Georgia Guidestones

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 19 mei 2018, 09:27

Susan schreef:
18 mei 2018, 19:11
Jammer Gast1 dat je de linken die ik eerder om 13:53 bij jou plaatste niet even aangeklikt hebt ...
Lieverd, het is nog maar één dag geleden dat ik je dit daarop antwoordde:
Gast1 schreef: Ik ga haar publicaties lezen lieverd, maar dat doe ik later.

:knuffie:
Susan schreef:
18 mei 2018, 19:11
want dan had je dit daar oa ook kunnen lezen :

De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma is middenin het proces van het wereldwijd uitrollen van het agenda 21-programma weer eens actief en nu met ´remote controlled´ implanteerbare microchips die anticonceptiemiddelen bevatten. Zo kan een zwangerschap op afstand worden gestimuleerd of tegengehouden. Helemaal conform ´agenda 21´ waarin de machthebbers bepalen wie er wanneer al dan niet zwanger mag zijn. Gates, die maandag schijnbaar op één dag nog 48 miljoen rijker geworden is door een bedrijf in Geleen, steekt nooit onder stoelen of banken dat zijn vaccinatie-programma´s er zijn voor de depopulatie.

https://irmaschiffers2014.wordpress.com ... wel-onder/
... hetwelk ik nu dus lees.

Interessant, maar nogmaals ... ik ga Irma lezen.
Ik dien dat voor mijzelf te doseren, maar toch goed dat je me hier op wijst.
Soms geraakt informatie in de vergetelhoek ... oeps [contaminatie] ... vergeethoek. :wink:

Gast1

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Gast1 » 19 mei 2018, 09:33

En al gelezen ... [jaja]

Stelde qua tekst niet zoveel voor Susan, dus inderdaad ... ik had mij even de moeite kunnen nemen.
Grappig dat Irma hiermee begint:
Ik was even een aantal dagen geheel afwezig en ik duik meteen in de enorme hoeveelheid emails, geplaatste links onder ‘heb jij een link’ (waarvoor dank), reacties en nieuwsfeiten. Een explosie aan informatie, dus ik moet me weer flink inlezen. Er komen vast weer een aantal artikelen aan. Mijn oprechte excuses als ik geen respons kan geven, maar alles wordt gelezen.
:grin:

Dat gold dus ook even voor mij, maar 'depopulatie' ...?
Ik kan het daar enkel mee eens zijn.

Jouw zinsnede uit dat stuk wordt aldaar overigens direct gevolgd door:
Ze ontwikkelen virussen als H1M1, varkensgriep, ebola, etc. en worden inmiddels schatrijk aan het wereldwijd uitzetten van vaccinaties.
... en dat is wat mij betreft zeer verwerpelijk, waarbij ik twijfel.
Nu wil het schijntoeval dat ik aldaar, bij dat bedrijf in Geleen een goede vriend heb werken die al ruim 50 octrooien op zijn naam heeft staan.
Ik ga eens navraag doen, maar alles op zijn tijd Susan.

Depopulatie?
Wellicht tijd voor een nieuw topic?

Ik ga nu eerst weer twee uurtjes trainen.
Liefs van Pierre

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 22 mei 2018, 10:47

Susan schreef:
18 mei 2018, 19:11
De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma
Ik herhaal:
MetalPig schreef:
18 mei 2018, 16:19
En Bill Gates heeft het over het reduceren van de bevolkingsgroei, niet het reduceren van de bevolking.
https://www.snopes.com/fact-check/bill- ... opulation/

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 11:05

Inderdaad MetalPig. Bill Gates wordt nogal behoorlijk verkeerd gequotemined.
(dat is een net Nederlands woord ;) )

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 11:10

MetalPig schreef:
22 mei 2018, 10:47
Susan schreef:
18 mei 2018, 19:11
De gevaarlijke Microsoft-gek Bill Gates met o.a. zijn vaccinatie-depopulatie programma
Ik herhaal:
MetalPig schreef:
18 mei 2018, 16:19
En Bill Gates heeft het over het reduceren van de bevolkingsgroei, niet het reduceren van de bevolking.
https://www.snopes.com/fact-check/bill- ... opulation/
Hmmm [think] Houd niet het een ook het ander in?

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 22 mei 2018, 11:16

Arminius schreef:
22 mei 2018, 11:10
MetalPig schreef:
22 mei 2018, 10:47
En Bill Gates heeft het over het reduceren van de bevolkingsgroei, niet het reduceren van de bevolking.
Hmmm [think] Houd niet het een ook het ander in?
Dat ligt er aan wat je 'het een' en 'het ander' noemt.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 11:23

Als een gezin in Afrika, bijvoorbeeld, normaliter zeg maar 8 kinderen geboren laten worden waarvan er 4 sterven wegens ziektes die simpel met vaccinaties te voorkomen zijn dan zijn die 4 kindersterftes niet alleen een drama voor de kinderen zelf (extra vreselijk lijden) maar ook een drama voor de maatschappij. Deze kinderen hebben wel veel resources gekost tot het moment dat ze sterven. En dat op een plek waar resources schaars zijn.

Deze gezinnen nemen juist veel kinderen om het gezin te helpen en voor zorgen voor ouderen. Als gezinnen dus veel kindersterfte hebben moeten ze wel een overschot aan kinderen laten geboren worden om onder de streep genoeg volgroeide kinderen krijgen om aan de noodzaak te voldoen.

Met vaccinaties en algemeen betere omstandigheden gaat de kindersterfte naar beneden en hoeven gezinnen geen veel groter overschot geboren laten worden, ,omdat wat er geboren is veel grotere kans heeft volwassen te worden.

Dat is een manier om groot leed te vermijden en ervoor te zorgen dat gezinnen het totale aantal geboren kinderen laat verminderen.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 12:04

Determinist schreef:
22 mei 2018, 11:23
Als een gezin in Afrika, bijvoorbeeld, normaliter zeg maar 8 kinderen geboren laten worden waarvan er 4 sterven wegens ziektes die simpel met vaccinaties te voorkomen zijn dan zijn die 4 kindersterftes niet alleen een drama voor de kinderen zelf (extra vreselijk lijden) maar ook een drama voor de maatschappij. Deze kinderen hebben wel veel resources gekost tot het moment dat ze sterven. En dat op een plek waar resources schaars zijn.

Deze gezinnen nemen juist veel kinderen om het gezin te helpen en voor zorgen voor ouderen. Als gezinnen dus veel kindersterfte hebben moeten ze wel een overschot aan kinderen laten geboren worden om onder de streep genoeg volgroeide kinderen krijgen om aan de noodzaak te voldoen.

Met vaccinaties en algemeen betere omstandigheden gaat de kindersterfte naar beneden en hoeven gezinnen geen veel groter overschot geboren laten worden, ,omdat wat er geboren is veel grotere kans heeft volwassen te worden.

Dat is een manier om groot leed te vermijden en ervoor te zorgen dat gezinnen het totale aantal geboren kinderen laat verminderen.
Behalve als je in die vaccinaties een goedje stopt waardoor die kinderen weer onvruchtbaar worden natuurlijk.

MetalPig schreef:
22 mei 2018, 11:16
Arminius schreef:
22 mei 2018, 11:10
MetalPig schreef:
22 mei 2018, 10:47
En Bill Gates heeft het over het reduceren van de bevolkingsgroei, niet het reduceren van de bevolking.
Hmmm [think] Houd niet het een ook het ander in?
Dat ligt er aan wat je 'het een' en 'het ander' noemt.


Als je de bevolkingsgroei reduceert dan komen er naar verloop van tijd toch minder mensen? Dus reduceer je de bevolking. Of klets in nu onzin? [think]

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 22 mei 2018, 12:09

Arminius schreef:
22 mei 2018, 12:04
MetalPig schreef:
22 mei 2018, 11:16
Arminius schreef:
22 mei 2018, 11:10
Hmmm [think] Houd niet het een ook het ander in?
Dat ligt er aan wat je 'het een' en 'het ander' noemt.

Als je de bevolkingsgroei reduceert dan komen er naar verloop van tijd toch minder mensen? Dus reduceer je de bevolking.
Zolang de groei positief blijft, blijft het aantal mensen toenemen.

Alleen als je de groei zover reduceert dat hij negatief wordt neemt het aantal mensen af. Maar daar heeft Gates het niet over.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 12:11

MetalPig schreef:
22 mei 2018, 12:09
Arminius schreef:
22 mei 2018, 12:04
MetalPig schreef:
22 mei 2018, 11:16

Dat ligt er aan wat je 'het een' en 'het ander' noemt.

Als je de bevolkingsgroei reduceert dan komen er naar verloop van tijd toch minder mensen? Dus reduceer je de bevolking.
Zolang de groei positief blijft, blijft het aantal mensen toenemen.

Alleen als je de groei zover reduceert dat hij negatief wordt neemt het aantal mensen af. Maar daar heeft Gates het niet over.
Hij mag het er misschien wel niet over hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet zijn opzet is. :-P

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 12:14

Bill Gates, heavily invested in Monsanto’s GMOs as well as in vaccines, hired the most beloved of Indian actors, Amitabh Bachchan, to promote the oral polio vaccine.

http://www.healthfreedoms.org/has-bill- ... is-deaths/

Ik vertrouw die vent voor geen stuiver, en Monsanto al helemaal niet.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Georgia Guidestones

Bericht door MetalPig » 22 mei 2018, 12:15

Arminius schreef:
22 mei 2018, 12:11
Hij mag het er misschien wel niet over hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet zijn opzet is. :-P
Gezien de aanwezigheid van een smilie neem in deze opmerking niet serieus.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 12:22

Arminius schreef:
22 mei 2018, 12:11
Behalve als je in die vaccinaties een goedje stopt waardoor die kinderen weer onvruchtbaar worden natuurlijk.
..
Hij mag het er misschien wel niet over hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet zijn opzet is. :-P
Niemand kan in zijn koppie kijken.
Dus kijk je naar zijn uitspraken en acties.

Hij heeft nergens in zijn uitspraken gezegd wat anti-Bill gates aanhangers beweren dat ie gezegd heeft.
(oneerlijkheid nr 1)

Er is nergens bewijs dat er in zijn financierde vaccinaties een goedje verstopt zit. En dat is makkelijk te achterhalen.
Is nergens achterhaald. Waarom zeggen de aanhangers het dan?
(oneerlijkheid nr 2)

Samengebracht is dit uiteraard weer voer voor complot-theoretici.

In mijn ogen uiterst immoreel. Waarom? Omdat het hier om mensenlevens gaat die met vaccinaties geholpen worden en elke cent vanuit ons welgestelde burgers daarvoor kan gebruiken.
Iedere oneerlijke actie die mensen er toe brengt niet aan vaccinatie bij te dragen is wat dat betreft immoreel.

Bill Gates is pas schuldig aan alles wat men over hem zegt zodra dit duidelijk aantoonbaar is. Maar hem op basis van wat de aanhangers over hem beweren (wat feitelijk onjuist is) als gevaarlijke gek aan te duiden is ronduit belachelijk en heeft als resultaat dat er meer leed in de wereld blijft dan dat er opgelost had kunnen worden zonder deze complotten.

Het is geen spelletje. Maar sommigen vinden het leuk om er een spelletje van te maken, over de ruggen van anderen die hier van afhankelijk zijn.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 13:11

Determinist schreef:
22 mei 2018, 12:22
Arminius schreef:
22 mei 2018, 12:11
Behalve als je in die vaccinaties een goedje stopt waardoor die kinderen weer onvruchtbaar worden natuurlijk.
..
Hij mag het er misschien wel niet over hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat dat niet zijn opzet is. :-P
Niemand kan in zijn koppie kijken.
Dus kijk je naar zijn uitspraken en acties.

Hij heeft nergens in zijn uitspraken gezegd wat anti-Bill gates aanhangers beweren dat ie gezegd heeft.
(oneerlijkheid nr 1)

Er is nergens bewijs dat er in zijn financierde vaccinaties een goedje verstopt zit. En dat is makkelijk te achterhalen.
Is nergens achterhaald. Waarom zeggen de aanhangers het dan?
(oneerlijkheid nr 2)

Samengebracht is dit uiteraard weer voer voor complot-theoretici.

In mijn ogen uiterst immoreel. Waarom? Omdat het hier om mensenlevens gaat die met vaccinaties geholpen worden en elke cent vanuit ons welgestelde burgers daarvoor kan gebruiken.
Iedere oneerlijke actie die mensen er toe brengt niet aan vaccinatie bij te dragen is wat dat betreft immoreel.

Bill Gates is pas schuldig aan alles wat men over hem zegt zodra dit duidelijk aantoonbaar is. Maar hem op basis van wat de aanhangers over hem beweren (wat feitelijk onjuist is) als gevaarlijke gek aan te duiden is ronduit belachelijk en heeft als resultaat dat er meer leed in de wereld blijft dan dat er opgelost had kunnen worden zonder deze complotten.

Het is geen spelletje. Maar sommigen vinden het leuk om er een spelletje van te maken, over de ruggen van anderen die hier van afhankelijk zijn.
Het is maar hoe je het bekijkt. Grote bergen aandelen nemen in een bedrijf en dan vervolgens via een of ander duistere foundation vaccinaties van Monsanto verstrekken, die heus worden betaald, vind ik ook behoorlijk immoreel.

En over de inhoud van die vaccinaties kunnen we ook hele topic`s vullen.
Some vaccines also contain adjuvants: substances such as aluminium compounds that strengthen the immune response to the vaccine’s antigens.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 13:30

Arminius schreef:
22 mei 2018, 13:11
En over de inhoud van die vaccinaties kunnen we ook hele topic`s vullen.
Inderdaad.
Wat je helaas ziet is dat het anti-vaccinatie-denken echte gevolgen heeft op het weer terugkomen van eerder vrijwel uitgeroeide ziektes in bepaalde gebieden en onnodige doden tot gevolg heeft.

Een iets gerelateerde zaak is de houding van sommige kerken in Afrika, waar het condoomgebruik wordt afgeraden omdat het geen bescherming zou zijn voor HIV of zelfs HIV bevorderend zou werken.
Gevolg: duizenden en duizenden mensen die creperen en een helse dood tegemoet gaan omdat men het niet zo nauw neemt met feiten.

Dit is in mijn ogen niet alleen immoreel, maar misdadig.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Georgia Guidestones

Bericht door univers » 22 mei 2018, 13:33

Een iets gerelateerde zaak is de houding van sommige kerken in Afrika, waar het condoomgebruik wordt afgeraden omdat het geen bescherming zou zijn voor HIV of zelfs HIV bevorderend zou werken.
Gevolg: duizenden en duizenden mensen die creperen en een helse dood tegemoet gaan omdat men het niet zo nauw neemt met feiten.

Dit is in mijn ogen niet alleen immoreel, maar misdadig.
Daar is ook Rome schuldig aan.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 14:12

Determinist schreef:
22 mei 2018, 13:30
Arminius schreef:
22 mei 2018, 13:11
En over de inhoud van die vaccinaties kunnen we ook hele topic`s vullen.
Inderdaad.
Wat je helaas ziet is dat het anti-vaccinatie-denken echte gevolgen heeft op het weer terugkomen van eerder vrijwel uitgeroeide ziektes in bepaalde gebieden en onnodige doden tot gevolg heeft.
Wat ik mij altijd afvraag is het volgende. Men wil sommige mensen, bv de mensen die in de zorg werken en leraren op scholen, verplichten zich te laten vaccineren. [bv tegen griep, Hepatitis B etc.]

Maar als de voorstanders van vaccinatie allemaal een prikje gaan halen, dan hoeft men toch niet bang te zijn om ziek te worden? Waarom moet er dan verplicht worden gevaccineerd?

Mijn vrouw werkt in de zorg en daar heeft men het ook geprobeerd. Maar dat gaat niet gebeuren. Veel mensen in de zorg willen dat niet, en zeker niet verplicht. vraag je eens af waarom.
De recente enquête van de KNMG en V & VN, de beroepsverenigingen voor artsen en verpleegkundigen en verzorgenden, bevestigt die desinteresse: een kwart van de artsen en ruim de helft van de verpleegkundigen en verzorgenden willen zich niet laten inenten tegen de Mexicaanse griep.

https://www.volkskrant.nl/mensen/een-pr ... ~be1f8777/

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 14:27

Arminius schreef:
22 mei 2018, 14:12
Waarom moet er dan verplicht worden gevaccineerd?
De reden voor vaccinatie is duidelijk. De vraag is echter wat het effect op het halen van vaccinaties is zodra het verplicht wordt.
Wellicht is het feit dat iets verplicht is al een motivatie om er niet positief tegenover te staan?
(dat geldt voor heel veel zaken waar een verplicht karakter reeds enige hakken in het zand doet belanden?)

Arminius

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Arminius » 22 mei 2018, 14:53

Determinist schreef:
22 mei 2018, 14:27
Arminius schreef:
22 mei 2018, 14:12
Waarom moet er dan verplicht worden gevaccineerd?
De reden voor vaccinatie is duidelijk. De vraag is echter wat het effect op het halen van vaccinaties is zodra het verplicht wordt.
Wellicht is het feit dat iets verplicht is al een motivatie om er niet positief tegenover te staan?
(dat geldt voor heel veel zaken waar een verplicht karakter reeds enige hakken in het zand doet belanden?)
Ik bedoelde het eigenlijk anders; stel jij laat je vaccineren tegen laten we zeggen de griep. Ik niet, en ik krijg dus de griep. Dan kan jij toch niet meer besmet worden? Waarom wil je mij dan verplichten mij te laten vaccineren. [wil je niet, maar ik geef een voorbeeld]

Dat is namelijk altijd de dooddoener. Dat je anders andere mensen kunt besmetten. Maar je kunt alleen anderen die zich ook niet hebben laten vaccineren besmetten, toch?

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Georgia Guidestones

Bericht door Determinist » 22 mei 2018, 15:20

Aaah. Ok ik begrijp je nu.

Bijvoorbeeld griep. Als je griep hebt dan ben je besmettelijk voor anderen dmv het doorgeven van het virus door te hoesten/niezen of als een ander in aanraking komt met enige vorm van overbrenging.
Als je gevaccineerd bent heb je veel minder kans dat je lichaam veel virussen bevat en heb je minder last van bijvoorbeeld hoesten (wat een gevolg is van de infectie). De manieren van overbrenging zijn dus gereduceerd en loopt een ander minder risico besmet te worden als deze zelf niet resistent is.

Iemand in het ziekenhuis die in contact komt met meerdere mensen is dus minder risicovol als deze zelf resistentie heeft voor het virus.
Let wel, het is geen 100% resistentie. Maar het kan zodanig minder zijn dat de kans op verder overbrengen minder is.

Als iedereen zich ingeënt heeft is uiteraard de kans het minst dat je iets krijgt of doorgeeft. dat is de ideale situatie.
Maar niet iedereen is ingeënt en niet alle entingen werken 100% beschermend.

Het is dus een risico afweging voor de patiënt. En het is uiteraard prettig dat een werknemer in een ziekenhuis niet constant van de ene naar de andere ziekte loopt zonder zelf besmet te worden en het weer door te geven aan een collega of aan een andere patiënt.

Plaats reactie