Chemtrails

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Chemtrails

Bericht door Vitharr » 13 jan 2019, 13:13

Mypos schreef:
13 jan 2019, 12:42
Vitharr schreef:
11 jan 2019, 20:13
Mypos schreef:
20 dec 2017, 20:09
Ik neem aan dat je inmiddels wel een beetje terug bent gekomen op deze mening?

https://nos.nl/artikel/2198604-driekwar ... oener.html
Nee hoor,
DUs wat jou betreft zijn de onderzoeken en uitkomsten mbt de bijensterfte en enorme insecten afname onzin?
Nee? Geen idee waar je die kronkel vandaan haalt.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Chemtrails

Bericht door Mypos » 28 jan 2019, 23:25

Vitharr schreef:
24 jun 2014, 12:39
shaffy schreef:We zien de laatste jaren minder insecten, is dat jullie ook opgevallen?
Hoe zou dit komen?
Voornamelijk door het weer Shaffy. De warme en koude periodes zijn grillig, en dat gooit de 'timing' van de insecten in de war. In een vroeg voorjaar is het bijvoorbeeld warmer dan normaal, en beginnen ze aan hun 'zomerroutine'. Als er dan toch nog een vorstperiode overheen komt, worden de aantallen behoorlijk gedecimeerd. (of, in een andere situatie, het tegenovergestelde zoals bijvoorbeeld een wespenplaag)

Maar niets om je ongerust over te maken hoor. Qua levensvorm zijn ze er wel tegen bestand. Als het weer normaal doet, zijn de populaties ook zo weer terug op sterkte.
Dat stel je hier toch?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Chemtrails

Bericht door Vitharr » 29 jan 2019, 07:20

Mypos schreef:
28 jan 2019, 23:25
Dat stel je hier toch?
Jij zegt dat ik onderzoeken onzin vindt, dat staat er toch niet? Het onderzoek wat jij linkt richt zich op specifieke gebieden en men vermoed dat daar pesticiden een rol spelen. Daar ben ik het ook mee eens. Shaffy's vraag ging niet specifiek over zo'n gebied.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Chemtrails

Bericht door Mypos » 29 jan 2019, 18:43

Vitharr schreef:
29 jan 2019, 07:20
Mypos schreef:
28 jan 2019, 23:25
Dat stel je hier toch?
Jij zegt dat ik onderzoeken onzin vindt, dat staat er toch niet? Het onderzoek wat jij linkt richt zich op specifieke gebieden en men vermoed dat daar pesticiden een rol spelen. Daar ben ik het ook mee eens. Shaffy's vraag ging niet specifiek over zo'n gebied.
Maar als er in bepaalde gebieden waar die onderzoeken zijn gedaan een drastische afname in insecten blijkt dan kan je dat toch wel redelijk betrouwbaar doortrekken lijkt mij. Voor de afname van bijenpopulaties is nog veel meer bewijs. Dat heeft inderdaad waarschijnlijk voor een groot deel met pesticiden te maken.

Dan zijn we het eens dus! :peace:

Plaats reactie