepen kan psychologisch verklaard worden, juiste sfeer crieeren , elkaar een beetje bang maken en de verbeeldingen slaan op hol

Plaats reactie