10 Unsolved Mysteries Of World War II

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

10 Unsolved Mysteries Of World War II

Bericht door univers » 09 jan 2014, 11:38

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

tofu_kronos

Re: 10 Unsolved Mysteries Of World War II

Bericht door tofu_kronos » 09 jan 2014, 12:48

4 is toch al opgelost, die kunst ligt toch bij het vaticaan in de kelders.

Cardassian
Student
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 jan 2007, 17:32

Re: 10 Unsolved Mysteries Of World War II

Bericht door Cardassian » 26 jan 2014, 22:21

Interessant...

Draadloosstroom

Re: 10 Unsolved Mysteries Of World War II

Bericht door Draadloosstroom » 01 feb 2014, 19:08

Ik heb me een tijdje geleden eens verdiept in Hess en ook Müller.

Hess wou , zover ik het kon achterhalen, vrede sluiten met de Engelsen omdat hij van mening was dat de Engelse gesteund door de Amerikanen en Canadezen een grote bedreiging zouden vormen voor het 3e rijk, waarom hij alleen vloog weet ik niet.
Daarna heeft hij tot 1948 als ik het goed heb als vrij man geleefd in Engeland, voordat hij werd opgepakt en terecht werd gesteld in Nurenberg. Overigens is het niet 100% zeker dat Hess ook daadwerkelijk Hess was.

Voor mij zijn de grootse unsolved WWII mysteries de connectie de het Nazi Regime had met het Vaticaan, en ik ben ook zeer benieuwd wat het Vaticaan in het archief heeft liggen, wijzend naar het helpen van Nazi's naar veilige oorden te begeleiden.

De wonderwapens die volgens vele er nooit zijn geweest , en dan vooral de volgende;
* Missle A11 deze zou o.a. satelliete de lucht in moeten hebben geschoten, 20 jaar voordat de eerste Satelliet dus om onze aarde zweefde,
* De status van de zogenaamde Sun Gun die rond deze tijd volgens de Duitsers destijds gereed zou zijn en een land in een straal zou kunnen laten uit drogen.
*De technology waarover ze beschikt om o.a. een prototype te kunnen maken van de Die Glocke , en anti zwaarte kracht voortuigen.

En niet te vergeten de grootste mysteries van WWII.
Waar is Hitler gebleven met Eva ? Het is duidelijk dat dubbelgangers zichzelf van kant hebben gemaakt en beide vanuit Berlijn met een Transport vliegtuig naar Spanje zijn gevlucht, en onder Franco zijn verdwenen naar hoogstwaarschijnlijk Argentinie.
En waar zijn Aribert Heim, Alois Brunner ?

Oh ja en nog een, waarom woont er familie / naverwanten van Adolf Hitler in Israel ?

tofu_kronos

Re: 10 Unsolved Mysteries Of World War II

Bericht door tofu_kronos » 01 feb 2014, 19:55

Ik ben zelf altijd geinterreseert geweest in die glocke, das andromeda gerät, de haunebu 1 tot 3 en de vril 1 tot 4.

Plaats reactie