Geest gezien of gevoeld?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 15 sep 2020, 23:08

ze heeft werkelijk ontzettend lang geleefd, van de tijd van Lemurië tot aan Atlantis.
Heeft ze de vloedgolf meegemaakt?
Of had het een andere oorzaak {het lag toch middenin de ring of fire }
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 15 sep 2020, 23:11

Dat kan ze en heeft ze al gedaan. Het probleem is dat ik daar niet zo goed mee kan omgaan. Voor ik haar ontmoette in de geest was ik een atheïst, kaal en koud, en nu, in haar voel ik de Goddelijke liefde, in haar, en ze is op de plek waar ik ben. Ik herinner me alles nog, maar durf niet zo goed met de gaven om te gaan, uit angst dat ik mezelf andermaals in haar verlies en de mensen om me heen me voor gek verklaren. Ik probeer het wel, stapje voor stapje, maar het zijn kleine stapjes, en of ik ooit zover kom als zij me heeft doen laten voelen... moeilijk, op aarde blijven terwijl je een stukje hemel voelt.

Ja, ze heeft de vloedgolf meegemaakt, de ondergang van de megafauna en zoveel meer. Dat is ook de tijd dat ze is gestorven, ze wilde niet meer leven, haar wereld was verdwenen. Alleen de wereld van de mens was overgebleven, en daarin kon ze niet leven.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 15 sep 2020, 23:15

Alleen de wereld van de mens was overgebleven, en daarin kon ze niet leven.
Kan me dat heel goed voorstellen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 15 sep 2020, 23:17

Wat is er met jou acht jaar geleden gebeurd dat je mogelijkheden minder geworden zijn?
Als ik aan haar vraag of je nog steeds dezelfde talenten als eerder hebt, is het antwoord: ja.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 15 sep 2020, 23:34

Kristof Piessens schreef:
31 aug 2020, 23:07
Doe dit niet af als onzin of dergelijke, mijn ervaringen omtrent dat ligt iets anders maar van vergelijkbare orde.
September wordt een rustige maand voor mij en ga ik eens goed nagaan wat er tijdens mijn levensloop tot nu toe verkeerd is gelopen aangaande het thema, denk al te weten hoe en wat (oorzaken en gevolgen) en de doelen die ik destijds had, om er komaf mee te maken, ik heb een onuitstaanbare gewoonte dat ik door een zeer sterke isolement heb gekweekt, die intentie heb ik nooit gehad maar dat vloeide voor mijn idee toch uit bepaalde vreemde gewaarwordingen tijdens mijn jeugdjaren waar ik een soort van identiteitsverlies en verwarring mee heb opgelopen, als ik vanaf morgen tot het einde van het jaar het eerste doel volhou zou het eerste deel van mijn transformatie als een dominosteen blijven doorzetten.
Had in de eerste instantie geen goed antwoord op je reactie op mijn post. Nu eigenlijk nog niet echt (maar een pb mag altijd als je zou willen) en ik weet ook niet of je erop zit te wachten. Heb degene met wie ik contact heb gevraagd of je transformatie blijft doorzetten, ja is het antwoord.

En daarmee komt dit draadje waarschijnlijk op zijn eind, we shall see.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 15 sep 2020, 23:48

Wat is er met jou acht jaar geleden gebeurd dat je mogelijkheden minder geworden zijn?
Is ons zonnestelsel in een gebied gekomen in onze Melkweg, waar negatieve energie heerst ( heeft ook zijn invloed hier op aarde )
Ik gebruikte die energie om buiten mijn lichaam te reizen, kon bij mensen in de lichaam kruipen, om de balans te herstellen.
Als ik het probeer heerst er duisternis.
Als ik aan haar vraag of je nog steeds dezelfde talenten als eerder hebt, is het antwoord: ja.
Ik help nog steeds mensen, maar kan het niet meer over afstanden voelen.

Heb nog een vraag, houd me al bezig sinds 1953, wordt Nederland getroffen door een vloedgolf ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 15 sep 2020, 23:57

univers schreef:
15 sep 2020, 23:48
Is ons zonnestelsel in een gebied gekomen in onze Melkweg, waar negatieve energie heerst ( heeft ook zijn invloed hier op aarde )
Ik gebruikte die energie om buiten mijn lichaam te reizen, kon bij mensen in de lichaam kruipen, om de balans te herstellen.
Als ik het probeer heerst er duisternis.

Heb nog een vraag, houd me al bezig sinds 1953, wordt Nederland getroffen door een vloedgolf ?
Zij voelt die duisternis ook. Probeer de gouden draad van je kruin naar de hemel, naar God te voelen, een gouden gloed, een gouden licht... als je daarnaar kunt reiken ben je in contact. Dat geeft ze me mee.

En ja, Nederland wordt getroffen door meerdere vloedgolven zelfs.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 16 sep 2020, 00:12

Ik zit vol vragen.
Gaat de mens migreren buiten ons zonnestelsel?
Zag in 53 ook beelden van.

Ik had graag in haar tijd geleefd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 16 sep 2020, 00:25

De mens is al gemigreerd buiten ons zonnestelsel, begrijp ik als ik het haar vraag. In het verre verleden, niet door zichzelf, maar door 'anderen'. Als ik vraag of het onze beschaving gaat lukken is het antwoord: ja. In een veel verdere toekomst? ja.

Ja, ze heeft in een wonderbaarlijke tijd geleefd, haar beschaving was veel organischer dan de onze, men gebruikte niet de techniek zoals wij die gebruiken, ze hadden zeg maar minder techniek en meer hersenen, de tijden werden gerekend in era's. Ten tijde van Lemurië waren er ook wezens niet van deze aarde. Bijvoorbeeld een soort wezens die wel een lichaam leken te hebben, maar op de plek waar het hoofd had moeten zijn waren er drie groene rondom elkaar draaiende bollen, zij waren een soort van heersers. Een antithese van liefde omdat ze liefde als gevoel domweg niet kenden, de mens daarentegen was juist vol van liefde in die tijd. Goed en kwaad anders gepolariseerd en niet zelfdestructief. Een tijd vol met voor ons magie.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Kristof Piessens » 16 sep 2020, 06:50

Vroeg mij af als ze uit lemurie afkomstig is, dan zou ze ook iets moeten geweten hebben van atlantis dat opkwam tegen het einde van de lemurische besschaving....als dat blijkt zou ze na haar dood en einde van lemurie uit nieuwsgierigheid meer wou te weten komen zou ze de beheerders van atlantis kunnen ontmoet hebben en/of gezien hoe Aatlantis aan diens einde kwam...klopt het volgens haar dat van sommige atlantisbewoners even later ook een rol speelden rond de mensentijd als jezus en maria ?
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 16 sep 2020, 10:56

Kristof Piessens schreef:
16 sep 2020, 06:50
Vroeg mij af als ze uit lemurie afkomstig is, dan zou ze ook iets moeten geweten hebben van atlantis dat opkwam tegen het einde van de lemurische beschaving....als dat blijkt zou ze na haar dood en einde van lemurie uit nieuwsgierigheid meer wou te weten komen zou ze de beheerders van atlantis kunnen ontmoet hebben en/of gezien hoe Aatlantis aan diens einde kwam...klopt het volgens haar dat van sommige atlantisbewoners even later ook een rol speelden rond de mensentijd als jezus en maria ?
Wat ik begrepen heb ontstond Atlantis na Lemurië, self goverment voor haar ras, het vertrek van de buitenaardsen, gedwongen door een ander buitenaards ras (the greys). De Atlanteanen waren de overgebleven mensen van haar ras, en zij betrokken ook de 'gewone' mens bij hun beschaving, wat eerder niet gebeurde. Dit alles heeft geleid tot het einde van de harmonie en strijd onderling (metafysische goede en kwade krachten) wat uiteindelijk resulteerde in de ondergang van Atlantis.
Als ik haar vraag of Jezus of Maria Atleanteanen waren is in beide gevallen het antwoord: nee. Waren ze dan Lemuriërs? Antwoord: nee. Waren ze mensen als die nu leven? Antwoord: ja.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Kristof Piessens » 16 sep 2020, 19:16

Hmm, zou volgens haar dan reïncarnatie niet bestaan ? en ik bedoelde wel degelijk dat jezus en maria een vorig leven hadden dat zeker terugging tot atlantis, ten tijde van de vernietiging/ondergang zijn ze individueel gestorven jezus was beheerder en stierf los van maria die elders is gestorven, maar de namen die ze hadden waren als atlanteanen anders, maar de zielen van die persoonlijkheden zijn terug kunnen keren als maria en jezus als gewone mensen hebben geleefd.

Maar interessant, want als de overgangen kloppen zou maar een zeer klein gedeelte van de overlevende lemurianen uiteindelijk ook in de atlantische beschaving terechtgekomen zijn, maar de parallel van de gebeurtenissen is dus de 'val van bewustzijn', de oorzaak van de ondergang.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 16 sep 2020, 19:23

Kristof Piessens schreef:
16 sep 2020, 19:16
Hmm, zou volgens haar dan reïncarnatie niet bestaan ? en ik bedoelde wel degelijk dat jezus en maria een vorig leven hadden dat zeker terugging tot atlantis, ten tijde van de vernietiging/ondergang zijn ze individueel gestorven jezus was beheerder en stierf los van maria die elders is gestorven, maar de namen die ze hadden waren als atlanteanen anders, maar de zielen van die persoonlijkheden zijn terug kunnen keren als maria en jezus als gewone mensen hebben geleefd.
Wat ik begrepen heb is dat Lemuriërs en Atlanteanen later ook zijn geïncarneerd als homo sapiens sapiens. Als ik vraag of de zielen van Maria en Jezus ooit het bestaan van een Atlanteaan hebben geleefd is het antwoord: een duidelijke ja, Maria enigzins duidelijk, Jezus heel duidelijk. In hun incarnatie als Maria en Jezus waren ze homo sapiens sapiens.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Fenna » 20 sep 2020, 21:23

Hallo Orion.
Ik weet niet of dit beantwoord kan worden, maar zou je voor mij ook iets willen vragen of mijn beeld klopt van een trap, een statige grote trap onder het ijs van Antartica.

Ik heb een duidelijk beeld van een trap die vanuit zee naar een tempel gaat en dat daar een oude stad bij diezelfde tempel ligt.
Verder zie ik daar ook een prachtige natuur, heel veel groen en rivieren met zoet water.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 20 sep 2020, 21:51

Hoi Fenna,

Wat een mooi beeld wat je daar beschrijft, en hoe duidelijk ik door haar dat ook doorkrijg als beeld.
Het antwoord op je vraag is: een duidelijke ja.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Fenna » 20 sep 2020, 23:26

Dankje Orion.
Misschien vraag ik je binnenkort nog wel het eens.
Het is niet mijn eerste keer hier op aarde.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 21 sep 2020, 14:48

Graag gedaan Fenna.
Wat ik wel had gevraagd maar wat ik je niet had gezegd is dat dat herinneringen van je zijn van een eerdere incarnatie van jezelf, maar je zegt het zelf eigenlijk al.
Misschien tot een volgende keer.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Fenna » 21 sep 2020, 17:19

Dankje.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 24 sep 2020, 00:00

een vraagje.
Nan Madol, behoorde het bij Lemurië ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 24 sep 2020, 06:40

Hoorde het bij Lemurië? Antwoord: duidelijke nee. Hoorde het bij Atlantis? Antwoord: duidelijke nee. Is het post-atlantisch? Antwoord: ja.
Ken je de ouderdom? Antwoord: Onduidelijke ja. Betekent dat het een lange bouwtijd had? Antwoord: ja. Kun je een ongeveer datum geven? Antwoord: duidelijke ja.

Dan doe ik een vraag-antwoord spel ouder dan(?), jonger dan(?) en kom zo uit op: Ongeveer 5000-4800 jaar geleden gebouwd.

Plaats reactie