angst

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
linda

angst

Bericht door linda » 03 jan 2008, 14:14

hoe kun je van je angst af komen voor geesten ik word hierdoor belemmerd in mijn ontwikkeling hiervoor ik heb nog steeds angsten ik zit nog in begin fase maar zodra ik de angst heb los gelaten ontwikkel ik me verder en dan ben ik er klaar voor. Maar me vraag is dus hoe laat ik deze angst los.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 03 jan 2008, 14:46

Stop met geloven dat geesten bestaan. Wat niet bestaat hoef je niet bang voor te zijn. :wink:

linda

Bericht door linda » 03 jan 2008, 14:49

ze bestaan omdart ik er zelf ook in aanmerking ben elke dag eigenlijk wel dus kan niet ineens zeggen van ik geloof er niet in..

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 03 jan 2008, 14:50

Hmmm, dan kan ik je niet verder helpen vrees ik. Wellicht zijn er anderen hier die er meer van weten.

linda

Bericht door linda » 03 jan 2008, 14:51

ik hoop het..

MMe

Bericht door MMe » 03 jan 2008, 15:14

Ik heb ook wel geestervaringen, maar ik vind het nog steeds spooky, ik denk dat je nooit helemaal de angst ervoor kan verliezen, maar als je bedenkt dat ze je eigenlijk niets kunnen doen, en dat het ook gewoon mensen zijn ben je er minder bang voor maar je weet ook niet of het een demoon is, die kunnen wel gevaarlijk zijn :?

Howlin Mad Murdock

Bericht door Howlin Mad Murdock » 03 jan 2008, 15:15

door ze toegang te laten geven door jou, en ze te laten merken dat je meer over ze wilt weten, maar doordat je bang bent dat niet lukt.

Maybe werkt dat ?

tofu_kronos

Bericht door tofu_kronos » 03 jan 2008, 15:20

Je neemt wat haren en nagels van jezelf, doet dit in een jute zakje. Samen met een kraaienpoot besprenkeld met je bloed. Dat dompel je onder in wijwater. En hang je om je nek.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Bericht door MetalPig » 03 jan 2008, 15:21

Linda, ik ben wel benieuwd wat voor ervaringen je met geesten hebt en waar je precies bang voor bent. Is dat iets wat je met de wereld wilt delen?

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Bericht door FoX » 03 jan 2008, 17:06

Linda hoe zien die geesten er dan uit, wat willen ze dan van je, wanneer merk je deze geesten op?

linda

Bericht door linda » 03 jan 2008, 20:56

MetalPig schreef:Linda, ik ben wel benieuwd wat voor ervaringen je met geesten hebt en waar je precies bang voor bent. Is dat iets wat je met de wereld wilt delen?
Ik maak dingen mee als ik slaap. Ze komen dan in me droom mensen die ik niet ken maar soms in verband staan met me schoonfamilie. Ik zie ook witte lichtbollen als het donker is.Hoor dat ze me naam roepen en geven me soort signalen aan hoe ze zijn overleden voel aan hoe en geur van wat ze altijd bij ze hebben gedragen. En zie de lichamen van geest nog niet helemaal dat komt omdat ik nog niet zo ver ontwikkeld ben. Maar wel al kleuren van kleding.

Ik merk deze geesten op via voelen dan en zien.Maar mijn angst is dat ze er ineens zijn en soms ook gevoel heb dat het niet alleen goeie geesten zijn. Net als ik slaap en wakker word (ik heb raampje waar altijd licht door komt) ineens licht niet meer zie en net alsof er iemand voor staat zwart. Daar word ik angstig van.

Gijs

Bericht door Gijs » 04 jan 2008, 01:55

Mensen die beweren dat ze dood zijn heb ik ook wellis in mijn dromen. Dat is normaal denk ik. Volgens mij heeft iedereen daar last van. (Niet om gemeen te doen maar dat denk ik.) Tja die lichtbollen weet ik niet.

Gebruikersavatar
Krystallainen
Leraar
Berichten: 1687
Lid geworden op: 13 feb 2005, 00:24

Bericht door Krystallainen » 04 jan 2008, 02:03

Gijs schreef: Dat is normaal denk ik. Volgens mij heeft iedereen daar last van.
toch niet hoor [neenee]
Plato roeleert

Gijs

Bericht door Gijs » 04 jan 2008, 02:10

Nou, misschien niet iedereen maar ik weet zeker dat er wel meer zijn die van die gekke dromen hebben. En daarvoor hoef je niet persé een paranormale aanleg te hebben denk ik voor zover dat bestaat. Het is gewoon dat je wellis nadenkt over dood gaan dat je er misschien over droomt. Ik weet het niet maar ik weet wel haast zeker dat het volkomen normaal is.

The Return

Bericht door The Return » 04 jan 2008, 11:05

Hmm ik heb nog niet echt mensen in mijn dromen gehad die mij vertellen dat ze dood zijn. Wel droom ik een boel andere rare dingen, maar dat is gewoon mijn zieke geest ;)

Maan

Bericht door Maan » 04 jan 2008, 16:59

Open het TR's dromentopic zou ik zeggen..... :mrgreen:

Gijs

Bericht door Gijs » 05 jan 2008, 01:32

The Return schreef:Hmm ik heb nog niet echt mensen in mijn dromen gehad die mij vertellen dat ze dood zijn. Wel droom ik een boel andere rare dingen, maar dat is gewoon mijn zieke geest ;)
Ja zoiets dacht ik ook maar misschien dat Linda zich dan aangesproken voelt als ziek. Maar ik denk inderdaad dat ik zo raar droom doordat ik gewoon een beetje vreemd ben. Maar dus niks paranormaals is.

Shizo

Bericht door Shizo » 05 jan 2008, 11:44

Confronteer je angsten en ga in een spookhuis slapen.

FuzzyBrains

Re:

Bericht door FuzzyBrains » 25 nov 2009, 10:33

linda schreef:
MetalPig schreef:Linda, ik ben wel benieuwd wat voor ervaringen je met geesten hebt en waar je precies bang voor bent. Is dat iets wat je met de wereld wilt delen?
Ik maak dingen mee als ik slaap. Ze komen dan in me droom mensen die ik niet ken maar soms in verband staan met me schoonfamilie. Ik zie ook witte lichtbollen als het donker is.Hoor dat ze me naam roepen en geven me soort signalen aan hoe ze zijn overleden voel aan hoe en geur van wat ze altijd bij ze hebben gedragen. En zie de lichamen van geest nog niet helemaal dat komt omdat ik nog niet zo ver ontwikkeld ben. Maar wel al kleuren van kleding.

Ik merk deze geesten op via voelen dan en zien.Maar mijn angst is dat ze er ineens zijn en soms ook gevoel heb dat het niet alleen goeie geesten zijn. Net als ik slaap en wakker word (ik heb raampje waar altijd licht door komt) ineens licht niet meer zie en net alsof er iemand voor staat zwart. Daar word ik angstig van.
Die lichtbollen heb ik in het verleden ook gezien in mn slaapkamer, maar ook lichtstrepen.
Ik heb weleens witte bollen gezien maar heb een langdurige ervaring met strepen. Ik heb namelijk maandenlang 2 strepen in mn kamer gehad, die ik alleen zag als het licht uit was.
Die strepen waren niet wit, maar een beetje lichtgroenig van kleur. Ze waren er gewoon, ik dacht eigenlijk dat ze van kaarsen kwamen die ik in een kandelaar had staan, dacht "goh wat grappig, ik wist helemaal niet dat ze licht gaven in t donker" en stond er verder niet bij stil.
Tot ik op een avond een vriendinnetje had logeren (máánden na de eerste keer dat ik die strepen had gezien) die me vroeg wat die strepen waren. Dus ik zeg: "het zijn die kaarsen, kijk maar" en ik deed mn bril op, keek waar die lichtstrepen zaten en deed het licht aan... De kaarsen bleken er net naast te staan...
Dat was dus weird, maar wat nog effe een slag gekker was, is dat diezelfde avond, terwijl wij in samen in bed lagen, die strepen ineens twee bollen waren geworden! Dat hadden ze dus nog nooit gedaan... Daar lagen toen dus twee angsthaasjes met hun hoofden onder de dekens hahaha!

FuzzyBrains

Re: angst

Bericht door FuzzyBrains » 25 nov 2009, 10:49

Aan het bovenstaande verhaal moet ik nog wat toevoegen:
Ik was 15 en toendertijd erg ontvankelijk. Toen die lichten zich manifesteerden, waren er nog wel meer dingen aan de hand. En nadat ik gezien had dat de strepen veranderd waren in bollen gebeurde er veel meer. Ik voelde langdurig een aanwezigheid, ik hoorde zuchten, steunen, kuchen, een hand op mn schouder. Apparaten die ineens uitgingen zonder dat ze uitgezet werden door ons.
Zoals Linda vertelde, rook ik ook een geur die niet van ons thuis kwam, een soort "oudemensengeur". Linda zal vast niet meer op het forum zitten, jammer want ik heb dus vergelijkbare ervaringen gehad.

Plaats reactie