Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 02 nov 2016, 03:23

Soms is het lastig, je kijkt een poos aan en relativeert met wat je hebt ervaren. Meestal weet je wat je moet doen, en soms gewoon niet.

Soms is er geen antwoord op de vraag, soms weten we het niet en begrijpen we het niet. En soms kom je iets tegen wat je niet eerder hebt gezien!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Tammy » 02 nov 2016, 08:14

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen flauw benul meer waar jij het over hebt Lezer.
En je muziekclips ook niet in dit topic.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

gusteman

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door gusteman » 02 nov 2016, 08:38

Tammy schreef:... ik heb geen flauw benul meer waar jij het over hebt ...
Ik denk, lieve Tammy, dat Lezer hier zelf een antwoord op gegeven heeft in één van zijn eerste berichten op dit forum waar hij stelt dat hij meer lezer dan deelnemer is.
Hij ondersteunt dit standpunt door te stellen dat het hem niet zo goed lukt om te verwoorden wat hij denkt/voelt/ervaart.
Ik veronderstel dat het initieel de bedoeling was dat wij vanuit die optiek tegen zijn reacties aankijken, en dat is wat ik probeer te bereiken ..... niet altijd voor de hand liggend hoor. :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Tammy » 02 nov 2016, 08:43

Ok Gusteman, dan zal ik die benadering eens proberen.
Kijken of ik het dan wel snap.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 01:40

Ik kom nu voor de tweede keer onder de medicatie tegen epilepsie en begin steeds meer wakker te worden. Maar ik wordt ook wakker tijdens mijn aanvallen en het doet zo vreselijk veel pijn. Het doet zo veel pijn en het is zo heftig terwijl ik weet dat ik beter begin te worden.
Mijn bewustzijn daalt niet meer genoeg en begin de aanvallen steeds meer mee te krijgen. Terwijl ik beter begin te worden doet het steeds meer pijn. Ik zak niet meer volledig weg en het voelt zo veel erger daardoor!
De kleuren zijn zo heftig als ik wakker word en kan er niets meer tegen doen, terwijl ik beter begin te worden.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 01:52

De medicatie maakt mij ook wakker in mijn klassieke autisme.


Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 02:15

Ik denk, lieve Tammy, dat Lezer hier zelf een antwoord op gegeven heeft in één van zijn eerste berichten op dit forum waar hij stelt dat hij meer lezer dan deelnemer is.
Hij ondersteunt dit standpunt door te stellen dat het hem niet zo goed lukt om te verwoorden wat hij denkt/voelt/ervaart.
Ik veronderstel dat het initieel de bedoeling was dat wij vanuit die optiek tegen zijn reacties aankijken, en dat is wat ik probeer te bereiken ..... niet altijd voor de hand liggend hoor. :wink:
Ik kan heel moeilijk contact met jullie maken en mis echt extreem veel van de emotie die mensen hebben. Wat ik wel weet is dat ik soms moet handelen naar mijn omgeving en daardoor soms dingen doe die tegen mijn beleving in gaan.
18:25

Het is makkelijker om algoritmes te volgen.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 02:26

Ik kan elke code ontcijferen, zolang het maar een ritme heeft en een terugkerend iets.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 02:28

Als ik schrijf ben ik muziek nodig omdat ik anders geen gevoel zie. Muziek maakt voor mij gevoel en emotie. Dat is vast en logisch, ik weet dat het niet verandert. +/-
Muziek geeft gevoel zodat ik weet dat ik iets uitdruk. Mijn teksten zijn te plat anders.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 02:37

Het is niet zo dat iemand dan maar muziek terug kan gebruiken naar mij toe. Ik gebruik niet toevallige muziek wat past.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 02:49

Als ik boos ben gooi ik al mijn schermen aan en ga persen op heel veel levels om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken en verstik ik het van gevoel op maat:
Deze lijst is verstikt van sublieme berichten.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:03

En @Tammy mijn raadsel van het wel of niet weten is slechts gebaseerd op jouw uitspraak dat je wel weet hoe dingen verlopen en al kunt voorzien hoe mensen werken. De hoeveelheid berichten het verloop..... je zegt het letterlijk.
Dit keer niet, je weet namelijk even niet wat je moet!

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:07

Je kunt het niet altijd zien aankomen, jij weet niet hoe het voelt als een agent een wapen trekt en zegt ik schiet je een kogel tussen de ogen. En hij wist niet dat er iemand voor hem stond met epilepsie en klassieke autisme die 34 jaar lang alles wist te verbergen en dacht ik moet het nu doen of het is nooit meer.
en dan is de ambulance voor je huis ineens heel realistisch.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:10

Hij kon niet schieten en ik kon het hem niet aandoen, het was alles of niets.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:22

Er zijn mensen die aan de wielen van je chakra kunnen draaien en je echt heel erg ziek kunnen maken in secondes.

En er zijn mensen die een energie kunnen opladen zodat het inslaat. Mensen van wie je weet dat je het niet meer wilt, het zijn geen vreselijke mensen, geen slechte mensen. Maar mensen die je gewoon even beter niet kunt hebben, maar ze zijn niet slecht. Het is alleen een heel ongelukkig moment. Vaak weten ze het zelf wel, maar kunnen er ook niets aan doen.

Maar als je ze ervaart, dan komen ze niet meer uit je en beïnvloeden je leven in het positieve. Het neemt alleen niet weg dat ze onbewust tot alles in staat zijn.
`ze hebben het alleen zelf niet door, ook al zijn ze de persoon die het zegt of typt. Ze hebben het niet door.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:25

Ik weet niet alles, ik weet alleen maar dat het niet leuk is.

Lezer

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Lezer » 04 nov 2016, 03:34

En ik blijf erbij, dit had nooit mogen gebeuren. Die sliert van kleuren had er nooit mogen zijn, en ik ben nog steeds bang voor dat. Maar ik ben heel erg blij dat ik mijzelf kan overtuigen dat het een illusie of psychose was.


Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door Tammy » 04 nov 2016, 05:27

Lezr schreef:

En @Tammy mijn raadsel van het wel of niet weten is slechts gebaseerd op jouw uitspraak dat je wel weet hoe dingen verlopen en al kunt voorzien hoe mensen werken. De hoeveelheid berichten het verloop..... je zegt het letterlijk.


Dit keer niet, je weet namelijk even niet wat je moet!
Ik weet niet wat je bedoelt Lezer.
Ik lees dat je pijn hebt, ik wens je veel beterschap toe.
En hoop dat je je gauw beter gaat voelen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Veel Amerikanen geloven in complottheorieën en dat is een gr

Bericht door univers » 04 nov 2016, 07:07

In ieder geval, weer een pagina gevuld. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie