Waar gebeurd!

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
beertje62

Waar gebeurd!

Bericht door beertje62 » 21 dec 2008, 18:36

hallo beste mensen.
hier een verhaal over het genen wat jullie allemaal heb of heeft mee gemaakt.
dit is mijn gebeurtenissen.
het is eigenlijk begonnen toen ik een jaar of 3 was.
een man die over een muur wilde klimmen waar mijn bed stond.zodra ik in mijn bed lag en keek na de muur om hoog zag ik telkens een man die maar steeds over die muur klom.waar hij vandaan kwam was een raatsel. :| vreemd dus.
het volgende wat ik mee heb gemaakt is :
dat je steeds droomd over dingen die later gebeuren.
wel op dezelfde wijzen ma met anderen mensen erin.
mijn ervaring is dat ik het heel erg eng vond en nu nog vind.
deze ervaring heb ik nog nooit eerder gehad.
het volgende is dat ik echt een levendige geest mee heb gemaakt oftewel een demoom.
het begon in de gang van mijn ouderlijke huis.
wij zaten tv te kijken mijn zoontje en ik.
en ik merkte en voelde dat ik iets zag lopen in de gang .van keuken na voor deur en van de voor deur na de keuken.heb niks tegen mijn zoontje gezegt omdat ik zelf ontzetten bang was geworden.het kippenvel had ik van kop tot teen.tot dat mijn zoontje zei mama er is iemand in de gang .waarop ik antwoorden nee jonge er is niemand.kom ma gaan we samen kijken.wel heel vreemd dat ik het niet alleen heb gemerkt maar mijn zoontje ook.
zo gezegt zo gedaan en inderdaad niemand was in de gang.dus gewoon weer terug na de woonkamer tv kijken.heb de woonkamer deur op een kier gezet om te kijken of ik toch weer iemand zag ma tervergeefs niemand meer.wij woonden toen alleen met zijn 2tjes ivm een scheiding van mijn ex man.
hierna gebeurden echt van alles hoor.
de trap heb ik gehoord midden in de nacht .ik weet 100% zeker dat iemand na boven liep want elke tree hoorde ik.ba ba wat een eng gevoel geef je dat zeg. :shock: en toch weer gaan kijken of er inderdaad iemand na boven kwam ,maar weer niemand te zien . :oops:
ik heb nog steeds mijn mond gehouden tegen iedereen.
waarom?ja ik dacht dat ik echt gek was ,ma ja als je zoontje tegen je zegt mama iemand loopt in de gang!is dat wel raar .
de volgende dag was er niets aan de hand altands tot de avond weer aanbrak.toen begon het weer. :(
ik bracht mijn zoontje na bed het was al een beetje laat geworden .hij was moe en had slaap.
ik ben gewoon tv gaan kijken met zeer zachte geluid.tot ik een heel hesterisch kind boven had .mama mamaaaaaa.kom gauw er zit een man in de slaapkamer in de hoek.rende vervolgens na boven en keek in die richting .ma nee hoor niemand te bekenen.gevraagt aan mijn zoontje wat heb je gezien?ja een man in het grijs met een hoed op.waar heb je die gezien ?ja in de hoek van de slaapkamer daarzo.weer kippenvel kruipt over mijn lichaam heen en dan te bedenken dat je er nu over praat.verschrikkelijk.z on klein kind die dit mee moet maken .heb gelijk mijn exman op gebeld met de mededeling het verhaal.mijn exman is gelijk gekomen en is blijven slapen.waarop niets gebeurde.ik was gelukkig niet zo angstig meer.intussen ons zoontje gekalmeerd.
en wijs gemaakt dat hij doormde.wat moet je als ouders zijnde en hoe leg je dit uit tegen een kind van ongeveer 8A9j. :oops: toch nog steeds mijn mond gehouden ook tegen mijn exman.ja wat moet hij wel niet denken ?dat ik echt gek aan het worden ben.nee echt niet.
ik sta op een gegeven moment in de douche te douchen ,tot ik voelde dat iemand mijn aan stond te staren.soms heb je wel eens dat gevoel .je voeld de ogen in je rug branden zoals men dat zegt.
ik stond gebukt in de douche om mijn voeten te wassen.ik ging heel langzaam omhoog en ja hoor waar rempel er stond een man in de duer opening .
wat ben ik geschrokken.en zoals mijn zoontje het beschreef:helemaal in het grijs.lange jas sjaal en hoed.jongenssssssss wat krijg ik nu een kippenvel zeg.ik zie het weer gewoon voor me.echt heel erg . :oops: wat een enge ervaring is dat zeg.
ik zal niet weten wie deze persoon is en hij isgeweest.wat hij moest of wilde weet ik nog niet.
toen heb ik het tegen mijn exman verteld waarop hij antwoorde.ja klopt ik heb het ook gezien.dus het zijn geen waan beelde wat ik heb mee gemaakt altands wij met zijn 3tjes. :roll: dit is echt gebeurd..eht is begonnen met een bufetkast van mijn zus die ik gekregen heb ma of dit er mee te maken heeft is voor mijn een vraag.mijn schoon moeder wilde deze kast hebben en heeft hem ook van mij gekregen .met als gevo;g dat mijn zoontje vertelde dat die zelfde man bij zijn oma thuis was.
dus ja of het nou echt iets met deze kast te maken heeft?????????????? :wings:
mvg.ik hoop dat ik hier nog wat over dit verhaal hoor?zou het heel leuk vinden en intresant.
er is echt wel iets tussen hemel en aarde.ik sluit me er ook niet van af en sta hier gewoon open voor. :wings:

[Edit: Topictitel aangepast van waar gebeurdddddddd naar Waar gebeurd! , door FoX]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 21 dec 2008, 19:15

Hallo Beertje62, allereerst van harte welkom op dit forum. :D
Spooky verhaal zet je hier neer, lijk me best eng.
Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, ik sta ook open voor dit soort zaken, maar heb zelf nooit iets meegemaakt.

ps: wil je soms een ruimte over laten tussen de regels , leest makkelijker, thanks en veel plezier hier :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Waar gebeurd!

Bericht door MetalPig » 21 dec 2008, 19:59

En voor wie het in het Nederlands wil lezen:
beertje62 schreef:Hallo beste mensen.
Hier een verhaal over datgene wat jullie allemaal hebben meegemaakt.

Het is eigenlijk begonnen toen ik een jaar of 3 was; een man die over de muur wilde klimmen waar mijn bed stond. Zodra ik in mijn bed lag en langs de muur omhoog keek zag ik telkens een man die maar steeds over die muur klom. Waar hij vandaan kwam was een raadsel. :| Vreemd.

Het volgende wat ik mee heb gemaakt is dat ik steeds droomde over dingen die later gebeurden; op dezelfde wijze, maar met andere mensen. Ik vond het toen heel erg eng, en dat vind ik nog steeds.

Het volgende is dat ik echt een levendige geest heb meegemaakt, oftewel een demoon. Het begon in de gang van mijn ouderlijke huis. Wij zaten tv te kijken, mijn zoontje en ik. Ik merkte en voelde dat ik iets zag lopen in de gang, van keuken naar de voordeur en van de voordeur terug naar de keuken. Ik heb niks tegen mijn zoontje gezegd omdat ik zelf ontzettend bang was geworden. Ik had kippenvel van kop tot teen. Totdat mijn zoontje zelf zei: "Mama, er is iemand in de gang", waarop ik antwoordde: "Nee jongen, er is niemand. Kom maar, dan gaan we samen kijken."
Wel heel vreemd dat niet alleen ik het heb gemerkt maar mijn zoontje ook.
Zo gezegd, zo gedaan en inderdaad was er niemand in de gang. We gingen dus weer terug naar de woonkamer om tv te kijken. Ik heb de woonkamerdeur op een kier gezet om te kijken of ik toch weer iemand zag, maar tevergeefs; niemand meer te zien.
Wij woonden toen met zijn tweetjes i.v.m. de scheiding van mijn ex-man.

Hierna gebeurde er echt van alles.
Ik heb de trap gehoord midden in de nacht. Ik weet 100% zeker dat iemand naar boven liep want elke tree hoorde ik. Bah bah, wat een eng gevoel geeft dat je zeg. :shock: Ik ben toch weer gaan kijken of er inderdaad iemand naar boven kwam, maar er was weer niemand te zien . :oops:

Ik heb er altijd mijn mond over gehouden tegen iedereen. Waarom? Ja, ik dacht dat ik echt gek was, maar ja, als je zoontje tegen je zegt: "Mama er loopt iemand in de gang!" dan is dat wel raar.

De volgende dag was er niets aan de hand. Althans, tot de avond weer aanbrak; toen begon het weer. :(
Ik bracht mijn zoontje naar bed, het was al een beetje laat geworden. Hij was moe en had slaap. Ik ben daarna gewoon tv gaan kijken met het geluid zeer zacht, tot ik een heel hysterisch kind boven had. "Mama mamaaaaaa! Kom gauw er zit een man in de slaapkamer in de hoek."
Ik rende naar boven en keek in die richting, maar nee hoor, niemand te bekennen. Ik vroeg aan mijn zoontje wat hij hat gezien. "Ja een man in het grijs met een hoed op."
"Waar heb je die gezien?"
"Ja in de hoek van de slaapkamer daarzo."
Weer kruipt kippenvel over mijn lichaam, en dan te bedenken dat je er nu over praat. Verschrikkelijk. Zo'n klein kind die dit mee moet maken. Ik heb gelijk mijn ex-man opgebeld met het hele verhaal. Mijn ex-man is meteen gekomen en is blijven slapen, waarop er niets meer gebeurde. Ik was gelukkig niet zo angstig meer.
Intussen was ons zoontje ook gekalmeerd; we hadden met wijsgemaakt dat hij droomde. Wat moet je als ouders zijnde en hoe leg je dit uit aan een kind van een jaar of 8? :oops: Toch heb ik nog steeds mijn mond gehouden, ook tegen mijn ex-man. Ja, wat moet hij wel niet denken? Dat ik echt gek aan het worden ben? Nee, echt niet.

Ik stond op een gegeven moment in de douche te douchen toen ik voelde dat iemand mij stond aan te staren. Soms heb je wel eens dat gevoel; je voelt de ogen in je rug branden, zoals men dat zegt. Ik stond gebukt in de douche om mijn voeten te wassen. Ik ging heel langzaam omhoog en warempel, er stond een man in de deuropening.
Wat ben ik geschrokken. En zoals mijn zoontje het ook al beschreef: helemaal in het grijs. Lange jas, sjaal en hoed. Jongens wat krijg ik nu een kippenvel zeg. Ik zie het weer gewoon voor me. Echt heel erg. :oops: Wat een enge ervaring was dat zeg.
Ik zou niet weten wie deze persoon is. Wat hij moest of wilde weet ik nog steeds niet.

Toen heb ik het tegen mijn ex-man verteld waarop hij antwoordde: "Ja klopt, ik heb het ook gezien."
Dus wat ik heb mee gemaakt zijn geen waanbeelden; althans hebben wij met zijn drietjes hetzelfde gezien. :roll:

Dit is echt gebeurd. Het is begonnen met een buffetkast van mijn zus die ik gekregen heb maar of dit er mee te maken heeft is voor mijn een vraag. Mijn schoonmoeder wilde deze kast hebben en ik heb hem aan haar gegeven, met als gevolg dat mijn zoontje vertelde dat diezelfde man bij zijn oma thuis was.
Maar of het nou echt iets met deze kast te maken heeft? :wings:

Ik hoop dat ik hier nog wat over dit verhaal hoor. Ik zou het heel leuk en interessant vinden.
Er is echt wel iets tussen hemel en aarde. Ik sluit me er ook niet van af en sta hier gewoon open voor. :wings:

beertje62

Re: Waar gebeurd!

Bericht door beertje62 » 21 dec 2008, 21:50

Hallo Tammy.
Bedankt voor je reactie.
Ik zal me eigen gaan verbeteren met het nederlands schrijven.
Wees blij dat je dit nog nooit mee hebt gemaakt.
Gr van mij

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tardis » 21 dec 2008, 23:33

beertje62 schreef:Ik zal me eigen gaan verbeteren met het nederlands schrijven.
Deze zin geeft me niet veel vertrouwen dat dit gaat lukken.

Maar afijn, welkom hier.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

thaboy

Re: Waar gebeurd!

Bericht door thaboy » 22 dec 2008, 11:23

Ook welkom. Je schreef: 'Me eigen', kom jij uit het Belgische Antwerpen?

Aenimaxequal

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Aenimaxequal » 22 dec 2008, 11:37

Idd, Thaboy, dacht het ook al. Ik heb ook vaak de neiging om zo te schrijven.

Welkom beertje62.


Is er een manier om de geschiedenis van die kast te achterhalen?

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Waar gebeurd!

Bericht door TomTom74 » 22 dec 2008, 13:14

Welkom!
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

tofu_kronos

Re: Waar gebeurd!

Bericht door tofu_kronos » 22 dec 2008, 19:01

Ohana_eye schreef:Idd, Thaboy, dacht het ook al. Ik heb ook vaak de neiging om zo te schrijven.

Welkom beertje62.


Is er een manier om de geschiedenis van die kast te achterhalen?
Niks achterhalen, gewoon verbranden. Dat helpt meestal, vooral als er een geest aan verbonden zit. Deze word meestal tijdens de verbranding van het voorwerp waar het zich aan verbonden voelt bevrijd. Waarna het zich kan verlossen van deze wereld en verder kan gaan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Waar gebeurd!

Bericht door FoX » 22 dec 2008, 20:11

Welkom, wat een aparte ervaring!

Aenimaxequal

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Aenimaxequal » 22 dec 2008, 20:37

tofu_kronos schreef:
Ohana_eye schreef:Idd, Thaboy, dacht het ook al. Ik heb ook vaak de neiging om zo te schrijven.

Welkom beertje62.


Is er een manier om de geschiedenis van die kast te achterhalen?
Niks achterhalen, gewoon verbranden. Dat helpt meestal, vooral als er een geest aan verbonden zit. Deze word meestal tijdens de verbranding van het voorwerp waar het zich aan verbonden voelt bevrijd. Waarna het zich kan verlossen van deze wereld en verder kan gaan.
Mijn nieuwsgierigheid is groter dan de drang om te vernietigen, vooral als de geest niet erg kwaadaardig zou zijn.
Misschien is er een andere manier om de geest van de kast lost te maken als dat echt het geval zou zijn.
Als dat lukt dan hou je nog een kast over met een aardig geschiedenis verhaal aan.
Niet dat ik het tegen iedereen zou vertellen. :wink:

beertje62

Re: Waar gebeurd!

Bericht door beertje62 » 22 dec 2008, 21:41

hallo allemaal..
er is niets meer te achter halen van deze buffetkast.
sorry voor iedereen.
de kast is vernietigt na het overlijden van mijn schoonmoeder in 1998.
ook weer zoiets aparts!!
ik ben wel druk bezig met deze gebeurtenis om te kijken of ik nog iets van deze kast terug kan vinden b.v een foto ervan.
gr van beertje62

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 23 dec 2008, 20:16

Ik hoop dat je de foto vind Beertje62, dat zou mooi wezen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 01 mar 2009, 17:46

hoi,
ik reageer nogal laat maar wat je ziet is niet abnormaal .
3 van mijn 4 kinderen en ik zie ook geregeld dingen voorbij wandelen en het is inderdaad niet gemakkelijk omdat uit te leggen aan gasten van 11j 9j en 3j .

maar ik maak er geen verzinsel van omdat mijn moeder dat ook deed en het heeft mij tot mijn 31st het gedacht gegeven dat ik een rijke fantasie had dat ik zeker niet aan andere mocht zeggen.

mijn man ziet die dingen niet maar geloofd ons omdat we soms bewijzen hebben op foto's die heel duidelijk zijn en door iedereen gezien worden.

bv. mijn vader is in 2005 gestorven en 12 dagen na zijn dood trok ik een foto van onze auto en wie stond er op ... mijn pa van 34 jaar geleden met mij op zijn schoot !
ik heb die foto van 2005 naast die van 1972 gelegd en je kon er niet naast kijken.

wat ik nu tegen mijn kinderen zeg is dat het normaal is en dat ze je niet kunnen pijn doen .
ik spreek niet over geesten maar over engeltjes dat klinkt mooier.
wij vinden het belangrijk dat ze weten dat zoiets kan bestaan maar dat ze moeten opletten tegen wie ze iets vertellen .
je word zo snel als zot bestempeld.

ze moeten zelf uitmaken wie ze kunnen vertrouwen en dat zal met vallen en opstaan gebeuren en dat kan ik niet voor hen doen .

ik vind het ook belangrijk dat ze het gevoel krijgen dat ze tegen ons alles kunnen zeggen want mijn moeder deed alles af als onzin en ik heb nooit met haar over die dingen kunnen spreken maar ze begrijpt me nu heel goed :wings:

voor veel mensen is dit niet de juiste methode maar bij ons werkt het wel en dat is het belangrijkste dat je je kind begrijpt en aanvaard dat het soms anders is :)

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 01 mar 2009, 19:29

Hai Willowvrouw, allereerst van harte welkom op dit forum, leuk dat je er bent! :D
En wat apart en mooi dat jij en je kinderen dingen zien die anderen niet kunnen zien.
Zijn jij of je kinderen nooit bang geweest?
Of hebben jullie het altijd als vanzelfsprekend ervaren?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 01 mar 2009, 20:11

ik voel soms al dagen op voorhand dat er "iets" in ons huis is en meestal bevestigen de kinderen dat door 'snacht wakker te komen en dan beginnen ze te roepen of wel durven niet alleen naar boven .... want boven op een bepaalde plaats "zit" er iets dat ik nog niet helemaal weg krijg maar dat komt wel met de tijd .

de kleinste heeft het meeste bang omdat hij het nog niet helemaal begrijpt .
hij ziet dingen en hij hoort ook dat de andere soms heftig reageren en dan twijfelt hij ... maar dat komt in orde.

ik denk dat ik met mijn eigen nog het meeste problemen heb :trillip: ik ben volwassen en moet toch het verschil kennen tss realiteit en fiksie :wink: maar als je 31j in de waan gehouden bent dat jij alleen die dingen ziet hoort en voelt en ruikt en weet dan is het moeilijk om alles te aanvaarden want "angt" is een grote boosdoener die verwarring brengt.
ik ben weer aan het door rattelen.

ik ben wel blij dat sinds ik een pc heb al veel gezien heb op het internet en zoals vandaag ik perongeluk op deze site terecht kom.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 01 mar 2009, 20:26

Nou mooi dat je per ongeluk hier terecht bent gekomen :mrgreen:
Hier kan je je belevinssen schrijven, vind ik en de anderen ook denk ik erg interressant.

Wat zie jij en je kinderen precies?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 01 mar 2009, 20:37

een man met een lange jas en een hoed... een zeer donker persoon die volgens mij niet veel goeds heeft .
ik sta vol kippevel als ik het zeg ben er weer zeker van dat hij weer in de buurt is .
het ergste dat ik zie is "kinderen" die gaan sterven of net dood zijn.

zo ben ik vorig jaar getuigen geweest van een moord op een baby ... in mijn slaap hadden een kind mij wakker geroepen en moest ik naar het uur kijken .

ik was 's morgens geschokt en mijn man moest het internet afzoeken op een eventuele moord hij had niks gevonden en tegen de avond kon ik het hele verhaal vertellen maar mijn man geloofde het nog niet ...tot het nieuws vermeld alles wat ik al een hele dag vertelde ... dan ben je er ziek van.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Waar gebeurd!

Bericht door FoX » 01 mar 2009, 22:18

Hoi willowvrouw, welkom op dit forum!
Dit is het forum wat jij zoekt! Voorstellen kun je je in het De Forummers gedeelte :).

Aparte ervaringen maak jij mee. Kan je die foto's misschien in dit topic plaatsen?

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 07:05

ik zou heel graag mijn foto's delen maar het probleem is dat ik nog niet gevonden heb hoe dat moet. :oops:

de pc wereld is mij nog een beetje vreemd [ufo] :D

en ik vind het niet vreemd wat ik allemaal meemaak en ik weet dat er nog veel mensen zijn die er niet over durven spreken bang als zot versleten te worden .

ik heb het geluk dat mijn man in mij geloofd en dat er veel mensen naar mij toe komen met hun "geest verhalen" gewoon omdat ik zo ruimdenkend ben en geen vooroordelen heb .

de drempel is voor sommigen zo hoog dat ze liever zwijgen over die fasinerende dingen want het zijn meestal de eerste die "brullen" dat zoiets niet bestaat maar als er een probleem voor doet lach ik in mijn eigen.

want sommige toevalligheden zijn geen toeval!!!!

ik vind het tof dat jullie mij verwelkomen das voor mij hier een hele wereld die open gaat .
want je bouwt toch een muur rond u want moesten de buren weten dat ik ze zie vliegen :trillip: :trillip: :trillip:

ik kan nog uren doorgaan met mijn bevindingen op te schrijven want ze schieten mij nu allemaal een voor een te binnen maar ...

ik kan wel zeggen dat ik in een zeer "aktief" gebied woon want elke week gebeurt er wel iets .
maar alles begint bij jezelf want door deze dingen te zien enz. heb ik mijn eigen gevonden.

ik ben niet gelovig in god en die dingen omdat ik vind dat de kerk alles opblaast maar ik geloof dat er "iets" bestaat en zoals vele denk ik "eerst zien en dan geloven " en das bij mij nu geen probleem :trillip:

Plaats reactie