Admiralty law (Canon Law)

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 12:41

Ik had hier al eerder verteld dat alle Ministeries bij de Kamer van Koophandel staan ingeschreven. Waarom is dat zou je denken. [think]
1) Regeringen zijn/waren Corporaties/Ondernemingen. Het Corporate Government phenomenon /corporatief gecontroleerde Regeringsfenomeen laat niet alleen zien hoe “regeringen” zich gedragen als Begunstigde (niet als Beheerder) van het regerings Trust (het goed waarover zij het beheer hebben), maar het papierspoor bewijst het ook nog eens! De Verenigde Staten, Canada, Australië, Het Verenigd Koninkrijk Frankrijk, Italië, Brazilië, Japan, Zuid-Afrika, en de lijst is nog veel langer … het zijn allemaal corporatieve ondernemings-entiteiten met een grondslag in de VS, geregistreerd als zodoende bij de United States Security & Exchanges Commission…(VS-Aandelenbeurs Commissie) … en zodoende opererend ten koste van de rest van ons. “Het Systeem” is van nature (oligarchical in nature) heerschappij van de 1%, het is erop gericht dat alleen “een paar” profiteren terwijl de rest werken om het te ondersteunen.

2) Personen zijn/waren Corporaties: Bij geboorte, wordt er een geboortecertificaat aanvraag getekend door je ouders die door de corporatief gecontroleerde Regering wordt gebruikt om een Trust/Fonds te beginnen/openen in jouw naam. Dit Trust/Fonds dient als zakelijk onderpand, en een zakelijk onderpand rekening wordt gecreëerd en gefinancierd in jouw naam. Jij bent de Begunstigde van dit Fonds … maar niemand verteld jou dat het bestaat. Wanneer jij geen Testament opmaakt voor je zevende levensjaar, verklaard de corporatief gecontroleerde Regering jou als overleden – onder admiraliteits-wet nota bene! – en wordt jij door het systeem officieel als “verdwenen op zee” beschouwd. Serieus. De Corporatief gecontroleerde Regering neemt vervolgens financiële controle over jouw bezit, en zij – wetende dat de meeste van ons daadwerkelijk ouder dan 7 jaar worden – gaan verder door ons als levende slaven te behandelen. Het Fondsen/de tegoeden die geschapen werden toen je leven gemonetariseerd werd (middels je geboortecertificaat) – met jou als onderpand – worden aan je geleend wanneer je een banklening aanvraagt, hypotheken etc. Jij wordt vervolgens gedwongen te werken om deze tegoeden terug te betalen – plus rente – terug aan het systeem. Legaal gezien, heb jij geen rechten omdat jij vanaf de leeftijd van 7 jaar officiëel geacht wordt dood te zijn. Pech gehad. (Klik hier voor meer informatie over de Regerings Fonds relatie).

3.) Massa Media is het instrument dat door de corporatief gecontroleerde Regeringen gebruikt wordt om propaganda direct bij jullie thuis te bezorgen. Het wordt gebruikt om de publieke perceptie van corporatief gecontroleerde Regeringshandelingen en niet-handelingen te manipuleren; om sociale normen, grenzen, gedragingen, en troep te verkopen door een “behoefte” te creëren, en je dan een product voor te houden om aan die behoefte te voldoen. En het stopt niet bij de Media; de psychologie van het “oude” model worden ook ondersteund door educatieve en religieuze instellingen.

Corporaties, Regeringen en Media vertellen allemaal dezelfde leugens. Zij zijn allemaal onderdeel van hetzelfde beest.

4) Het resultaat is, dat de economische structuur van de wereld is/was een mechanisme van slavernij. Slavernij is een systeem waaronder mensen behandeld worden als eigendom, en gedwongen worden om te werken. Slaven worden tegen hun wil gehouden vanaf de tijd van hun gevangenschap, aankoop of geboorte, en hun recht ontnomen om weg te gaan, of te weigeren om te werken.

Bron: niet meer actief op internet

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 13:45

Ow, en wie mij niet gelooft. Check het zelf

Afbeelding

Ook de staat der Nederlanden staat vermeld als coöperatie in de vs, zo ook eerste en tweede kamer...
https://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edga ... getcompany

Overigens niet alleen NL maar heel veel landen

Jan Loorbach was deken van de Orde van Advocaten (NoVA). Hij hield in Arminius een lezing die werd georganiseerd door de Remonstrantse Gemeente. Loorbach sprak zich in een interview erna uit over het ontstaan van de rechtstaat, Magna Carta, Willem I en de nieuwe Grondwet van 1813. Ook kreeg hij de vraag wie er in Nederland boven de wet staat.

Laatst gewijzigd door Arminius op 25 mei 2018, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 13:50

Even een stukje geschiedenis
Ontstaanswortels van de Staat der Nederlanden.

Daarvoor moeten we eerst terug naar de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden in 1588, welke in de tweede helft van de 18de eeuw in verval raakte.

In vervolg op de Franse Revolutie in 1789 veroverde het Franse leger het Nederlandse grondgebied in 1795
Stadhouder Willem V vluchtte naar Engeland en patriottische revolutionairen werd de Republiek op 19 januari 1795 omgedoopt tot de Bataafse Republiek.

Er was behoefte aan een nieuwe grondwet, waarin de idealen zoals volkssoevereiniteit, hervorming van het staatsbestel en afschaffing van erfopvolging /familieregering geregeld konden worden.

Deze grondwet van het vrije volk werd met de Staatsregeling van 1798 van kracht.
Juridisch belangrijk is dat deze Grondwet een rechtsstelsel kende van Gewoonterecht (Common Law)! Inclusief rechtspraak met een jury.

In 1799 kwam Napoleon Bonaparte in Frankrijk aan de macht en deze gebruikte zijn keizerlijke macht om een autoritair bewind in te stellen, waarbij zijn broer Lodewijk in 1805 tot koning van de Nederlandse Staat benoemd werd.

Dit was het einde van de Bataafse Republiek.

Het was onder de bezetting van Napoleon dat in 1811 de Burgerlijke Stand werd ingevoerd en iedere mens verplicht werd tot het dragen van een naam.

De grondwet van het vrije volk uit 1798 is echter nooit herroepen. Met de bezetting door Napoleon en door de latere overwinnaars op Napoleon (1814) is het hoogste gezag (de jurisdictie) van het vrije volk verplaatst naar een buitenlandse mogendheid of een externe autoriteit.

Met de Slag bij Waterloo verloor Napoleon dit hoogste gezag in 1814.

De overwinnaars (Pruisen, Rusland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk) sloten met het Verdrag van Parijs op 20 november 1815 een Verbond met de Heilige Drie-Eenheid (lees: het Vaticaan als vertegenwoordiger van de staten Vaticaanstad, London City en Washington D.C).

Hiermee werd dus een rechtspersoon, het Koninkrijk der Nederlanden, opgericht binnen de jurisdictie van het heilige Romeinse recht (Ancient Regime = voorloper Burgerlijk Recht).

En aangezien de Bataafse Republiek is opgericht onder Gewoonterecht, is deze juridisch gezien een rechtmatige rechtspersoon wiens grondgebied is geannexeerd door een andere rechtspersoon onder soevereiniteit van het Vaticaan.

Conclusie: Met het verdrag van Parijs in 1815 is in Nederland volkssoevereiniteit tegen de wil van het volk verandert in godsoevereiniteit, in naam van de “heilige en ondeelbare Drie-Eenheid”, met als zetbaas Koning Willem I van “Oranje Nassau”.

Het in 1815 opgerichte Koninkrijk der Nederlanden vertegenwoordigt alhier het Vaticaan = het Vaticaans rechtsysteem = canoniek recht. Gebed in een groeiende structuur van Civil Law (burgerlijk recht).

De herziening van de Nederlandse Grondwet treedt in werking. Onder auspiciën van de liberale voorman Johan Rudolph Thorbecke wordt het parlementaire stelsel ingevoerd en ontstaat de Staat der Nederlanden met Koning Willem II als staatshoofd.

Juridisch gezien blijft de Heilige Drie-Eenheid het hoogste gezag en blijft de annexatie van Nederland een (theoretisch) feit.

Voor ons is de Motu Proprio die de huidige paus Franciscus op 11 juli 2013 uitvaardigde, dus belangrijk.
https://religo.ch/2013/08/10/vatikan-pa ... amter-auf/

Deze trad op 1 september 2013 in werking en heeft betrekking op ALLE rechtspersonen, die onder de Vaticaanse curie opgericht zijn.

Dus ook de Staat der Nederlanden.

De politieke en diplomatieke immuniteit (immuun = onaantastbaar voor…) voor strafvervolging wordt opgeheven voor:
Rechters
Advocaten
Magistraten
Ambtenaren
Officieren
(van Justitie als wel in het leger)

Bron: niet meer bekent op internet, stuk geactualiseerd

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 25 mei 2018, 14:40

Afbeelding

Als je in deze materie duikt, zul je al snel merken dat taal en woorden een grote rol spelen in het recht, en vooral de betekenis ervan.

ook deze twee video's horen hier zeker thuis... in ieder geval het eerste deel... daarin veel info hoe heel veel woorden in de taal refereren aan de wet van het water / maritime law... en dat zijn er meer dan je denkt...





World Banker Karen Hudes Reveals Secret US Constitution

Ik was best wel verbaasd over de informatie die Karen geeft over je "Strawman"; je papieren indentiteit, welke dus NEP IS!



Canon law is the body of laws and regulations made by......

http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_law

En hier laat ik het voorlopig even bij. Jullie hebben 3 pagina`s info door te spitten en te bestuderen. Veel plezier. ;P!

Gast1

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Gast1 » 26 mei 2018, 09:20

Arminius schreef:
25 mei 2018, 09:04
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je naar een civiele rechter bent gestapt?
Nope, eerst naar een bestuursrechter en daarna naar de Centrale Raad van Beroep in Utrecht.
En deze Raad (het hoogste gerechtshof) stelde mij in de twee vigerende zaken geheel in het gelijk.
Mijn werkgever -overheid- heeft ze ongenadig op haar flikker gekregen:
"Incorrect, onvolledig en besluitvormingen die berusten op een ondeugdelijke grondslag", Aldus deze Raad na bijna 6 jaar strijd voeren.
Er loopt nu nog een andere zaak bij een bestuursrechter en ook daarvoor ga ik 100%.

Afbeelding

Gast1

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Gast1 » 26 mei 2018, 09:23

gusteman schreef:
25 mei 2018, 09:20
Determinist schreef:
25 mei 2018, 08:41
Vraagje. Wat moeten we met deze informatie?
Deze informatie mag geklasseerd worden onder de noemer: onzin.

Ik begrijp niet dat volwassen mensen nog in staat zijn deze larie en apekool voor waarheid aan te nemen, zeker daar iedereen (wereldwijd!) die ooit al begonnen is aan een rechtszaak om erkenning als "Freeman on the land" te verkrijgen er bekaaid is vanaf gekomen ..... al was het maar omdat "Admiralty Law" eenvoudigweg niet bestaat en derhalve geen rechtsgeldigheid heeft. Waardoor elke claim die daarop gebaseerd is gewoon lachwekkend wordt.

Zo, ik heb hierbij vastgesteld dat mijn "buikgevoel" mij nog steeds behoorlijk goed dient: het Mysterie en Wetenschap Forum wordt almaar meer het werkterrein van mensen die zich laten leiden door waanideeën en dwaalgedachten.
Prima hoor, zoals mijn moeder zaliger placht te zeggen: "Ons Heer moet van elk zijn getal hebben" en er is voorlopig nog plaats genoeg op deze planeet.

Maar dat betekent niet dat ik het daarom eens moet zijn met elke uitspraak, elk standpunt of aangevoerd argument; ik behoud mij daarom het recht om kritiek te spuien waar en wanneer ik dit gepast acht. Gefundeerde kritiek is trouwens een eerste vereiste om tot samenwerking te kunnen komen, derhalve :hands:
:post:

Blij dat je weer wat meer meedoet Guus, gaat het weer een beetje?

Arminius

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Arminius » 26 mei 2018, 09:58

Gast1 schreef:
26 mei 2018, 09:20
Arminius schreef:
25 mei 2018, 09:04
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je naar een civiele rechter bent gestapt?
Nope, eerst naar een bestuursrechter en daarna naar de Centrale Raad van Beroep in Utrecht.
En deze Raad (het hoogste gerechtshof) stelde mij in de twee vigerende zaken geheel in het gelijk.
Ah, je bent ambtenaren begrijp ik. Ja dan wel. Ik dacht al, de Hoge Raad is normaal gesproken het hoogste rechtscollege. :wink:

Gast1

Re: Admiralty law (Canon Law)

Bericht door Gast1 » 26 mei 2018, 10:52

Yes, I know ...

Plaats reactie