Waar gebeurd!

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Waar gebeurd!

Bericht door TomTom74 » 02 mar 2009, 10:21

Allereerst welkom Willowvrouw!
willowvrouw schreef:ik zou heel graag mijn foto's delen maar het probleem is dat ik nog niet gevonden heb hoe dat moet. :oops:
Foto's kan je in een topic zetten met de optie Img (image). Je dient dan eerst de foto ergens op internet te uploaden bijvoorbeeld bij: http://imageshack.us

Bijvoorbeeld:

Code: Selecteer alles

[img]http://img218.imageshack.us/img218/7930/abstract012er4.jpg[/img]
Laat dit plaatje zien:
Afbeelding
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 13:02

amai das nog chinees voor mij maar ik zal eens uitzoeken hoe het werkt .... want pc's zijn gemaakt voor mensen die alles al kennen voor ze een pc kopen :) :oops:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 02 mar 2009, 13:52

Willowvrouw schreef:
ik vind het tof dat jullie mij verwelkomen das voor mij hier een hele wereld die open gaat .
Je bent hier van harte welkom om over je belevenissen te praten.
Dit forum is 8 geleden opgericht om mensen hun verhaal te kunnen laten doen zonder uitgelachen te worden wat zo vaak gebeurt helaas in real life.

Veel plezier hier! :D ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 14:32

bedankt tammy

ik was net getrouwd en in een huur huis gaan wonen omdat wij direkt een bouwgrond gekocht hadden en beginnen bouwen natuurlijk... kreeg ik een tegen zin van het huur huis want ik wilde daar weg (wat normaal is als je huisje bijna klaar is) maar alles begon tegen te steken en alles liep vertraging op .

ik had net ondekt was toen 22j dat er boeken bestonden van mysteries en mijn "gevoelswereld" werd geopend ik begon vanalles te horen en te zien...

zo liepen er steeds rakelings naast mij van die grote huisspinnen rrrrrrrrrr en in onze slaapkamer was onder het dak en daar krioelde het van de muizen , terwijl de vorige huurders niks zagen of hoorde van die beesten .

ik ontdekte dat die beesten er pas gekomen waren nadat ik een grote drang kreeg om te verhuizen want ik vond dat huis maar niks en alles in dat huis was verkeerd in mijn ogen.

de dieren die ik had stierven allemaal binnen de maand nadat ik ze had !
geen doodsoorzaak gevonden .

en op een dag stond de stoof te branden (kolen) en ik had er was voorgezet ... tot ik 's avonds thuis kwam en zag wat er gebeurt was mijn broek was beginnen te branden en een trui, mijn ex zijn kleren hangde er naast en daar was geen vuur aan geweest !

een dikke meter boven de stoof stonden 2 foto's van ons op schouwmantel ...ze stonden naast een maar er was er maar een volledig opgebrand !!!
die van mij!!!!!

voor de rest was er veel rookschade en anders niks je moet nog wel weten dat er gordijnen naast mijn was stonden maar ook daar was niks aan.

ik begon mij dieper te diepen in wie de eigenaar geweest was en wat bleek hij was heel gehecht aan dat huis en hij was in onze slaapkamer gestorven!!!
hij kon waarschijnlijk niet verdragen dat ik slecht over zijn huis dacht.

toen ik dat wist wilde ik helemaal weg op mijn ex moest ik niet rekenen ... kan wel geloven als iemand zou zeggen dat die spinnen en muizen de schuld zijn van een geest :trillip:

maar op een dag was ik alleen thuis en ik kwam de trap af .... ik voelde een aanwezigheid en plots lag ik beneden aan de trap dat is in totaal 3maal gebeurt op 6maand de laatste val was van de keldertrap en die was zo hevig dat mijn adem weg was ... ik was toen ook alleen en kon ook niet roepen .
ben toen zo snel mogelijk naar boven gekropen .

die blauweplek was gitzwart en was net onder mijn staartbeentje ... heel veel geluk gehad dus.

in mijn nieuw huis waren er ook geesten maar die waren vriendelijk .

nu ben ik al een tijdje verhuisd naar weer een nieuwe woning er hier zitten er ook maar ik vind ze van tijd grappig omdat er geesten bij zijn die echt denken dat wij ze niet kunnen zien en dan vind ik het grappig dat ik "hoi" tegen hun zeg en zij dan verschieten.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 02 mar 2009, 14:43

Jeetje wat apart wat je schrijft Willowvrouw.
Je hebt al een hoop meegemaakt op dat gebied zie ik.
Vooral die laatste zin vind ik leuk:
nu ben ik al een tijdje verhuisd naar weer een nieuwe woning er hier zitten er ook maar ik vind ze van tijd grappig omdat er geesten bij zijn die echt denken dat wij ze niet kunnen zien en dan vind ik het grappig dat ik "hoi" tegen hun zeg en zij dan verschieten.
Weet jij waarom sommige mensen geesten wel kunnen zien en anderen niet?
Ik sta erg open voor deze zaken maar heb er nooit eentje gezien.
Hoe zou dat toch komen?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Waar gebeurd!

Bericht door TomTom74 » 02 mar 2009, 14:57

willowvrouw schreef:ik had net ondekt was toen 22j dat er boeken bestonden van mysteries en mijn "gevoelswereld" werd geopend ik begon vanalles te horen en te zien...
Je begon pas van alles te horen en te zien nadat je boeken hierover had gelezen of hoorde/zag je daarvoor ook al van alles maar wist je niet hoe of wat?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 15:14

je verlangd te hard om ze te zien .
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik alles wilde zien op het moment dat ik dat wilde maar dat lukte natuurlijk niet :D

ik heb een paar zware lessen nodig gehad om dit allemaal te zien en mee te maken en ik zie nu dingen waar ik niet naar vraag .

ik heb leren "loslaten" en vooral geleerd "geduldig" te zijn wat niet zo simpel is .
MAAR ik ben geslaagd voor dat onderwerp allé dat vind ik toch want er komt niemand zeggen "proficiat" hahahahaha

ik dacht voor 31dec 2008 dat ik al veel gezien had en meegemaakt (geesten) maar de schrik zat er goed in toen 00uur naderde want ergens wist ik dat ik ging wensen dat dit jaar snel zou voorbij zijn en ja hoor 1 jan. begon goed voor mij één geest in de kamer van de kinderen en ik voelde zijn angst en ik was echt bang en dat heb ik niet aan de kinderen verteld (ik vertel in feite niks aan de kids) die man heeft daar 4enhalf week gezeten en ik heb hem weg gekregen .

wist je dat ik het onze vader terug heb moeten leren :D :D :D

waarom jou dochter iets gezien had en jij niet is waarschijnlijk dat jij in een andere tijd opgegroeid bent en jou dochter mss ook(?) en pubertijd is ook naar het schijnt een aantrekkelijke periode voor geesten.

ik voel mij een beetje belachelijk als ik dat allemaal zeg , ben maar een gewone huisvrouw hoor die voor veel van die dingen open staat omdat het niet meer toevallig is en alles in MIJN LEVEN een reden heeft .

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 15:20

tomtom74
ik zag en voelde vanalles als ik klein was maar het werd onkend als fantasie dus zweeg ik omdat ik mij al zo anders voelde maar ik wist niet hoe of wat...

en toen ik 22 was en getrouwd was dat voor mij een vrijheid en kon ik alles doen(daarvoor ook!!!) en ik weet infeite niet waarom ik dan pas ontdekte dat er boeken over waren...zeg das een moeilijke vraaghahahaha ik heb daar nooit bij stil gestaan

Gebruikersavatar
TomTom74
Leraar
Berichten: 2194
Lid geworden op: 04 feb 2005, 19:30

Re: Waar gebeurd!

Bericht door TomTom74 » 02 mar 2009, 15:30

Misschien zag je de boeken pas toen je 22 werd omdat je er daarvoor nog niet klaar voor was.

Heeft 1 van je ouders deze gave ook?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 02 mar 2009, 15:44

Willowvrouw schreef:
je verlangd te hard om ze te zien .
ik heb ook zo'n periode gehad dat ik alles wilde zien op het moment dat ik dat wilde maar dat lukte natuurlijk niet
Ja, misschien ook wel :wink:
Ach wie weet some day.....

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 16:31

tomtom74
je hebt gelijk dat ik daarvoor nog niet klaar was.

en ja hoor een van mijn grootouders had ook een gave ...mijn moeder haar moeder maar tot mijn grote spijt heb ik haar nooit gekend en mijn zus heeft dat pas na onze moeder haar dood pas tegen mij gezegd ... en ik vond dat fantastisch dat ik "iets" geerfd had van haar en ook begreep ik op slag waarom mijn moeder daar zo angstvallig over zweeg en afdeed als verzinzels...ze moet ook een gave gehad hebben maar haar angst was mss groter dan de nieuwsgierigheid.

ach ik heb nog zoveel vragen aan mijn moeder dat ik niet weet waar te beginnen.

maar weet je wat leuk is ze begrijpt mij nu zo goed en ze helpt mij mijn angst te overwinnen .

willowvrouw

Re: Waar gebeurd!

Bericht door willowvrouw » 02 mar 2009, 16:53

tammy

je moet eens alleen in een kamer gaan zitten met rustige muziek (als het u niet stoort) en doe uw ogen dicht en probeer met je gehoor eens opzoek te gaan naar dingen die je "ziet" maar geen aandacht aan geeft met je gehoor bv. de vogels buiten of de pc dat zoemt of iets in de verte dat uw aandacht vraagt...

zo stem jij je af op dingen die er zijn maar niet ziet .
in het begin ga je geen geduld hebben omdat je niks speciaal "hoort" maar dan kan het eens zijn dat je een "wind " in je gezicht ga voelen !!!!

kijk niet direct rond maar geniet ...vraag mss als je twijfelt om nog eens een "wind " te voelen of mss voel je een koude over u gaan of een plotse rare druk op uw rug alsof iemand u aankijkt....voel met u lichaam de ruimte af niet met uw ogen...

het kan zijn dat het dagen duurt voor je iets voelt maar het kan ook direkt het hangt er allemaal van af hoeveel jij je opensteld....denk je direkt dat gaat niet lukken dan weet je al wat de uitkomst is !

denk je het moet lukken dan gaat het ook niet lukken... denk gewoon niks en laat het "ZIJN" zijn er zal dan iets vrouwelijks naar u toe komen en laat "los".

en denk niet in tijd niks moet in tijd ....
daar bedoel ik mee "kijk niet hoelang je daar al zit " soms is 5min en soms is uren al genoeg

het feit is dat jij je al in deze dingen intresseerd dus zet jij je al open voor die wereld

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Tammy » 04 mar 2009, 14:50

Ik zal het eens proberen Willowvrouw, thanks voor de tips :wink:
Moet ik wel een dag uitzoeken waar ik helemaal alleen ben.
Ben benieuwd! :D

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Geesten

Re: Waar gebeurd!

Bericht door Geesten » 25 mar 2009, 15:32

het verhaal van Beertje is wel heel interessant. Duidelijk is in elk geval dat de man niemand kwaad heeft gedaan. Misschien weet hij niet goed hoe hij van de aarde los moet komen?
Als zijn aanwezigheid met het vernietigen van de kast is verdwenen dan zal hij misschien wel verder gegaan zijn naar het hiernamaals.

Plaats reactie