Admiralty law (Canon Law)

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gast1

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Gast1 » 25 mei 2018, 08:22

Grappig verhaal van die rechtbank/rechter.
Ik zal het eens even laten bezinken, want ik 'moet' nog zeker en minstens 1 rechtszaak gaan bijwonen.
Ik ben overigens in dat kader de initiatiefnemer en werknemer die die zaak aangespannen heeft tegen zijn werkgever ... :mrgreen:

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 08:27

Gast1 schreef:
25 mei 2018, 08:22
Grappig verhaal van die rechtbank/rechter.
Ik zal het eens even laten bezinken, want ik 'moet' nog zeker en minstens 1 rechtszaak gaan bijwonen.
Ik ben overigens in dat kader de initiatiefnemer en werknemer die die zaak aangespannen heeft tegen zijn werkgever ... :mrgreen:
Houd er wel rekening mee Gast1 dat wij hier een ander soort recht hebben als in Amerika en Engeland. Dit soort dingen vereist hele goede kennis van het recht van het land. Anders lachen ze je keihard in je gezicht uit. Maar het is zeker de moeite waard om dit soort dingen verder uit te zoeken.
Laatst gewijzigd door Arminius op 25 mei 2018, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 08:36

Afbeelding

Vlag met een goud randje

Every time you walk into a courtroom, anywhere in the USA, you'll find this banner displayed in the front of the room, next to the judge. (It's also displayed in federally funded schools and in government buildings.) By displaying this banner, they are putting you "On Notice" that you are NOT in a court of "Common Law," or of "Constitutional Law," but are in a court of "Merchant Law!"[This is an "Admiralty" Flag of British Maritime Law come ashore!

("Old Glory," the Flag of the American Republic, does NOT have a gold fringe!)

This is Old Glory!

In 1938 the united States supreme Court ruled that the "Common Law" was now "statutorized," and no longer existed as a separate system of law (that's why they'll not accept any legal precedent that predates 1938.) As a result, when you appear in a "Merchant Law Court" the U.S. Constitution has no effect, and you have NO Rights! You are now under the jurisdiction of the Uniform

Commercial Code!

Because they don't want you to learn the proper jurisdiction, today's courts give lip service to accepting the Fifth Amendment defense -- but try to introduce the Constitution into the court proceedings! You'll be threatened by the judge!

What you are seeing, right in front of your eyes, is an unprecedented GRAB for power by the "federal" government! The "federal" government has NO jurisdiction within the borders of these separate and sovereign united States, correct spelling. However, they have TRICKED you into accepting that they DO have jurisdiction

Dit geldt OOK voor de rest van de wereld.Ik blijf me verbazen dat er nog europeanen zijn die beweren dat het hier allemaal anders is. Opzouten met zulks domme praat zeg ik dan.Je heb de MAL en de IMAL de I staat voor international en deze gasten rulen de gehele mikmak: http://www.bis.org/.

Hier de golden fringe om de europese vlag:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Determinist » 25 mei 2018, 08:41

Vraagje. Wat moeten we met deze informatie?

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 08:48

Man, I love this Shit :mrgreen:

The U.S. Corporation and the Maritime Flag

by Zen Gardner

Afbeelding

Gerald Celente has an excellent piece on the Superbowl entitled Are Americans Sure Their Flag Is Still There?

Good stuff. But I'm wondering, not just if there's a flag still there, but which one?

And who notices?

Besides the banality of this meaningless exchange and the usual attempts to polarize viewers and pretend they have some significance in the grand scheme of things, I was more taken by the fringed Maritime flag featured behind Obama during the interview. (Stop after you see the flag if you like, sickening interview..)
How many understand the significance of the fringed Maritime flag?

Significant?

You bet it is. A whole other set of laws are in effect under the fringed Maritime flag. And we're seeing it continue to become more and more prevalent on military uniforms, police and private security uniforms, in public areas and throughout government. It's not just a pretty decoration.

It has a more serious significance than most could imagine. It's an abdication of national and personal power.

Afbeelding

These young men have no idea they're property of a corporation, not a constitutional government

Under Maritime Admiralty law the corporation of the United States, not the constitutional entity, is in control. For those of you unfamiliar with maritime law and its legal implications, here's a brief explanation:

Ever wonder why some American flags, especially those in your courts of law, police stations, and even in the lobby of Walt Disney Corporation all have a gold fringe? It?s not to make the flag look more regal, but to make sure that those who are governed by the law of that institution are NOT governed by the United States of America Constitution, but by the bylaws of the UNITED STATES OF AMERICA CORPORATION.

The Corporation is a headless beast that strives to create profit. Profit to a laymen is money. Profit to those who control the world is control. The gold fringe on any American flag is the greatest level of desecration one could have. This goes for state flags as well. It says to the legal world that you are under the law of the Corporation and NOT the country.

Afbeelding

Our supposedly representative government is purely a corporate state under this flag

Ultimately when you walk into a court of law, you are being governed by the bylaws of a Corporation and not by your Constitution. There are courts that decide if a matter is Constitutional or Unconstitutional, but they are merely looking out of their legal domain and into ours, for we the people, are the only body or group that considers itself under the Constitution. Straightforward fact - yet no one notices

What is Maritime Law?

The gold fringe originates from something called Maritime Law. This was a technique that countries used back in the days of Naval fleets that needed to barter and or sign treaties between nations. Each ship flew a flag of its country to denote its legal domain. This flag was honored as the legal domain over that ship. If one were to step onto that ship, one was subject to the written and recorded laws of that flag?s country.

The gold fringe on the United States flag is a legal holdover from these times. When one walks into the courtroom or any other institution with a gold fringe, one has surrendered to the bylaws of that Corporation and NOT the Constitution.

Bron niet meer actief

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 08:50

Determinist schreef:
25 mei 2018, 08:41
Vraagje. Wat moeten we met deze informatie?
Wat jij er mee moet bepaal je zelf. Voor anderen is dit wellicht zeer leerzaam. Voor mij in ieder geval wel.

Gast1

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Gast1 » 25 mei 2018, 08:54

Arminius schreef:
25 mei 2018, 08:27
Houd er wel rekening mee Gast1 dat wij hier een ander soort recht hebben als in Amerika en Engeland.
Dit soort dingen vereist hele goede kennis van het recht van het land. Anders lachen ze je keihard in je gezicht uit.
Maar het is zeker de moeite waard om dit soort dingen verder uit te zoeken.
Ik plaatste mijn reactie badinerend Arminius, vandaar mijn smiley.
Ik ben behoorlijk goed op de hoogte van de 'gang van zaken' inzake de jurisprudentie. :wink:

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Determinist » 25 mei 2018, 09:02

Arminius schreef:
25 mei 2018, 08:50
Voor anderen is dit wellicht zeer leerzaam. Voor mij in ieder geval wel.
Leerzaam in welk opzicht? Wat is de achterliggende gedachte vraag ik mij af.
Is dit een soort argumentatie dat we geen belastingen moeten betalen?

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:04

Gast1 schreef:
25 mei 2018, 08:54
Arminius schreef:
25 mei 2018, 08:27
Houd er wel rekening mee Gast1 dat wij hier een ander soort recht hebben als in Amerika en Engeland.
Dit soort dingen vereist hele goede kennis van het recht van het land. Anders lachen ze je keihard in je gezicht uit.
Maar het is zeker de moeite waard om dit soort dingen verder uit te zoeken.
Ik plaatste mijn reactie badinerend Arminius, vandaar mijn smiley.
Ik ben behoorlijk goed op de hoogte van de 'gang van zaken' inzake de jurisprudentie. :wink:
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je naar een civiele rechter bent gestapt?
Civiel recht betekenis & definitie. Het civiel of burgerlijk recht regelt de juridische verhouding tussen bedrijven of burgers onderling. Deze rechtsvorm staat ook wel bekend als privaatrecht. De Nederlandse rechtspraak bestaat uit drie rechtsgebieden: strafrecht, bestuursrecht en civiel recht.

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:06

Determinist schreef:
25 mei 2018, 09:02
Arminius schreef:
25 mei 2018, 08:50
Voor anderen is dit wellicht zeer leerzaam. Voor mij in ieder geval wel.
Leerzaam in welk opzicht? Wat is de achterliggende gedachte vraag ik mij af.
Is dit een soort argumentatie dat we geen belastingen moeten betalen?
Iedereen in Nederland wordt geacht de wet te kennen.

Er bestaat inderdaad een mogelijkheid dat je onder je echte naam niet belastingplichtig bent. Maar ook bv je hypotheek valt onder de MAL.

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:14

Je bent je naam niet. Je naam (of je BSN nummer) is een coöperatie opgericht toen je ouders je lieten inschrijven in het geboorteregister. Die coöperatie maakt het mogelijk via bankschulden geld te creëren. Je officieel geregistreerde naam is dus je stroman (coöperatie, een handelsmechanisme) maar wordt niet gezien als de mens die je bent. We zijn dus allemaal gewoon papieren schuldbekentenissen.

Een vrij mens is iemand die zich ontdaan heeft van alle officiële banden. Dat vraagt héél veel moed en is niet zo gemakkelijk. Weinigen hebben de moed, laat staan kennis, om zich als méns vrij te pleiten. De coöperaties die we zijn, hebben ofwel teveel schulden of andere belangen zoals het gemak (werkloosheidsgeld, kindergeld, ziektegeld enz), dat de machtselite creëerde om zich als mens vrij te maken.
Laatst gewijzigd door Arminius op 25 mei 2018, 12:31, 2 keer totaal gewijzigd.

gusteman

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door gusteman » 25 mei 2018, 09:20

Determinist schreef:
25 mei 2018, 08:41
Vraagje. Wat moeten we met deze informatie?
Deze informatie mag geklasseerd worden onder de noemer: onzin.

Ik begrijp niet dat volwassen mensen nog in staat zijn deze larie en apekool voor waarheid aan te nemen, zeker daar iedereen (wereldwijd!) die ooit al begonnen is aan een rechtszaak om erkenning als "Freeman on the land" te verkrijgen er bekaaid is vanaf gekomen ..... al was het maar omdat "Admiralty Law" eenvoudigweg niet bestaat en derhalve geen rechtsgeldigheid heeft. Waardoor elke claim die daarop gebaseerd is gewoon lachwekkend wordt.

Zo, ik heb hierbij vastgesteld dat mijn "buikgevoel" mij nog steeds behoorlijk goed dient: het Mysterie en Wetenschap Forum wordt almaar meer het werkterrein van mensen die zich laten leiden door waanideeën en dwaalgedachten.
Prima hoor, zoals mijn moeder zaliger placht te zeggen: "Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" en er is voorlopig nog plaats genoeg op deze planeet.

Maar dat betekent niet dat ik het daarom eens moet zijn met elke uitspraak, elk standpunt of aangevoerd argument; ik behoud mij daarom het recht om kritiek te spuien waar en wanneer ik dit gepast acht. Gefundeerde kritiek is trouwens een eerste vereiste om tot samenwerking te kunnen komen, derhalve :hands:

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:26

Determinist schreef:
25 mei 2018, 09:02
Arminius schreef:
25 mei 2018, 08:50
Voor anderen is dit wellicht zeer leerzaam. Voor mij in ieder geval wel.
Leerzaam in welk opzicht? Wat is de achterliggende gedachte vraag ik mij af.
Is dit een soort argumentatie dat we geen belastingen moeten betalen?
Overigens was ik mij niet bewust dat een topic op dit forum eerst door een soort van ballotage commissie moet worden beoordeeld of deze wel of niet door de beugel kan? :? Of begrijp ik je nu verkeerd?
gusteman schreef:
25 mei 2018, 09:20

Zo, ik heb hierbij vastgesteld dat mijn "buikgevoel" mij nog steeds behoorlijk goed dient: het Mysterie en Wetenschap Forum wordt almaar meer het werkterrein van mensen die zich laten leiden door waanideeën en dwaalgedachten.
Prima hoor, zoals mijn moeder zaliger placht te zeggen: "Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" en er is voorlopig nog plaats genoeg op deze planeet.

Maar dat betekent niet dat ik het daarom eens moet zijn met elke uitspraak, elk standpunt of aangevoerd argument; ik behoud mij daarom het recht om kritiek te spuien waar en wanneer ik dit gepast acht. Gefundeerde kritiek is trouwens een eerste vereiste om tot samenwerking te kunnen komen, derhalve :hands:
Ben ik geheel met je eens. Voor sommigen mag het onzin lijken, voor anderen is het serieuze shit. Niemand vraagt je toch om het ergens mee eens te zijn? En niemand veroordeelt je, zeker ik niet, om ergens kritiek op te hebben. ;P!

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 09:59

Afbeelding

Freeman on the Land, in Nederland zouden we het de 'soevereine mens op het land' kunnen noemen. Een mens van vlees en bloed in plaats van een stroman.

U bent vrij geboren (ook als de controleurs iets anders claimen) maar uw ouders hebben u door het aanmelden bij de burgerlijke stand verkocht aan de Nederland N.V./het Vaticaan (uw natuurlijke persoon dient garant te staan voor ongeveer 630000 euro). Dit nietige contract, hoeft niet ontbonden te worden, daar het nietig is. U heeft namelijk nooit toestemming verleend voor de verkoop en de creatie van de ‘natuurlijke persoon’. U kunt dus vrij zijn door non-coöperatie met de Nederland B.V. (als u daarin gehinderd wordt heeft u een inherent recht op zelfverdediging).

Meer informatie onder: http://www.ikclaimmijnnaam.nl/

Presentatie door jurist Luuk van Dinter over zijn concept van de soevereine mens.:



Bron: http://www.vrijewereld.org

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 10:03

gusteman schreef:
25 mei 2018, 09:20

Ik begrijp niet dat volwassen mensen nog in staat zijn deze larie en apekool voor waarheid aan te nemen, zeker daar iedereen (wereldwijd!) die ooit al begonnen is aan een rechtszaak om erkenning als "Freeman on the land" te verkrijgen er bekaaid is vanaf gekomen ..... al was het maar omdat "Admiralty Law" eenvoudigweg niet bestaat en derhalve geen rechtsgeldigheid heeft. Waardoor elke claim die daarop gebaseerd is gewoon lachwekkend wordt.
Wat zeg jij nou???

Admiralty law or maritime law is a body of law that governs nautical issues and private maritime disputes. Admiralty law consists of both domestic law on maritime activities, and private international law governing the relationships between private parties operating or using ocean-going ships. While each legal jurisdiction usually has its own legislation governing maritime matters, the international nature of the topic and the need for uniformity has, since 1900, led to considerable international maritime law developments, including numerous multilateral treaties.[1]

Matters dealt by admiralty law include marine commerce, marine navigation, salvage, maritime pollution, seafarers’ rights, and the carriage by sea of both passengers and goods. Admiralty law also covers land-based commercial activities that are maritime in character, such as marine insurance. Some lawyers prefer to reserve the term “admiralty law” for “wet law” (e.g. salvage, collisions, ship arrest, towage, liens, & limitation), and use “maritime law” only for “dry law” (e.g. carriage of goods & people, marine insurance, and the MLC).[2]

Admiralty law may be distinguished from the Law of the Sea, which is a body of public international law dealing with navigational rights, mineral rights, jurisdiction over coastal waters, and the maritime relationships between nations. The United Nations Convention on the Law of the Sea has been adopted by 167 countries[3] and the European Union, and disputes are resolved at the ITLOS tribunal in Hamburg.

https://en.wikipedia.org/wiki/Admiralty_law

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Determinist » 25 mei 2018, 10:33

Arminius schreef:
25 mei 2018, 09:26
Overigens was ik mij niet bewust dat een topic op dit forum eerst door een soort van ballotage commissie moet worden beoordeeld of deze wel of niet door de beugel kan? :? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Je begrijpt het inderdaad verkeerd.

Ik stel een vraag over dit onderwerp. Als ik het allemaal lees komt mij het gevoel bovendrijven dat er een onderliggende bedoeling achter zit.
Info is leuk als info (als het ware info is), maar is het de bedoeling dit te verwerken in daadwerkelijke acties of visie op de samenleving?
Het komt mij over als anarchistische propaganda.

En dat mag. Geen enkel probleem. Op dit forum kom je ook regelmatig neomarxistische propaganda tegen. Of atheïstische.

Mijn vraag is dus simpel: welk onderliggend doel tracht je te bereiken met deze info. Het eerste wat in mij opkomt is de anarchistische visie.
Maar dat kan ik mis hebben.

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 10:45

Determinist schreef:
25 mei 2018, 10:33
Arminius schreef:
25 mei 2018, 09:26
Overigens was ik mij niet bewust dat een topic op dit forum eerst door een soort van ballotage commissie moet worden beoordeeld of deze wel of niet door de beugel kan? :? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Je begrijpt het inderdaad verkeerd.

Ik stel een vraag over dit onderwerp. Als ik het allemaal lees komt mij het gevoel bovendrijven dat er een onderliggende bedoeling achter zit.
Info is leuk als info (als het ware info is), maar is het de bedoeling dit te verwerken in daadwerkelijke acties of visie op de samenleving?
Het komt mij over als anarchistische propaganda.

En dat mag. Geen enkel probleem. Op dit forum kom je ook regelmatig neomarxistische propaganda tegen. Of atheïstische.

Mijn vraag is dus simpel: welk onderliggend doel tracht je te bereiken met deze info. Het eerste wat in mij opkomt is de anarchistische visie.
Maar dat kan ik mis hebben.
OK, dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen, mijn excuus. :hands:

Je zou het inderdaad een anarchistische posting kunnen noemen. Ik heb een schijthekel aan de overheid :mrgreen: Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen of hij er in meegaat of niet.

Ik heb in het verleden [door omstandigheden] 10 jaar nergens ingeschreven gestaan bij gemeenten etc. Geen belasting betaald, alles contant gedaan. Was heerlijk rustig. ;P!

Alleen had ik ook nergens recht op. Kon niets officieels. Geen huis huren, geen bankrekening openen, geen uitkering aanvragen, niet wit werken, geen legitimatie of paspoort aanvragen etc etc.

Later bleek dat ik in die periode uit Nederland was uitgeschreven. Toen ik weer officieel ingeschreven wilde worden bij de gemeente waar ik woonde, kon dat niet. Ik moest eerst naar het Ministerie van Binnenlandse Zaken in Den Haag om mij weer als Nederlands staatsburger in te laten schrijven in Nederland. Ik moest kortom aantonen dat ik MIJN NAAM in hoofdletters was :mrgreen:

Het is dus zeker niet zo maar iets. Men moet goed de consequenties begrijpen van dergelijke acties zoals ik die heb gedaan.
Laatst gewijzigd door Arminius op 25 mei 2018, 11:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Determinist » 25 mei 2018, 11:00

Aha Arminius. Dat maakt het duidelijk en wilde ik graag weten. Dan kan ik je posts in context plaatsen.

;P!

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 11:43

Er zijn een aantal mensen die zich uitvoerig in deze materie hebben verdiept. Een daarvan is Irene Gravenhorst




”Truth language” … David Wynn Miller teaches courses and disrupts courts.

Is David Wynn Miller, the man with a 200 IQ who claims to be a 92nd degree Freemason, the most dangerous man in the world? Upon going to the US Supreme Court to prosecute US Supreme Court Justice William Rehnquist in 1988, David Wynn Miller was immediately arrested for threatening a US judge and taken into a closed room, surrounded by 6 U.S. marshalls. Justice Rehnquist came down from his chambers and told David he had his signed confession for treason against the United States people. David gave his brief response to Judge Rehnquist and within seconds, the Justice requested that everyone else leave the room so that he could have a private conversation with the man who moments before had come to arrest him, a conversation that lasted for 2 1/2 hours. Anyone who wants to understand the takeover of our country and our world a little bit better will learn a lot from this 20 minutes; this is certainly one of the most fascinating speeches that I have ever heard from a man whom, I would argue, may be one of the most dangerous men in the world.




Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 11:49

Ik weet het, ik plemp hier een hele berg info, maar het is absoluut de moeite waard om het allemaal op je gemak tot je te nemen. Ik heb dit allemaal op mijn harde schrijf staan, dus ik kan nog even vooruit. Je hoeft het ook niet allemaal te gelijk te bekijken en te lezen. Neem het gedoseerd tot je en probeer je in de materie te verdiepen.

Prima 10 delen dit, hij verteld rustig en het is daardoor goed te vertalen naar jouw eigen situatie hier in Nederland.

Hij geeft wel een paar interessante tips.



En bij de MAL hoort natuurlijk ook offshore banking...

Zo werkt dat;

Belastingparadijzen in beeld gebracht: 'Hier moet iets aan gebeuren'

Met zijn film wil hij iedereen laten zien hoe belastingparadijzen en in het bijzonder offshore banking voor het overgrote deel van de wereldbevolking desastreus uitpakt. En als voormalig accountant op het Britse 'belastingeiland' Jersey kan John Christensen het weten. "Veel van de problemen waarmee de wereld kampt, zijn te herleiden naar het ontwijken van belasting."
https://www.rtlz.nl/algemeen/economie/b ... n-gebeuren

Plaats reactie