Geest gezien of gevoeld?

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 28 sep 2020, 17:57

Fenna schreef:
28 sep 2020, 17:56
Orion schreef:
28 sep 2020, 17:52
univers schreef:
28 sep 2020, 17:47
Hebben buitenaardse nog steeds contact met de mensen van nu ?
Antwoord: Duidelijke ja.
Hoe?
Door in de geest contact te zoeken.


Edit: Wat men ook doet vermoed ik is af en toe beelden/visioenen doorsturen. Op een andere manier dan zij die ik in de geest heb ontmoet, maar net alsof je holografische projecties in je hoofd krijg. Heb dat één keer meegemaakt en altijd geassocieerd met die éne ontmoeting (met een getuige btw, we zagen het wezen met zijn tweeën). En zij bevestigd met een : ja.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 28 sep 2020, 18:03

Bilderberg ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 28 sep 2020, 18:03

Nee.
The greys: Gewoon, 'average people'. Om welke reden dan ook door hun uitgezocht.

Maar meerdere soorten aliens, dus niet duidelijk wie wel wie niet en met wie, voor haar dan. Het heden kent ze niet zo goed en moet ze actueel raadplegen, hoe ze dat ook doet.
Laatst gewijzigd door Orion op 28 sep 2020, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 28 sep 2020, 18:07

Die ik in 54 gezien heb, waren in ieder geval geen aardbewoners, en ook geen grijzen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 28 sep 2020, 18:10

Die ik in 98 heb gezien was duidelijk een grey, maar dan één die zich horizontaal, zo'n 10 a 20 cm boven de grond, voortbewoog, met waarschijnlijk nogal geavanceerde technolgie. Een heel rond hoofd, twee grote zwarte ogen, verder geen duidelijke gezichtskenmerken. Hoe zag jouw soort eruit?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Fenna » 28 sep 2020, 18:20

De mijne was transparant.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 28 sep 2020, 18:25

Orion schreef:
28 sep 2020, 18:10
Die ik in 98 heb gezien was duidelijk een grey, maar dan één die zich horizontaal, zo'n 10 a 20 cm boven de grond, voortbewoog, met waarschijnlijk nogal geavanceerde technolgie. Een heel rond hoofd, twee grote zwarte ogen, verder geen duidelijke gezichtskenmerken. Hoe zag jouw soort eruit?
Hij bewoog zich dus voort alsof hij zweefde boven de grond.

Veel later begreep ik dat zij ééns naar een planeet van de grijzen is meegereist. Ze heeft daar hun wereld aanschouwd, een groene lucht, veel zwaarder dan op aarde, zwarte, wolkenkrabberachtige gebouwen, waar men stapte op elke gewenste hoogte uit en vloog dan persoonlijk in de lucht verder. Zij was vooral in haar kamertje waar men aardse omstandigheden heeft nagebootst. Maar heeft alles mogen aanschouwen. Ze was wel ontzettend blij terug op aarde zijn en wilde nooit meer ergens anders zijn.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 28 sep 2020, 18:25

Tja, alles loopt dus door elkaar, ik die zo'n wezen heeft gezien, zij die ooit zo'n wezen heeft gezien. En op de één of andere manier heb ik het gevoel dat zij en die grijze die ik heb ontmoet elkaar hebben gekend, en dat er zo op de ''en of andere manier een 'kosmische' ontmoeting met haar uit is voortgekomen, op welk vlak van werkelijkheid dan ook. Maar zij ontkent dat het dezelfde grijze is geweest.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door univers » 28 sep 2020, 18:48

Die van mij, waren groter dan een mens, stak er ver boven.
Bij twee kon ik de gezichten niet zien, ze droegen en monnikspij, hadden wel een menselijke gestalte.
De derde kon ik duidelijk zien. had een kaal hoofd geen begroeiing en geen menselijke treken.
Ze droegen alle drie een zwarte pij.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Kristof Piessens » 01 okt 2020, 18:23

Orion, ik denk uit eigen bronnen een stille vermoeden te hebben van de weerspiegeling van buitenaardsen, de uitkomsten hiervan staan mogelijk buiten kijf maar zal ze toch stellen...

Het gaat om de grey's of grijzen, of de typische breed hoofdkroon, spitse kin en zwarte 3/10 de ogen zoals er talloze waargenomen konden worden door mensen in de geest, zulke gestalten kunnen volgens mij het resultaat worden van onze eigen toekomst, om eenheid te hebben is het nodig om een onwankelbaar geest te hebben waarvan de eigen bron de verbinding vormt tussen hoofd, hart en kosmos, als je dan nog eens de eigen externe bron vernietigd dat nodig is om een onvervalste levende planeet/wereld te zijn, mogen wij ons de mensheid in zekere zin van behoeden dezelfde fout te maken zoals zij dat uit eigen initiatief hebben veroorzaakt.
Daarom denk ik ook dat hun verschijningen op 1 of andere manier een soort van waarschuwing/hulpkreet is, maar wij gaan dezelfde weg op als wij niet doorhebben wat de bedoelingen zijn van sommige bewoners op de aarde, Artificiële Intelligentie kun je bij wijze van spreken vergelijkbaar stellen als de situatie van de grijzen/grey's, wat is mening van haar hierover ?
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Orion
Student
Berichten: 61
Lid geworden op: 28 aug 2020, 23:23

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Orion » 02 okt 2020, 14:16

Kristof, heb je post meerdere malen moeten lezen en begrijp helaas nog steeds niet wat je nu precies bedoelt en wat je daarbijbehorende vraag is. Ik kan niet zomaar het antwoord op een open vraag begrijpen, dus vragen naar haar mening kan ik niet. Ik zal proberen wat zinnige ja/nee vragen op je post te bedenken.

Is de thuiswereld van de grijzen een ecologisch intacte wereld? Antwoord: nee. Hebben ze een kunstmatig biologisch evenwicht op hun thuiswereld weten te creëeren? Antwoord: nee. Is de thuiswereld van de grijzen een dode planeet? Antwoord: duidelijke ja. Is de thuiswereld van de grijzen een plek waar de grijzen nog komen/gebruik van maken? Antwoord: nee. Hebben de grijzen een levende thuiswereld gehad? Antwoord: nee. Hebben de grijzen levende planeten waarop ze wonen? Antwoord: duidelijke ja. Zijn de grijzen door andere biologische wezens gecreëerd? Antwoord: duidelijke ja. Worden de grijzen gedomineerd door (een) artificiële intelligentie? Antwoord: duidelijke nee. Bestaan de creators van de grijzen nog? Antwoord: nee. Zijn de grijzen verantwoordelijk voor het einde van hun creators? Duidelijke nee. Is artificiële intelligentie verantwoordelijk voor het eind van de creators van de grijzen? Antwoord: duidelijke nee. Hebben de grijzen verantwoording af te leggen aan andere buitenaardse levensvormen? Antwoord: nee. Is de beschaving van de grijzen in een soort symbiose met technologie? Antwoord: duidelijke nee. Zijn de grijzen net als ons huidige mensen individuele denkers? Antwoord: duidelijke nee. Is het verschijnen van de grijzen op aarde een waarschuwing/noodkreet van ze voor ons? Duidelijke nee. Hebben ze slechte bedoelingen jegens mensen of de aarde? Duidelijke nee. Zullen ze ingrijpen als het hier op aarde echt verkeerd gaat? Duidelijke nee. Zijn de grijzen uit op de aarde? Antwoord: nee. Zullen de grijzen de aarde bewonen zolang er inheems leven op aarde is (al zijn het maar bacteriën)? Duidelijke nee. Zijn de grijzen hier uit nieuwsgierigheid? Antwoord: nee. Zijn de grijzen hier om ons te beschermen? Antwoord: duidelijke ja. Zijn de grijzen hier om ons te beschermen tegen onszelf? Antwoord: duidelijke nee. Zijn de grijzen hier om ons tegen andere buitenaardse levensvormen te beschermen? Antwoord: Duidelijke ja.

Deze dan nog: zijn de grijzen mensen uit de toekomst, onze nazaten? Antwoord: nee. Hebben de grijzen op de één of andere manier een ontstaansgeschiedenis die te maken heeft met de aarde? Antwoord: duidelijke nee.

Helaas heb ik geen idee of mijn vragen enigzins de kant opgaan die jij bedoelt...

Vraag aan haar als laatste: Ben je zeker van je antwoorden op de vragen die ik je net heb gesteld mbt. de grijzen? Antwoord: meer ja dan nee. Als ik haar dan vraag, waarom die gereserveerdheid in het antwoord (wat ik als emotie behalve de meer ja dan nee tegelijk uit het antwoord begrijp), is het omdat wij mensen dit niet dienen te weten? Antwoord: overtuigend ja (en langgerekt antwoord, wat ik interpreteer als nog lange tijd niet voor ons, wat vervolgens ook bevestigd wordt).

Dat klinkt dus niet echt als iets waar ik heel veel wijzer van wordt... hoop dat jij wat met de vragen en antwoorden kunt.

Ps. Heb eerder beelden van haar uit ongeveer het jaar 2700 gehad. Vliegende steden, terwijl de vervuilde aarde één groot woud is, aangeplant door de mensen. Dit om de aardse biosfeer enigzins te herstellen. Dierlijk leven is op het oppervlak niet meer goed mogelijk, plantaardig nog wel. Dus de externe bron van leven, onze levende planeet gaat niet zomaar dood, maar wel al ons verstand en technologie nodig om de aarde te kunnen behouden als levende planeet. Het punt is: we moeten het zelf doen, geen hulp van de sterren.

4l13N

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door 4l13N » 08 feb 2021, 07:12

Fenna schreef:
28 sep 2020, 18:20
De mijne was transparant.
Die van mij ook. Ik lag net op bed toen ik een transparant wezen zag. Maar toen ik mij er op concentreerde zag ik het niet meer. Het duurde maar een paar seconden. Hoelang duurde jouw waarneming?

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Geest gezien of gevoeld?

Bericht door Fenna » 08 feb 2021, 09:36

Dat weet ik niet exact meer, maar was ongeveer 1 à 2 minuten.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie