Vertel hier je verhalen over geesten.....

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Tammy » 14 feb 2007, 15:14

Een nacht in Edinburgh's grotten......


Bent u sceptisch als het over zaken gaan die niet te verklaren zijn? Kom dan mee naar binnen in de grotten en kelders van Edinburgh.

Dit is het verhaal van iemand die niet in geesten geloofd. Dat is nu wel anders.



Afbeelding
Je weet nooit wat je kunt verwachten in de kelders van Edinburgh.


Toen we de trappen af liepen blies er een koude wind om ons heen. In mijn hoofd hoorde ik automatisch een eng geluid. Ik hield mezelf steeds voor "Ik geloof niet in geesten" Ik had het gevoel dat ik moest omkeren, maar dat kan ook mijn angst geweest zijn voor het onbekend. Ik was natuurlijk daar om het zelf mee te maken en ging door. Ik wilde naar de wereld waar de geesten rond dwaalden om de levenden te storen.

Kaarsen en kleine lantaarns werden aangestoken in de donkere kelders en leiden tot een subtiel sinistere sfeer die meteen een fascinatie alarmeert. Lekkende muren, koud, vochtig en ongelijke vloeren, de temperatuur blijft wel constant tot op een gegeven moment het ineens sterk daalt. Ik voel het, er is een geest in de buurt. iedereen heeft een recorder mee om de frequentie van de omringende energie te meten. Ik kan op de knop drukken om iets op te nemen, maar voel niet dat ik dat moet doen.

Gebouwd in 1788 waren de kelders opslagcompartimenten, juweliers, pubs en stoffenopslag die een zuivere zeven jaar later werden geëvacueerd. De reden ervoor is het lekken van water. In 1830 worden de kelders definitief gesloten.

Later in de pub vertelden mijn gidsen Gary en Struan, een aantal theorieën over paranormale activiteit. De "spoken en de geesten trekken hitte uit levende organismen, wat de daling van temperatuur verklaard. En inderdaad, je voelt er rillingen.

Een andere theorie, "zet Gary voort is dat de kelders een zwak punt vormt voor de geesten om erdoor te komen. De spoken zijn de overgespeelde energie van de afgelopen acties van volkeren, zoals een vrouw schommelend haar baby, die interminably in de omringende steen worden geregistreerd en daardoor vervormingen in het plaats-tijdcontinuum zijn. De geesten, enerzijds, hebben ongeveer hun eigen persoonlijkheden, bewegen zich zonder terughoudendheid, en zijn berucht voor hun overvloedige aanvallen op bezoekers."

Nu zijn we op een punt gekomen waar we alleen door de 12 kelders mogen lopen. Mijn medeavonturiers beginnen een vreemd gevoel te krijgen. Sommigen klagen over hoofdpijn, anderen klagen over koude wind en veel vocht. Drie dames uit de groep zien een vrouw met een baby, een dansend meisje en een stille jongen. Een van de vrouwen kan de stank van lijken duidelijk ruiken.

Ik zelf ben nog steeds vrij nuchter en probeer een verklaring te zoeken voor hetgeen er allemaal gebeurt. Dan als wij een aantal stappen in de wijnkelder zetten horen we een afgrijselijk gegil. Het was absoluut geen verbeelding, het was echt.


Als we op de trap lopen zien we een steen vallen vlak voor onze voeten. Onze gids verteld dat zoiets vaker voorkomt en dat het absoluut geen gevaar is, maar toch bedenken we ons dat de steen ook ergens anders kon terechtkomen. De steen werd gegooid door Jack, een jongen in een blauw fluweel pak. De jongen is 6 jaar oud. Vooral als er kinderen meekomen, gooit Jack de stenen. Niet om te plagen maar om te spelen. Tegen een van de vrouwen had Jack gesproken en haar verzocht om te gaan.

Later in een boek zoek ik het verhaal van Jack op en kom tot de ontdekking dat Jack is vermoord toen hij 6 jaar was. De moordenaar is M. Boots. Boots heeft ook een keer een meisje van 2 jaar aangevallen in de kelders. De geest nam het lichaam over van het meisje dat later helemaal is ingestort en overleden.

Als ik "s avonds op bed lig en niet kan slapen besef ik dat ik bang ben. Helaas nog 3 uur te gaan tot het ochtend is.




Afbeelding


Bron: Wereldgeheimen.nl

************************

Heb jij ook iets raars meegemaakt?
Vertel het ons in deze topic. [ghost]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Bijtjuh

Bericht door Bijtjuh » 14 feb 2007, 15:31

Vorig jaar..

Het was iets van 10 uur ofzo.
Ik hoorde de klink omlaag gaan en keek dus naar de deur.
Ik dacht dat het mijn vader was dus ik zeg hoi pa, maar de deur ging heel rustig open en opeens hield het op.
Ik versteef helemaal en kon me niet meer bewegen.
Even later kwam mijn pa naar boven en ik vroeg of hij dat was toen moest hij lachen en zei hij dat de deur openging door de wind, maar de klink ging omlaag. Toen ik dit vertelde tegen mijn moeder wist ze ook niet wat dit kon zijn.

Iets van 2 jaar geleden.

We zaten met mijn vader, moeder en tante beneden in de woonkamer.
Er lag een slof sigarretten op de tafel. Opeens rende iemand van de trap en ik dacht dat dat mijn zus was. Dus ik zeg extra hard "Nel neem jij de sigarretten mee?"
Toen vroeg mijn moeder waarom ik dat vroeg. Zei ik; "Melissa rende toch net de trap af ?"
Zei ze opeens dat Melissa(zus) niet thuis was.. Maar mijn tante hoorde de trap ook al. Dus wij gingen de trap op en het voelde echt opeens heel koud aan en er hing een hele rare sfeer.


Ik heb nog wel wat dingen mee gemaakt, maar ik maak dagelijks/wekelijks dingen mee, maar deze 2 dingen bleven het beste zitten. :)

//EDIT

niemand anders ervaring met geesten ? ;o

moonwalker

Bericht door moonwalker » 17 feb 2007, 23:20

Toen ik een jaar of 12/13 was lag ik te slapen. De nachtmerrie kan ik me nog steeds herinneren. Op de ene of andere manier was ik bang van het huis waar mijn ouders woonden. Ben zelf opgegroeid bij mijn oma, dus ik ging zo weinig naar mijn ouders. In mijn nachtmerrie zag ik mezelf op de trap staan van mijn oudershuis. Achter me ging de deur naar de WC open en kwam er een heks eruit. Ik probeerde te rennen, maar ik kon alleen op mijn plek rennen. Ik schreeuwde, maar er kwam geen geluid uit mijn mond. De heks kwam langzaam mijn kant op. Ze was helemaal in het zwart gekleed en ik kon haar gezicht niet goed zien. Toen ze bij mij kwam hield ze mijn arm vast. Op dat moment werd ik wakker. Mijn arm voelde ijskoud aan en toen ik ernaar keek waren de afdrukken van een hand zichtbaar op mijn arm.
Voor de duidelijkheid:
Ik lag te ver van een muur die het koude arm kon veroorzaken.
Ik legde mijn hand over de hand op mijn arm en die was te klein vergeleken met de andere hand.

Tot vandaag de dag kan ik dat niet vegeten of verklaren.

Een andere keer was ik toen pas 1 jaar oud. Mijn oma kwam kijken of ik goed in mijn bedje lag, toen ze een persoon over me heen gebogen zat. Hij was helemaal in het zwart gekleed en stond met zijn rug naar haar toe. Toen ze schreeuwde verdween hij in het niets. Ze heeft het mezelf nooit verteld, maar kreeg het te horen van mijn tante. Mijn oma wilde me niet bang/ongerust maken met dat verhaal. Vind het best eng...wat moest die gast met me? ;)

Toen ik een jaar of 16 was, gingen we vaak een sluiproute nemen in Marokko als we terug naar huis gingen. We konden kiezen tussen de normale route en dat zou ons een half uur lopen kosten of gewoon de sluiproute die ons tien minuten lopen zou kosten. Natuurlijk kozen we voor het laatste. Alleen is de sluiproute een route door een bos is. Niemand durft daar 's avonds te lopen, maar wij waren met zijn velen dus we dachten wat kan ons toch gebeuren. Midden in het bos hoorden we opeens stemmen. Het was te donker om meer dan een meter te zien en ik zag hoe mijn vrienden elkaar aan keken. Ik dacht eerst dat het om zwervers ging, dus we liepen gewoon door. Aan ons linkerkant verscheen een openplek en daar zagen we allemaal "geesten". Ze waren allemaal in het wit gekleed en ze waren in een gesprek gewikkeld. Het raarste is dat er licht kwam uit hen. Ze verlichtten de openplek waar ze stonden, want er stond absoluut geen enkele lichtbron die we konden ontdekken. Ik hoef jullie niet te vertellen dat we het op een lopen hebben gezet en pas thuis durfden te stoppen. We durfden niet eens meer alleen naar huis te gaan. Ik vroeg de jongens wat ze zagen en iedereen had precies hetzelfde gezien. Massa hysterie? Zou kunnen als er niet veel waarnemingen van zulke dingen waren.

En ik heb nog veel meer verhalen van horen zeggen, maar dat zijn dingen die ik zelf heb meegemaakt. Dus daar komt mijn morbide nieuwsgierigheid naar abnormale dingen. ;)

Peace.

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 26 mei 2009, 15:24

gisteren morgen ging ik naar boven om de kleren van de kleinste spruit te gaan halen en ik dacht (omdat ik hem niet zag en de deur open stond) dat mijn oudere zoon ook naar boven was .
ik hoorde dat er boven gerommeld werd en dacht dat hij een speelgoedje aan nemen was in de badkamer , ik bestede er geen aandacht aan tot ik de kamer ernaast inging en plots hoorde dat het muisstil werd ?

ik luisterde even en zei met een lach tegen mijn zoon "je mag jawaai maken hoor!" en toen hoorde ik dat hij een bekertje nam en op de lavabo neerzette en de tandpasta nam en het topje er van af klikte en verder bestede ik er geen aandacht aan .
ik hoor als ik op de trap was dat hij nog verder deed .... tot ik de deur van de woonkamer open deed en mij rot schrok want hij was niet boven hij zat al die tijd in de zetel !

ik had daar geen schrik van en vond het grappig.

die voormiddag dacht ik "nu moet het gedaan zijn dat ik alleen die dingen hoor en ik ga mij een dictafoontje aanschaffen je weet maar nooit dat ik iets opneem!"
zogezegd zogedaan.....

gisteren namiddag moest ik dat direct uittesten maar ik wist dat dit nog lang kon duren voor ik iets op band kon zetten .

ik ging het een 30min uittesten .
ik leg het boven in de badkamer waar ik altijd alles waarneem goed of slecht .
ondertss begin ik mijn werk beneden te doen en na 30 min begin ik te luisteren .... ja hoor ik had prijs na 11min40 hoor je mij de vaat ledigen en 3x klop klop klop !!!!!!

naast het toestel zeer duidelijk.
dat gebeurd in totaal 3x en op 19min hoor je ineens in de badkamer dat er een schuif geopend word en dicht gedaan en je hoorde heel goed dat ik beneden nog bezig was .

ik ben van mijn melk !!!!

deze nacht met die storm wist ik dat er veel energie in de lucht hing dus heb ik heel de nacht opgenomen en ik kan u verzekeren dat ik niet geslapen heb .
ik durfde mij niet bewegen in bed .

om 23.15u werd ik voor de eerste maal gewekt ik hoorde een poes lopen in onze kamer (dat pal naast de badkamer ligt :( ) en ik hoorde dat ze zich neerlegde !!!!
ik schoot recht en hoorde dat ze verder liep ik deed het licht aan maar zag niks .

dit alles klinkt niet erg en ik heb al veel gehoord en gezien wat geesten betreft maar nu het op band staat en mijn man ook verschoot omdat hij in die dingen niet geloofd tot het bewezen word .

ik ben nu niet meer gerust en voel vanalles .
dit is een nieuw huis en alles gebeurt rond de badkamer .
de opnamen van deze nacht heb ik nog niet beluisterd stel je voor .....?

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Tammy » 26 mei 2009, 15:33

Wow Willowvrouw, dat is apart!
En wat goed dat je het opneemt.
Ik ben heel benieuwd wat er vannacht op de band stond.
Let me know please. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door tofu_kronos » 26 mei 2009, 15:52

Als het dagelijks op de seconde elke keer op hetzelfde tijdstip gebeurt, heb je te maken mee een geest. Die houden zich ook niet aan winter en zomertijden. Maar als het telkens op een ander tijstip gebeurt, gewoon een verschil van minuten +- 10 laten we zeggen. En het gebeurt in het weekend ook maar dan laten we zeggen een uur tot 2 later. Dan zou je weleens te maken kunnen hebben met een interdimensionale scheur. In feite hoor of zie je dan een persoon, die in een andere dimensie in hetzelfde huis woont. Als men deze scheur vergroot zou men waarschijnlijk nog meer kunnen zien.

thaboy

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door thaboy » 26 mei 2009, 19:57

Laten we dat maar niet proberen, komen alleen maar ongelukken van. ;)

Silverlady

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Silverlady » 26 mei 2009, 20:35

tofu_kronos schreef:Als het dagelijks op de seconde elke keer op hetzelfde tijdstip gebeurt, heb je te maken mee een geest. Die houden zich ook niet aan winter en zomertijden. Maar als het telkens op een ander tijstip gebeurt, gewoon een verschil van minuten +- 10 laten we zeggen. En het gebeurt in het weekend ook maar dan laten we zeggen een uur tot 2 later. Dan zou je weleens te maken kunnen hebben met een interdimensionale scheur. In feite hoor of zie je dan een persoon, die in een andere dimensie in hetzelfde huis woont. Als men deze scheur vergroot zou men waarschijnlijk nog meer kunnen zien.
Hmmmmm,hier ga ik dus niet in mee Tofu.
Een ziel heeft geen besef van tijd zoals wij ze kennen.
Ze verschijnen of laten zich horen of wat dan ook,wanneer zij er zin in hebben,en dat is echt niet tijdsgebonden

Anet

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Anet » 28 mei 2009, 01:03

Ik snap niet waar jullie al die wijsheden vandaan halen? :|

tofu_kronos

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door tofu_kronos » 28 mei 2009, 17:08

startrek, beste bron voor alternatieve wetenschap. Die theoretisch bevestigd is, omdat de schrijvers van startrek aan wetenschappers vragen of iets mogelijk is.
Er worden zelfs pas ontdekte deeltjes een naam gegeven, die tot nu toe alleen maar in de serie bestonden. Maar ze krijgen dezelfde naam mee omdat ze dezelfde overeenkomsten hebben.

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 17 okt 2009, 15:24

nu heb ik weer wat meegemaakt ...
zondagnacht werd ik gewekt door een entiteit dat zijn handen naast mijn hoofd op het bed gezet had en als maar op en neer duwde zo dat mijn hoofd in een snel tempo op en neer ging . ik dacht nog dat mijn man ging wakker komen van het geschud . het heeft een aantal min geduurd voor ik mij omdraaide en toen stopte het. die dag waren de oudste kinderen thuis en ik werken en toen ik thuis kwam vertelde ze dat boven waren om te rusten en dachten van elkaar dat de andere aan het rondlopen was en de badkamer inliep tot ze besefte dat dat niet zo was :D . ik lachte er eens mee maar hield het toch in mijn achterhoofd dat het weer eens "iets" anders kon zijn. de dag daarop ging ik naar boven en vlak voor ik de sl.kamer van de jongste inliep liep ik door een soort energieveld en elke zenuw werd geprikkeld . dat was heel raar en ik moest er nog eens door :? .
die dag had ik ook een afspraak met een regressietherapeut en ik had 3 hoofdpunten waar ik mee zat en het derde laatste volgens mij (toen) onbelangrijke punt ging over entiteiten waar ik zo'n angst voor had en ik wilde ooit eens weten waarom .

na 5min in gesprek met therapeut D. stelde ik de vraag of hij in paranormale geloofde want niks op zijn site zei daar iets over (blijkbaar bewust)

ik kan u verzekeren dat ik toen wist waarom ik bij hem beland was .....
hij heeft toen direkt gezegt dat ik veel entiteiten bij had en dat ik een hele boel kwalen had ten gevolgen van die entiteiten . toen de regressie begon heb ik heel mijn huis denkbeeldig gezuiverd samen met D. en ik verschoot wat daar allemaal binnen zat en vooral kinderen .

ik kan spijtig niet in detail gaan dat zou veel te lang duren en ik denk nogal ongeloofwaardig klinken .maar ik kan u verzekeren dat ik dinsdag morgen nog op het punt stond om naar de huisarts te gaan omdat ik te diep zat en rust nodig had maar nu ben ik herboren .

jammie21

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door jammie21 » 27 okt 2009, 02:14

willow vrouw

Ik heb zelf wat negatieve invloeden de laatste tyd ....en gelukkig ben ik er het meeste gevoelig voor en niet mijn kinderen en man ....dus ikprobeer online wat dingen te vinden om het negatieve uit het huis te krijgen ..en ik dacht zelf om te beginnen met een cleaning van het huis ....en nu wil ik graag weten hoe denkbeeldig zuiver je huis in je hoofd ?????

en please hoe benjij er achter gekomen dat het kinderen wareen in je huis ...please let me know ......woolf23@hotmail.com

dank je

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 27 okt 2009, 06:10

jammie 21

ten eerste moet ik zeggen dat ik een hoop problemen heb gehad ivm mijn kinderen en daar bedoel ik mee dat ze 7 j niet bij mij gewoond hebben maar ik zag ze wel elke week .
ik smeekte letterlijk de panne van het dak dat mijn kinderen bij mij zouden komen wonen , das nu gebeurt.
zonder problemen van gerecht of ex.

ik zag op die 7 j geregeld een "kind" staan ,roepen .
ik was de enige .
mijn man zat gewoon naast mij als ik bv "muziek "hoorde die hij niet hoorde... ik zette de tv af , ik ging buiten luisteren , ik liep het huis gewoon door maar ik vond niks tot ik terug naast hem ging zitten en ik plots "zag" dat er een meisje van ongeveer 12j in een gang stond en "mama" riep . en ik zag dat terwijl ik naar mijn keuken keek en daar is geen gang!

ik kan u verzekeren ik sprong recht want niemand had dat gehoord en mijn man zat naast mij !

ik zag en hoorde 'snachts heel dikwijls rond geloop zodat ik wakker werd en dan hoorde ik "mama" roepen terwijl er geen eigen kind in ons huis was.!
al die tijd heb daar niks met gedaan maar ik wist het ook niet.
en die therapeut zei tegen mij zonder poespas ga liggen en doe uw ogen dicht en zet u aan uw voordeur(in gedachte) en ga dan binnen en ga naar de plek waar bij u een slecht gevoel zit ....

ik had al lang een "gevoel" dat er een soort "poort" in ons huis was en als ik daar voorstond in gedachte zag ik letterlijk dingen door die poort wat nog binnen wilde.
als die gesloten was.

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 27 okt 2009, 06:30

toen zei D. roep nu alle entiteiten naar u en verschiet niet zei hij het zijn er veel !
toen zag ik al die kinderen en ook die vrouw die zolang in mijn kamer gestaan heeft en ze nam haar kindje een meisje op de arm .
dat was een zeer verwarend gevoel want wat deden die daar allemaal bij mij ?

ik had 2 engeltjes daarvoor bij mij geroepen en elke entiteit ging bij hun staan en rond mij en toen werd het mij zo zwaar op de schouders van een druk dat ik kreeg dat ik uit die cirkel gestapt ben en alles aanschoude .
maar als ik nu zo alles bekijk moeten dat er zeker een 20 tal kinderen geweest zijn en een paar volwassen .
ik heb ze mee naar het licht geholpen dat is mss raar maar dat was zo fantastich .
er stond nog een klein meisje achter mij van een jaar of 4 met grote strikken in haar haar , en ik keek naar haar en zei "ga maar" en toen zag ik plots haar moeder staan in dat licht met haar handen open en dat meisje riep "MAMA" ik ben er nog van aangedaan maar ik besefte in eens waarom die kinderen bij mij waren ... ik smeekte zo en verlangde zo naar mijn kinderen en die "geestkinderen " verlangde naar hun mama en daarom waren ze bij mij.

het is nu 14 dagen geleden dat ik bij die therapeut D. geweest ben en ik heb nog maar 2 iets gevoeld en gehoord waaronder weer een meisje dat mama riep .
alles is weg in mijn huis en het is zalig .
jammie ik heb honderde keren mijn huis gezuiverd maar dat was goed voor een tijdje tot ik en vooral de kinderen iets begonnen te zien maar zij konden het gevoel niet verantwoorden.

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 27 okt 2009, 06:45

jammie ik dacht steeds (voor dit alles) dat ik situatie's niet aankon of nog erger mijn kinderen .
alle negativieteit kwam naar mij toe hadden de kinderen (4stuks) ruzie kwamen ze allemaal hun "vuilbak" bij mij ledigen met gevolg dat ik elke dag overliep met gevolg stond ik dan te brullen tegen hun soms zonder reden .
bij een zoon was het zo erg dat ik stelkens ik iets zei tegen hem een blok van weerstand voelde waardoor ik nog heviger reageerde .
mijn man liet mij maar doen als ik dat probleem van onze zoon vertelde .
maar nu sinds 14 dagen kan ik gesprekken hebben met hem en hij stuurd die weerstand nog maar het plakt niet aan mij en ik zie de dingen veel helderde en kan hem helpen en mijn man staat nu in eens als een blok achter mij!
mijn hoofd is zo leeg als wat en ik vul het zalig met mijn energie .
en het leuke is dat niemand buiten mijn man er iets van weet wat ik gedaan heb maar ik krijg langs alle kanten te horen dat ik er anders uit zie!

jammie21

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door jammie21 » 27 okt 2009, 15:39

hi willowvrouw ...dank je voorje snelle reactie ....ik ben het er mee eens ..dat angst idd het negatieve aanroept ...dat zei me zus ook al ...maar hoe ik met de angst om moet gaan is iets anders.....maar daar zal ik waarschijnlijk hard aan moeten werken ...de angst is voornamelijkomdat ik wel het gevoel heb dat er iets rond me heen hangt ..maar ik weet niet wat het van me wil ..en het dan ook nog eens niet kunnen zien is eng
Soms als ik in me bed lig ..bv gisteravond ...dan zie ik allemaal beelden ..geen dingen die gebeuren maar gezichten en zo ....gister was het wel eng want de gezichten zijn boos...en staren ....en dan is er eentje bij een jongetje ..die ik eerderin een droom heb gehad een paar jaar trug ..maar hij was niet zo goed in me droom ..ik zal de droom onderin plakken ..want had een ook al naar een droomdeskundige gestuurd ....daar zal ik later weer het antwoord bij plakken ...gister voelde ik me zoo rot datrik door alle kamers ben gelopen en hardopgezegd dat het ons met rust moet laten (haha gelukkig wasmeman nietthuis ..die zal gelijk een scheiding aanvragen lol)...maar soms is het geen rotgevoel ...ook dat was e gister ...een gevoel dat er iemand was maar het was goed ..werdt ook helemaal warm van binnen en rustig oop datmoment...maarik kan dat andere gevoel wel voelen ...maar het is boven !!
Dit alles begon in me oude huis ..toen ik rond 6 7 jaarwas ....me moedergeloofde me nooit ..en daarbij is mijn moeder heel erg bezig met tarot en heksen enzo :S waar ik zelf dus geen fan van ben ...en toch wel gek dat me moeder me nooit geloofde ????terwijl ze dat soort praktijken doet ::S:S:S
daarnaast heb ik me laten vertellen mensen die daarmee bezig zijn ..kunnen ook dingen aanroepen die ze niet bedoelen....enmeestal zijn het de kinderediedegrotere gevolgen hebben ....eerlijk gezegd heb ik geen idee wathier van waar is hoor!!
Meestal is het het gevoel heb een paar keer wat dingen gezien ,.....heb me eigen daarvoor altyd geprobeerd uit te sluiten ..want vind het eng ....wel ontzettend veeeeeel dromen elke dag wel......vaak kan ik wel uit dromen opmaken wat erin me leventje omgaat maar zoals de jongen droom ..heb ik echt geen idee wat daar mee is ...
Wat jij zegt over je zoon ...oh my dat klinkt zo the same als hier .....ik en me dochterstuiten hoofden de laatste tyd ..en ik heb het gevoel dat we niet closer komen ..terwijl we heel anderswaren ...een tyd trug ...en idd ben zelf soms boos zonder reden ??? en voel me zooo schuldig naar me kleine toe ....werk hier elke dag aan ..want die kleien meid verdient dat niet ....gister was eigenlijkweer eens een dag met elkaar als vroeger ..lekker met der kletsen en bij der liggen enzo ....nou zal het ook wel met haar opgroeien temaken hebben ....maar dat ik boos wordt zonder reden is toch niet normaal

Ojaa heb je ooit wel eens gehoord van mensen die in een kamer lopen en de lampen sprongen ??
In de jaren ben ik er achter gekomen ..dat dit telkens weer gebeurde als ik iets niet kwijtkon en dingen opkropte ....maar er zijn heel wat lampjes doorgegaan in mijn huis.....en nog steeds dat ze sneller op zijn dan wie dan ook ,....soms eenweek en dan isme lampie al weer op .........mijn enige gedachte hierop is dat waarschijnk ik de energie wegtrk ofzo want het is niet zo dat ..ik geluiden hoor als de lamp stuk is
ooh well //,... zie dat ik alweer veel te veel klets ...(wel fijn om het hier kwijt te kunnen ...want mensen geloven je toch niet als je dat verteld ...enhier is het toch lekker anoniem ....hahah dus call me nuts :P
hier is me droom
Het is inme oude appartement ...waar ik in het dagelijkse leven al een heel naar gevoel had in mijn keuken helemaal zodra het donker wertd ....dit was zoo erg dat ik dus al me drinken en snacks etc in me woonkamer zette !!!!wat ik dacht dat ik miss wou tydens een film !!!zodat ik niet meer in de keuken hoefde te kom,en .......altyd het gevoel dat iets ofiemand me in de gaten hield !!

En dan deze droom ...ik ben in de keuken van me oude apt en ik zie een jongetje aan het eindevan mijn tuin ..in mijn open tuindeur ...naar me staren ...ongelofflijke blauwe blauwe rustige doordringende ogen .....het jongetje ziet er triest uit ...dan opeens zit mijn poes in de tuin precies in het midden van mijn tuin ...tussen het jongetjeen mij in ....en ze mauwt .....waardoor het jongetje naar haar kijkt ..zelfde blik en gevoel als daarvoor .....en inene wordt ikbang en wil ik me poes binnen hebben ...dus ik roepder ...maar houd me keuekendeur dicht ......enhet jongetje staart weernaar mij ...en ik ben nu bang voor het jongetje ....maar die heeft nog steeds dezelfde blik als daarvoor .....inde tussentyd is me poes aanhet krabbeln aan dekeuken deur ..dusik wil me deur open doen..waardoor ik inene zie dat allesin spiegelbeeld is ...???? en me deurkruk dusaande andere kant is ...maar ik open de deur en me poes komt binnen ..maar op dat zelfde moment ....verandert het jongetje ,,,,,,,het krijgt een kwaadaardige blik nu en het voelt ook erg boos en gemeen ...en zijn blauwe ogen zijn verandert in rode ogen...en inene komt ie heel snel naar de keuken deur ..niet rennend of lopend maar gewoon inene heel snel is ie daar en het is woedend...en paktde andere kant van de deurknop ,.....en begint te trekken eraan .........maargelukkig kanik medeur dichttrekken en opslot doen...waar het jongetje op reageert ....en inene ze rustige blauwe ogen en blik weer trug krijgt ,,,en weer trug gaat heeel langzaam deze keer en op zeoude plek naar m,e blijft staren ..........dit is een droom waarbij ik wakker wordt moe alle energie uit me ....verdrietig bang beetje alles wel .....ik noem deze altyd me levende dromen ....omdat veel dingen realistisch zijn bv inboedels hetzelfde me huisdier in ditgeval .....



Ik ben heel beniuewd wat dit vertelt ..want de droom blijft namelijkzo hangen ...enheb heel veel dromen altyd..maar altyd maar een paar die zoo blijven hangen !!endit is er 1van die me erg aantrekt ..wat het nou wil zeggen

jammie21

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door jammie21 » 29 okt 2009, 15:36

hier nog de uitleg van de droom deskundige ...het is wel jammer want wat ie zegt is wel waar tenminste het aardse of zo ....maar dan dat ie zegt dat ie tegen betaling er ingebreid kan op gaan...jaa ik weet niet precies wat ik daarvan moet denken ....de site heet gratis adviseurs ........ikbegrijpdat die mensen ook betaald willen worden ..maar ik denk dan toch dat je je site een andere naam moet geven lol

Hallo,

In deze droom kan ik heel kort zijn , de angsten die jij overdags en avond aan indrukken verwerkt, komen nog een extra in jou dromen terug.

maar ik ga je ook een beetje inzicht geven in je droom en in het nu.

Als eerste zou ik is een keer met een goede medium paragnost is aan tavel zitten , om in te voelen wat er daar heeft afgespeelt in jou keuken , want jou droom geeft op paranormaal vlak iets aan als op aardsgebied.

Op aards gebied heb ik bij jou heel erg dat jij je woede of paniek heel lerg binnenhoud , want je probeert de keuken al te vermijden dus is het een angst die jou kwelt, en gaat nog is door in je droom.

En ik heb het gevoel dat jij heel gevoelig bent voor het zesde zintuig, want de wereld achter de schermen proberen jou iets duidelijk te maken , en dat kan zijn dat daar iets afgespeelt heeft wat jij mag terug sturen , misschien met hulp van een medium/paragnost naar het licht toe.

ik hou het hier even bij , mocht je nog vragen hebben wijs ik je door naar mijn profiel , en tegen een betalling kan ik uitgebreid hierop in gaan , maar dat is jou vrijen keus, en anders hoor ik het wel hier op gratisadviseurs wel weer van je!!

veel liefs ,

ik laat zijn naam eruit ...het is allemaal online te vinden maar toch

willowvrouw

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door willowvrouw » 29 okt 2009, 16:49

die uitleg kan mijn dochter van 12 ook al geven !
das niks deskundig aan !

Silverlady

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Silverlady » 30 okt 2009, 13:34

Hahahaha inderdaad,die droomuitleg verteld je net ff helemaal niets.

Maar wel het laatste zinnetje,tegen betaling
Ah wat grof, als je mensen helpen wilt via bijvoorbeeld droomuitleg,doe dit dan kosteloos,zoals je op vele forums kunt vinden,zo ook de mijne.
Bah geld erom vragen,vraag daar pas om als je naamsbekentenis hebt,en dan nog

Anet

Re: Vertel hier je verhalen over geesten.....

Bericht door Anet » 03 nov 2009, 16:13

Héé Jammie21, niet voor gaan betalen hoor ... het is een oplichter ... ik voel het!! [jaja]
Gratisadviseurs is een lokkertje om geld uit je zak te kloppen! :|

Plaats reactie