Gedachte kronkel

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 11 nov 2013, 20:37

Zoë schreef:
Gast1 schreef:Dat geldt ook andersom Zoë, waarbij ik jouw tekst heb genomen en het tegengestelde geplaatst heb :

ik zou zeggen ga je gang als jij kan bewijzen:

-Dat haarp een invloed kan hebben op het weer en natuur

https://www.youtube.com/results?search_query=haarp&sm=3 dit is alleen nog maar you tube
-Dat het rode kruis wel in samenwerking is met pfarmica
Gebruiken ze dan wel alternatieve middelen om te genezen ? als maar een voorbeeld
-Dat het geld dat de mens stort niet voor 100% aankomt
Uhh ik noem een haiti en nog vele Afrika hoe lang storten we hier nu al voor en hoe weinig tot niks is er veranderd aan de beelden wat ik als klein meisje te zien kreeg en nu
-Dat de mens nu in angst zit en de mensen op hun gevoel word gewerkt om te storten.
Waarom laten ze ons dan niet volledig zien in de bv boekhouding wat voor geweldige activiteiten ze hebben gedaan met geld alsss het dan zo mooi is dat het aankomt mogen we dat toch zien waarom zouden we dat niet mogen zien?? ons geld toch wat we weg geven?
De angst als je alle berichten(Niet allen deze maar het totale) kijk is 95 procent negatief en een enkele berichtgeving positief dat er dingen gebeuren geloof ik echt maar waarom dat niet in ieder geval gelijke level van berichtgeving , nee de angst onrust staat boven aan

Dat ...
Als dat bewijsbaar gemaakt kan worden kan dit laten zien dat in mijn kronkel ook totaal geen kern van iets van waarheid kan bevatten.
ben benieuwd want zo misselijk als dat het eruit ziet hoop ik echt totaal ongelijk te hebben en spoken te zien :grin:
Sorry maar me kronkel voelt nog steeds niet als onwaar

Zoe, ik sta echt helemaal achter je in dit, en zoals al eerder aangegeven is het nog vele malen erger dan men denkt, of kan denken, for that matter

Zou het kunnen dat de mensen expres
inderdaad bv via HAARP dit opgezet hebben om aan geld te komen?

You bet ye!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 11 nov 2013, 20:42

Zoe, dit eens lezen!

Don't Give Your Hurricane Donations to the American Red Cross
Establishment charities have criminal history of stealing disaster funds
..
But what the media fails consistently to remember in their promotion of the
organization is that the American Red Cross have been caught time and time
again withholding money in the wake of horrible disasters that require
immediate release of funds.


http://www.prisonplanet.com/articles/se ... dcross.htm



Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 11 nov 2013, 20:43

Zo jullie zijn snel :grin: ik krijg het niet weg getikt.

@ Osiris, ik heb je topic gezien en is erg interessant en wil daar zeker eens echt goed in duiken want wat ik zo lees kan ik geen tegen reactie op geven dat niet kan kloppen

@ Metal pig ik weet het wel kijk maar naar haiti als voorbeeld

@ vithar ook daar ind ga ik steeds meer duidelijkheid zien en niet de duidelijkheid die we van het nieuws krijgen Bahh

@ pierre klopt het tegen bericht heb ik net hierboven gezet en bewijs kan nog beter geleverd worden als er totale openheid in zaken is, wat ik niet snap is als je niks te verbergen heb en alles goed is dan hoef je niks te verbergen toch het zou juist het volk stimileren nog meer te helpen storten enzz.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 11 nov 2013, 20:58

Pindar schreef:Zoe, dit eens lezen!

Don't Give Your Hurricane Donations to the American Red Cross
Establishment charities have criminal history of stealing disaster funds
..
But what the media fails consistently to remember in their promotion of the
organization is that the American Red Cross have been caught time and time
again withholding money in the wake of horrible disasters that require
immediate release of funds.


http://www.prisonplanet.com/articles/se ... dcross.htm



Met vriendelijke groeten

Pindar


Ja bah wat kun je hier over zeggen dan alleen gatver.
Tis echt niet leuk om steeds meer duidelijker te krijgen wat je altijd heb gedacht en gevoelt.

Ik geloof echt wel dat de mensen die de mensen aan het helpen en verzorgen zijn echt wel met alle liefde en intensie en inzet bezig zijn daar zal ik niet me vraagtekens bij zetten.
Maarrr het geheel erachter de achterban wel
In sprookjes wil en kan ik ook niet meer geloven.
Tis net of je een kind vertelt dat sinterklaas niet bestaat maar dan tig keer anders erger.
Alles word mij steeds duidelijker en nog zie ik maar een klein puntje
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Gedachte kronkel

Bericht door univers » 11 nov 2013, 21:09

Maarrr het geheel erachter de achterban wel
In sprookjes wil en kan ik ook niet meer geloven.
;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 11 nov 2013, 21:14

Zoë schreef:
Pindar schreef:Zoe, dit eens lezen!

Don't Give Your Hurricane Donations to the American Red Cross
Establishment charities have criminal history of stealing disaster funds
..
But what the media fails consistently to remember in their promotion of the
organization is that the American Red Cross have been caught time and time
again withholding money in the wake of horrible disasters that require
immediate release of funds.


http://www.prisonplanet.com/articles/se ... dcross.htm



Met vriendelijke groeten

Pindar


Ja bah wat kun je hier over zeggen dan alleen gatver.
Tis echt niet leuk om steeds meer duidelijker te krijgen wat je altijd heb gedacht en gevoelt.

Ik geloof echt wel dat de mensen die de mensen aan het helpen en verzorgen zijn echt wel met alle liefde en intensie en inzet bezig zijn daar zal ik niet me vraagtekens bij zetten.
Maarrr het geheel erachter de achterban wel
In sprookjes wil en kan ik ook niet meer geloven.
Tis net of je een kind vertelt dat sinterklaas niet bestaat maar dan tig keer anders erger.
Alles word mij steeds duidelijker en nog zie ik maar een klein puntje



Ik kan alleen maar dit zeggen Zoe....YES!!!!!!!!!!!


Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Susan » 12 nov 2013, 08:39

Osiris schreef:Zoe,
Geloof dat je er niet helemaal naast zit.
Of H.A.A.R.P. hier verantwoordelijk voor is durf ik niet te zeggen,ik wijt het veel meer aan de zon-activiteit of juist het uitblijven daarvan,maar goed dat is een ander topic.
Dat ze in staat zijn ons magnetisch veld/atmosfeer/weer te beinvloeden,geloof ik zeker.

Dat er veel geld aan de strijkstokken blijft zitten is al jaren bekend en hoe erg ik het ook vind voor al die mensen,ik doe er niet meer aan mee,nadat bekend was geworden bij Tsunami in Indonesie en ellende in Haiti hoeveel geld niet besteed was en verdwenen.
Daarnaast vangen directeuren van dit soort goede doelen instituten belachelijk hoge salarissen,terwijl vrijwilligers het geld door weer en wind mogen ophalen.

Dat angst zaaien en schuld gevoel aanpraten middelen zijn om geldstromen te genereren is gemeengoed geworden en op talloze situaties ingezet.

We leven in een trieste wereld waar mensen op allerlei vlakken gebruikt en gemanipuleerd worden,helaas een feit.
Net als anderen probeer ik me daar op mijn eigen manier in staande te houden door zo veel mogelijk onvoorwaardelijk te helpen waar ik wel kan,maar meer in eigen, kleinere, zichtbare kring.
Daar zijn resultaten wel zichtbaar en bevredigend.
Klinkt misschien egoistisch,maar we kunnen niet de hele wereld op onze schouders nemen,toch?
Mooi dit topic Zoë ;P!

Osiris dit komt helemaal in de buurt zoals ik er ook al jaren over denk.
Het blijft vervelend dat na al die jaren nog steeds niet alles duidelijk is.
Nietemin moeten we er voor oppassen om niet zo achterdochtig te worden dat we zelfs onze buren enz ook met argwaan gaan bekijken!
En dat is wat ik zie gebeuren door ál die verhalen die zeker nu het ook hier 'slechter' gaat.
Je hoort één groot negatief gevoel, beleving van heel veel mensen, over het dagelijks leven...
(niet allemaal onterecht) maar wordt ook gevoed door internet, net als hier op forums enz.
Natuurlijk dienen we niet naïef alles maar te geloven dat het wel goed zit met hulp bij rampen, geld inzamelen voor vanalles, maar het tegenovergestelde lijkt me toch ook niet juist.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Determinist » 12 nov 2013, 08:48

Susan schreef: Natuurlijk dienen we niet naïef alles maar te geloven dat het wel goed zit met hulp bij rampen, geld inzamelen voor vanalles, maar het tegenovergestelde lijkt me toch ook niet juist.
Exact Susan !

Het is niet zwart-wit.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11975
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Gedachte kronkel

Bericht door MetalPig » 12 nov 2013, 09:30

Zoë schreef:@ Metal pig ik weet het wel kijk maar naar haiti als voorbeeld
Wat heeft Haiti te maken met je gedachte dat HAARP de orkaan op de Filippijnen veroorzaakte?

Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 12 nov 2013, 09:31

Susan schreef: Natuurlijk dienen we niet naïef alles maar te geloven dat het wel goed zit met hulp bij rampen, geld inzamelen voor vanalles, maar het tegenovergestelde lijkt me toch ook niet juist.

En waarom niet?
Ik heb in ieder geval niet meer de illusie dat er maar 1 dubbeltje aankomt als ik het aan welk doel dan ook geef!

Dus, waarom niet?


Met vriendelijke groeten

Pindar

Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 12 nov 2013, 09:34

MetalPig schreef:
Zoë schreef:@ Metal pig ik weet het wel kijk maar naar haiti als voorbeeld
Wat heeft Haiti te maken met je gedachte dat HAARP de orkaan op de Filippijnen veroorzaakte?
ohhhh niks.
Haiti Earthquke - HAARP - Jesse Ventura- Truth Exposed
http://www.youtube.com/watch?v=nY4HGs-9JiU

THE U.S. Government CREATED KATRINA, JAPAN/HAITI QUAKE WITH H.A.A.R.P. AND CHEMTRAILS!
http://www.youtube.com/watch?v=ec3xFNjia8k

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 12 nov 2013, 14:02

Mooi dit topic Zoë ;P!

Osiris dit komt helemaal in de buurt zoals ik er ook al jaren over denk.
Het blijft vervelend dat na al die jaren nog steeds niet alles duidelijk is.
Nietemin moeten we er voor oppassen om niet zo achterdochtig te worden dat we zelfs onze buren enz ook met argwaan gaan bekijken!
En dat is wat ik zie gebeuren door ál die verhalen die zeker nu het ook hier 'slechter' gaat.
Je hoort één groot negatief gevoel, beleving van heel veel mensen, over het dagelijks leven...
(niet allemaal onterecht) maar wordt ook gevoed door internet, net als hier op forums enz.
Natuurlijk dienen we niet naïef alles maar te geloven dat het wel goed zit met hulp bij rampen, geld inzamelen voor vanalles, maar het tegenovergestelde lijkt me toch ook niet juist
Susan, eigenlijk is het negatieve gevoel er al ,zie natuurrampen crisis enzz..

Laat ik het bij mij persoonlijke gevoel en gedachte houden.
Dat er nu dingen boven water komen die er al lang zijn zie ik als opruiming , niet als iets negatiefs maar iets positiefs ,des te bewuster ik word in wat er speelt in wat niet gezien mag worden komt het plaatje in zijn totaliteit en kan ik daar zelf me eigen conclusies uit trekken en kan ik zelf daar een andere weg in vinden om daar zo los mogelijk van te komen.

Zie bv me kronkel die beelden van die ramp die mensen doen me echt veel en ja dat werkt op je gevoel en ja dan zou ik het liefst me inkomen storten .
Maar de realiteit is dat ik die mensen niet help maar andere mensen die geen hulp nodig zijn ,niet financieel in iedergeval ;)
Dus door dat besef stort ik ook niet maar ben me er wel van bewust steeds meer dat ik wat kan doen niet met die ramp maar wel zoals .....(wie zei dat nou ook al weer naam kwijt sorry)mensen om me heen meer te gaan helpen. en hoe klein dat ook mag zijn komt dan ook echt aan en probeer ik mijn steentje bij te dragen zo wat positiviteit de wereld in te zetten .

het niet zwart en/of wit het is wat is maar het mooie is om het geheel te zien zodat je dan uit dat geheel je eigen weg kan zetten.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Tardis » 12 nov 2013, 14:20

Pindar schreef:wat het Rode Kruis betreft, dat is eem "Masonic' (vrijmetselaars organisatie)
daar staat de vlag ook voor, dus dat zegt genoeg! Lijkt me!
Nee, de vlag van het Rode Kruis is gebaseerd op de Zwitserse vlag, het rood en wit is alleen omgekeerd toegepast. Zwitserland staat symbool voor neutraliteit en ook het Rode Kruis is een neutrale organisatie die geen onderscheid maakt naar de afkomst van de slachtoffers. Die houding komt weer voort uit de eed van Hippocrates die artsen tijdens hun bul uitreiking afleggen.

Na deze zoveelste verdraaiing van de feiten door pindar kunnen we er onderhand wel van uitgaan dat alles wat pindar beweert omgekeerd waar is: wat pindar claimt dat gelogen is, is waar en wat pindar claimt als waarheid is onjuist. Pindar's missie om verwarring en desinformatie te verspreiden, pindar's persoonlijke complot tegen de waarheid.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Fenna » 12 nov 2013, 15:01

Dat gevoel heb ik ook al langere tijd.
Je weet de inzameling actie voor de grote tsunami van enkele jaren geleden nog vast nog wel.
Twee a drie jaar later heeft een tv ploeg het rampgebied bezocht om te kijken wat er van alle hulpgelden terecht is gekomen.
Daar waren ze snel achter, er was geen stuiver bij de gedupeerden terecht gekomen.
Een visser zou een nieuwe boot krijgen, hij is hem zelf maar gaan bouwen want kopen kon die er geen, hij had geen stuiver gekregen.
Mensen die een huisje o.i.d beloofd was idem dito, ook zij moesten maar zelf zien weer een dak boven het hoofd te krijgen. Velen leefden nog steeds zonder dak boven het hoofd. Medische hulpmiddelen voor ziekenhuizen, nooit aangekomen. Etc.
De enigen die er beter van worden zijn de hulporganisaties en stichtingen en dat ten koste van de slachtoffers. :evil:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Determinist » 12 nov 2013, 15:34

Tardis schreef:Pindar's missie om verwarring en desinformatie te verspreiden
[clap]

Wellicht met de goede bedoelingen, maar de nuance is vrijwel zoek.

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 12 nov 2013, 16:19

Fenna schreef:Dat gevoel heb ik ook al langere tijd.
Je weet de inzameling actie voor de grote tsunami van enkele jaren geleden nog vast nog wel.
Twee a drie jaar later heeft een tv ploeg het rampgebied bezocht om te kijken wat er van alle hulpgelden terecht is gekomen.
Daar waren ze snel achter, er was geen stuiver bij de gedupeerden terecht gekomen.
Een visser zou een nieuwe boot krijgen, hij is hem zelf maar gaan bouwen want kopen kon die er geen, hij had geen stuiver gekregen.
Mensen die een huisje o.i.d beloofd was idem dito, ook zij moesten maar zelf zien weer een dak boven het hoofd te krijgen. Velen leefden nog steeds zonder dak boven het hoofd. Medische hulpmiddelen voor ziekenhuizen, nooit aangekomen. Etc.
De enigen die er beter van worden zijn de hulporganisaties en stichtingen en dat ten koste van de slachtoffers. :evil:
ja dat is ind :evil: had zo mooi geweest dat de ositieve stroming ook daadwerkelijk daar komt waar het voor bedoelt is.
Het ergste is en blijft het in mijn inziens voor de slachtoffers
Maar ook dat heb ik zitten denken we helpen niet door te storten, door te storten hou ik het corrupte in stand al is het maar die enkele euro's toch help ik mee in een stroming waar ik geen verbintenis mee wil hebben.
Wat ik ook erg vind is dat de echt werkende en inzetten mens die daar helpt echt met de juiste intensie bezig is zonder het besef of .... voor een maatschappij werken die andere gedachtes hebben dan hunzelf.
Dat geld bij een hoop corrupte instellingen en bedrijven en organisaties.
De echt werkende mens werkt met de juiste intensie ,nu nog deze mensen bundelen in een wel mooie organisatie en moet je is kijken hoe snel alles beter kan worden.
Dan had ik bv nu niet nog steeds hulp gezien voor Afrika want dan had dat al zelf op eigen poten kunnen staan met de voor in hun ogen juiste levenswijze.

Want ook dat "wij" bieden hulp.
Er wordt niet gevraagd wat de mensen daar willen we hebben een visie wat hun nodig zijn en geven hun dat.
Mensen vonden het ondankbaar dat bv huizen werden gesloopt die ze gegeven hadden.
Wie zegt dat ze dat wilde en wie zegt dat ze die van steen wilde is dat hun gevraagd Maar oké das weer denk ik een ander onderwerp.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 12 nov 2013, 16:34

Tardis schreef:
Pindar schreef:wat het Rode Kruis betreft, dat is eem "Masonic' (vrijmetselaars organisatie)
daar staat de vlag ook voor, dus dat zegt genoeg! Lijkt me!
Nee, de vlag van het Rode Kruis is gebaseerd op de Zwitserse vlag, het rood en wit is alleen omgekeerd toegepast. Zwitserland staat symbool voor neutraliteit en ook het Rode Kruis is een neutrale organisatie die geen onderscheid maakt naar de afkomst van de slachtoffers. Die houding komt weer voort uit de eed van Hippocrates die artsen tijdens hun bul uitreiking afleggen.

Na deze zoveelste verdraaiing van de feiten door pindar kunnen we er onderhand wel van uitgaan dat alles wat pindar beweert omgekeerd waar is: wat pindar claimt dat gelogen is, is waar en wat pindar claimt als waarheid is onjuist. Pindar's missie om verwarring en desinformatie te verspreiden, pindar's persoonlijke complot tegen de waarheid.
Dat van de rode kruisvlag zou ook kunnen dat er óók vanuit die kant deze vlag is gebruikt.
Maar ook pindar zijn uitspraken kan ik niet als niet waar beschouwen.

Ik denk dat ook niet alles allemaal te bewijzen is van wel of niet waar en een ieder geeft argumenten waardoor zijn of haar uitspraken waarheid kan bevatten.

Ik hoor altijd een ieder elke kant en weeg dan af in mijzelf met mijn verstand gevoel enz.. wat voor mij op dat moment een waarheid kan zijn.
Ik ben er voor mezelf van overtuigt dat er geen 100% waarheid is in ieder geval niet dat ik die bezit want wat nu mijn waarheid is met mijn kennis van nu is dan waarheid maar deze kan veranderen zodra ik meer kennis heb.
Daarom sta ik open om allebei de kanten in te zien en trek hier mijn eigen conclusie uit.
Ik wil en hoef een ander niet te overtuigen en een ander staat in zijn recht om zijn waarheid te bezitten.
Ook al is die verschillend :grin:
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Vitharr » 12 nov 2013, 17:32

Zoë schreef:Ik hoor altijd een ieder elke kant en weeg dan af in mijzelf met mijn verstand gevoel enz.. wat voor mij op dat moment een waarheid kan zijn.
Ik ben er voor mezelf van overtuigt dat er geen 100% waarheid is in ieder geval niet dat ik die bezit want wat nu mijn waarheid is met mijn kennis van nu is dan waarheid maar deze kan veranderen zodra ik meer kennis heb.
Daarom sta ik open om allebei de kanten in te zien en trek hier mijn eigen conclusie uit.
Ik wil en hoef een ander niet te overtuigen en een ander staat in zijn recht om zijn waarheid te bezitten.
Ook al is die verschillend :grin:
Top geschreven Zoë. ;P!

Zoals ik al zei is jouw 'kronkel' voor mij achterhaald. Maar dat is geen reden om jou toe te brullen dat je onwaarheden verkondigt. :wink: Daarbij, hoe zou ik 'even' samen moeten vatten hoe het beeld bij mij daarna is geëvolueerd? Dat is zinloos omdat het A met de dag veranderd, en B er geen enkele reden is waarom je mijn waarheid aan zou moeten nemen. :grin:

Gewoon, gezond kritisch blijven, en je eigen waarheid vinden. ;P! (maar inderdaad wel luisteren naar die van anderen. :wink: )
Morgen is vandaag ook gisteren....

Pindar

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Pindar » 12 nov 2013, 18:54

Zoë schreef: Dat van de rode kruisvlag zou ook kunnen dat er óók vanuit die kant deze vlag is gebruikt.
Maar ook pindar zijn uitspraken kan ik niet als niet waar beschouwen?.
Laatste post dan ben ik hier echt weg:

Waarom niet Zoe? Waarom kan je het niet als waar beschouwen:
The "International Red Cross" is the only organization allowed to go behind enemy lines during wartime or what the Masons would term the "Theatre of War". Why do you think this is. How are they somehow IMMUNE? Because
ALL WARS ARE STAGED BY THE FREEMASONS, THAT'S WHY!!
The "Red Cross" goes back to the Rosycrucians. The Order of the Rosy Cross.
Rose Croix. This Order was put together by a Grand Master of the Priory of Sion.
Jean de Gisors. "L' Ordre De La Rose Croix Veritas" or the "Order of the True
Red Cross" was organized in 1188. (The Knight's Templar, a creation of the Priory of Sion, had first used the Red Cross, having borrowed it from "Ormus", a gnostic adept of Alexandria.
The Priory then re-introduced it after a supposed "falling out" of the two orders. This was the beginning of the New Rosycrucian movement. (ROSYCRUCIAN=RED CROSS)

Whoops, I wasn't aware of this until I went to get this image from the "Red
Cross". It is now known as the "International Federation of Red Cross and
Red Crescent Societies". And this is the New Symbol! Why is the Moon there?

Afbeelding

En desinformatie verspreiden? Welnee, die lui zijn hun positie aan het verdedigen, meer is het niet.

Vaarwel, ik heb het hier gehad!

Met vriendelijke groeten

Pindar

Gebruikersavatar
Zoë
Onderzoeker
Berichten: 316
Lid geworden op: 05 okt 2012, 10:30

Re: Gedachte kronkel

Bericht door Zoë » 12 nov 2013, 19:03

Pindar schreef:
Zoë schreef: Dat van de rode kruisvlag zou ook kunnen dat er óók vanuit die kant deze vlag is gebruikt.
Maar ook pindar zijn uitspraken kan ik niet als niet waar beschouwen?.
Laatste post dan ben ik hier echt weg:

Waarom niet Zoe? Waarom kan je het niet als waar beschouwen:
The "International Red Cross" is the only organization allowed to go behind enemy lines during wartime or what the Masons would term the "Theatre of War". Why do you think this is. How are they somehow IMMUNE? Because
ALL WARS ARE STAGED BY THE FREEMASONS, THAT'S WHY!!
The "Red Cross" goes back to the Rosycrucians. The Order of the Rosy Cross.
Rose Croix. This Order was put together by a Grand Master of the Priory of Sion.
Jean de Gisors. "L' Ordre De La Rose Croix Veritas" or the "Order of the True
Red Cross" was organized in 1188. (The Knight's Templar, a creation of the Priory of Sion, had first used the Red Cross, having borrowed it from "Ormus", a gnostic adept of Alexandria.
The Priory then re-introduced it after a supposed "falling out" of the two orders. This was the beginning of the New Rosycrucian movement. (ROSYCRUCIAN=RED CROSS)

Whoops, I wasn't aware of this until I went to get this image from the "Red
Cross". It is now known as the "International Federation of Red Cross and
Red Crescent Societies". And this is the New Symbol! Why is the Moon there?

Afbeelding

En desinformatie verspreiden? Welnee, die lui zijn hun positie aan het verdedigen, meer is het niet.

Vaarwel, ik heb het hier gehad!

Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar ,dat wil ik je graag uitleggen ,maar als je weg gaat heeft dat geen nut.

Nogmaals ik snap jouw "helemaal" maar heb begrip dat andere anders zien zowel voor jezelf dat je niet druk meer hoeft te maken en voor de ander dat ze ruimte krijgen zelf te ontdekken wat ze willen of niet ongeacht wat ze willen kunnen ontdekken.
Onvoorwaardelijke liefde kan falen, maar liefde onder voorwaarde krijgt zelfs geen kans op bestaan (J.M.L Descalzo)

Plaats reactie