Geest duikt op in bewakingsvideo

Heb jij een geest gezien of gevoeld ? Alles over geesten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Geest duikt op in bewakingsvideo

Bericht door Tammy » 29 sep 2011, 13:44

Op internet is deze week een een filmpje geplaatst waarin de geest van een meisje te zien zou zijn. De beelden zijn gemaakt door een bewakingscamera.

De bizarre beelden zijn geschoten in een telefoonwinkel in Engeland, die is gebouwd op de restanten van een oud Victoriaans weeshuis. Het meisje, wellicht een van de weeskinderen, is te zien in de deuropening rechtboven in de video.

Volgens de uploader van het filmpje zijn de beelden echt. Hij beweert de video aan diverse experts voorgelegd te hebben , maar ook zij konden geen logische verklaring geven. Kijk naar bovenstaand filmpje en oordeel zelf.

Bron: De Telegraaf.

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=BBr1jcMW ... r_embedded[/youtube-2]


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ik zou graag willen weten wie die experts zijn waar hij naar toe zou zijn gegaan.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
FoX
Forum Legende
Berichten: 8359
Lid geworden op: 29 mei 2005, 18:55

Re: Geest duikt op in bewakingsvideo

Bericht door FoX » 07 okt 2012, 15:41

Ik had deze al eens eerder gezien en ik vind het een beetje nep overkomen, vooral hoe het 'meisje' op een bepaalde manier de kamer inkijkt.

Gebruikersavatar
shaffy
Onderzoeker
Berichten: 457
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:48

Re: Geest duikt op in bewakingsvideo

Bericht door shaffy » 09 okt 2012, 23:16

Hebben jullie ook gekeken naar 'there was more fotage of the girl on the tapes' ?
In de 2e film lijkt wel of het meisje in gebarentaal iets aangeeft.
Zo te zien gaat het om 2 verschillende mensen, de vrouw bij de deuropening ziet er ouder uit.

Afbeelding




Groetjes shaffy.
Voorspelling van Nostradamus, ik zou opgraven 123.584 romeinse munten en 680.00 goudstaven.
Mijn vondsten tot op heden zijn; 307.900 blik-clipjes en 6000 roestige spijkers

Plaats reactie