Beschermengelen

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Hysteria

Re: Beschermengelen

Bericht door Hysteria » 28 sep 2009, 13:14

Hee thaboy, kun je uitleggen wat een schaduwpersoon is? Of bedoel je gewoon je eigen schaduw? Ik heb wel eens schaduwachtig iemand gehad, die liep een geruime tijd achter me aan, dag in dag uit. Helemaal zwart, werd er helemaal naar van en durfde niet meer achterom te kijken. Gelukkig liep hij altijd meters achter me, maar ik was altijd bang dat hij me op de een of andere manier in zou halen, en me dan iets aan zou doen.

thaboy

Re: Beschermengelen

Bericht door thaboy » 28 sep 2009, 19:26

schaduwpersonen zijn schaduwen die je ziet bewegen, meestal in je ooghoeken. En dat terwijl er niemand in je omgeving is. En er geen logische verklaring lijkt te zijn voor die beweging.

Silverlady

Re: Beschermengelen

Bericht door Silverlady » 28 sep 2009, 23:01

Beschermengel zie je ook meestal niet.
Denk dat iedereen op de een of andere manier wel een beschermengel heeft,zelfs meerdere.


Tja en op de vraag,waarom beschermengelen de hongersnood niet oplossen :roll:
Waarom zet god zoveel ziektes op de wereld,of waarom laat hij hongersnood toe,want hij zou de grote persoon moeten zijn

Anet

Re: Beschermengelen

Bericht door Anet » 30 sep 2009, 22:34

Is een bescherm engel niet meer een gevoel? :wink:

Silverlady

Re: Beschermengelen

Bericht door Silverlady » 01 okt 2009, 09:02

Ja en nee.
Ze maken je meestal iets duidelijk via je gevoel ja

FuzzyBrains

Re: Beschermengelen

Bericht door FuzzyBrains » 19 nov 2009, 12:18

Mij is onlangs verteld dat mijn oma bij me is als beschermengel. Alleen ik voel haar helemaal niet, dat vind ik wel erg jammer...
Probeer het tegenwoordig ook via meditatie, maar daar moet ik nog bedrevener in worden

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80371
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Beschermengelen

Bericht door Tammy » 19 nov 2009, 16:15

Wie heeft jou dat verteld FuzzyBrains ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

FuzzyBrains

Re: Beschermengelen

Bericht door FuzzyBrains » 19 nov 2009, 17:06

Een betrouwbare* medium die mij het afgelopen jaar heel goed heeft geholpen met bepaalde zaken.


*betrouwbaar natuurlijk ;-)
Laatst gewijzigd door FuzzyBrains op 25 nov 2009, 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80371
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Beschermengelen

Bericht door Tammy » 19 nov 2009, 17:12

Ok, ze heeft jouw oma dus bij je gezien?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Beschermengelen

Bericht door Beatrix Kiddo » 19 nov 2009, 17:44

FuzzyBrains schreef:Een betrouwbare medium
Hoe check je dat?
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

FuzzyBrains

Re: Beschermengelen

Bericht door FuzzyBrains » 19 nov 2009, 22:20

Tammy schreef:Ok, ze heeft jouw oma dus bij je gezien?
Ja Tammy, sorry ik was aan t werk en reageerde een beetje kortaf :oops:

Tijdens een sessie zag ze inderdaad iemand bij me komen op een moeilijk moment (ter plaatse) en herkende haar als een beschermengel. Ze omschreef hoe de vrouw eruit zag, hoe ze sprak (mn oma had een heel eigen manier van spreken met aparte, soms zelfverzonnen woorden) en vertelde over haar karakter en dat ze familie van me moest zijn van mn moeders kant. Ze vertelde nog wel meer specifieke dingen, maar ik kan me niet alles meer herinneren. En ik kon me niemand anders bedenken dan mn oma. Ik heb ook t 1 en ander moeten checken bij mn moeder of t wel klopte, want ik weet niet alles van mn oma, maar mn moeder beaamde die dingen.

FuzzyBrains

Re: Beschermengelen

Bericht door FuzzyBrains » 19 nov 2009, 22:42

Beatrix Kiddo schreef:
FuzzyBrains schreef:Een betrouwbare medium
Hoe check je dat?
Ik kwam de eerste keer bij haar binnen en gaf haar een hand. Ze wilde weten of ik voor iets specifieks kwam. Dus vertelde ik haar dat mijn energieniveau erg laag was en steeds lager werd en ik wilde weten of ik misschien een lifter had, meer heb ik haar niet verteld.
En toen kwam er een spraakwaterval van zaken; ze wist dingen van mij, van mn moeder, van mn vriend, van mn zusje, van mn broertje van mn werk die ze nooít had kunnen weten. Ze wist van de entiteit bij ons thuis in de hoek van de trap, zonder dat ik daar een woord over gerept had. En ze wist nog wel een andere entiteit die ik zelf een enkele keer gevoeld heb, maar nooit gezien heb, maar mn vriend wel regelmatig.
En toen kwam ze opeens, als donderslag bij heldere hemel op het feit dat ik niet goed zit op mn werk, dat dit iets is wat ik niet hoor te doen en eigenlijk ook niet goed voor me is. En dat ik een opleiding zou moeten gaan doen. Ik moet in de zorg, hulpverlening, iets met kinderen, ik zou een heel goed luisterend oor kunnen bieden en hoor eigenlijk mensen te helpen.

Zal ik je t volgende vertellen: ik dacht dat ik als kind niet wist wat ik wilde worden. Ik werk -globaal gezegd- in de verkoop en heb t eigenlijk al een tijdje hélemaal niet naar mn zin. En ik besef me al een jaar of 6 (dus 5 jaar vóórdat ik bij deze vrouw terecht kwam) dat ik eigenlijk gewoon had moeten doen wat mijn tante mij, toen ik nog kind was, altijd afraadde, namelijk psychologie studeren. Ik wilde dat als piepjong meisje eigenlijk al, mensen hiermee helpen, later besefte ik me dat ik psychotherapeut had willen worden. Maar mn tante zei me altijd dat ik zoiets nooit moest gaan doen, want mensen die dat deden, waren zelf gek. En als ze dat al niet waren, dan werden ze wel gestoord van alle problemen van anderen. Goed, als kind van 10 geloofde ik haar op haar woord en liet het idee compleet varen, ik wist hierna nooit meer wat ik wilde worden en ben na een aantal verschillende baantjes de verkoop ingerold. Maar besef me eigenlijk al een jaar of 5 dat ik gewoon een studie zou moeten oppakken, maatschappelijk werk ofzo, maar ik ben altijd te bang geweest (en nu nog) om aan zoiets te beginnen, want ik heb hier een vreselijke faalangst in. En ook dit idee was iets van, tsjah leuk als ik tijd, geld en het lef heb, maar dat heb ik nu eenmaal niet, dus laat maar gaan.

Dus die woorden, die ik totaal niet van haar verwachtte, struck me as lightning, ik was een aantal minuten werkelijk verstijfd van verbazing.
Zij kan ook niet mn gedachten hebben gelezen, want ik was hier gewoon totaal níet mee bezig!

Ja, ik heb genoeg bewijs dat zij een goeie is.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Beschermengelen

Bericht door Beatrix Kiddo » 20 nov 2009, 07:29

FuzzyBrains schreef:Dus die woorden, die ik totaal niet van haar verwachtte, struck me as lightning, ik was een aantal minuten werkelijk verstijfd van verbazing.
Ja? Mensen gaan naar mediums omdat ze niet helemaal tevreden zijn met hun leven. Voor een groot aantal komt dat ongetwijfeld door hun werk. Niet zo'n vreemde gok van het medium dus; daar heb je geen paranormale gaven voor nodig.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik heb er zo mijn mening over, maar ik wil niet de zeikerige scepticus uithangen :twisted:
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

FuzzyBrains

Re: Beschermengelen

Bericht door FuzzyBrains » 20 nov 2009, 09:37

Niet iedereen wil hulpverlener worden en er zijn maar weinig mensen voor geschikt.

Besides, hierboven kun je lezen wat mijn reden was om naar haar te gaan en dat was niet omdat ik niet tevreden met mijn zou zijn

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Beschermengelen

Bericht door Beatrix Kiddo » 20 nov 2009, 10:31

FuzzyBrains schreef:Besides, hierboven kun je lezen wat mijn reden was om naar haar te gaan en dat was niet omdat ik niet tevreden met mijn zou zijn
Jawel, je energieniveau werd lager en lager.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Plaats reactie