Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Complottheorieën zeggen in het algemeen dat een bepaald verschijnsel of een bepaalde gebeurtenis bijvoorbeeld een moord, een revolutie, of zelfs het falen van een product niet alleen werd veroorzaakt door zichtbare activiteiten van politieke krachten of marktwerking, maar vooral door ondergrondse manipulatie.
Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door Determinist » 05 apr 2019, 18:40

gusteman schreef:
05 apr 2019, 18:12
ter verantwoording worden geroepen...
Wat bedoel je precies daarmee?

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door taigitu » 05 apr 2019, 18:55

MetalPig schreef:
05 apr 2019, 13:29
taigitu schreef:
05 apr 2019, 13:16
Als je de grafiek (mazelen) bekijkt, die hier boven staat en ook op de link van het Rijk, dan is de overgang
naar vaccinatie in 1976, eigenlijk nogal bizar. Je spuit gezonde kinderen (14 maanden) stoffen in, die in feite zorgen voor een verstoring in de normale
gezonde ontwikkeling van dat kleine lichaam. Terwijl het aantal sterfgevallen van de mazelen op dat moment (1976) enkelen telt.....?
Wat een merkwaardige redenering...
De bedoeling van het vaccin is het voorkomen dat mensen ziek worden, niet het voorkomen dat zieke mensen er aan sterven.
Hoe krom is het in feite dat je een gezonde baby van 14 maanden wiens lichaampje
zich dus al 14 maanden goed en gezond ontwikkelt, stoffen toe gaat dienen die dat lichaampje
aanvalt. Dus i.p.v. gezond door te ontwikkelen moet het een aanval gaan 'afslaan' met het
risico van vervelende, soms zelfs gevaarlijke, bijwerkingen waar kinderen schade ervaren
en zelfs aan kunnen overlijden.
Als mensen vóór vaccinatie zijn, in welke mate dan ook, is dat prima. Maar leg het niet de hele
gemeenschap op, ontneem hen niet de keuze maar geef eerlijke voorlichting.
Want ook in de medische keten inzake vaccinatie wordt er fraude gepleegd door het verzwijgen van negatieve uitkomsten.
Hieronder een een overzicht van de epidemie in de biblebelt. Omdat daar weinig tot geen kinderen zijn ingeënt ,
vanwege hun geloof, zou je verwachten dat er meerdere slachtoffers zouden zijn tijdens die epidemie....
Een zeventienjarige overleed. Toen een uitbraak in 2008 waarbij vier kinderen alleen opgenomen werden in het ziekenhuis.
Je zou dus kunnen zeggen dat het niet-vaccineren voor mazelen niet zo ondoordacht is als je dit leest in een
artikel van het Rijksinstituut voor de Volksgezondheid.


RIVM:
Hoe vaak komt mazelen voor in Nederland?

Vóór de invoering van mazelenvaccinatie in Nederland in 1976 maakte vrijwel iedereen op de kinderleeftijd mazelen door.
Er waren dan ook ieder jaar honderdduizenden mazelenpatiënten in Nederland.
Sinds de invoering van mazelenvaccinatie komt de ziekte veel minder voor,
doorgaans rond de 10 gevallen per jaar die vaak in het buitenland zijn opgelopen.

Onder bevolkingsgroepen die zich niet laten vaccineren, breken echter van tijd tot tijd nog epidemieën uit.
De mazelenepidemie van 2013/2014 (biblebelt) was voornamelijk onder niet gevaccineerde, orthodox-protestante schoolkinderen.
Tijdens deze epidemie werden ruim 180 patiënten met mazelen in het ziekenhuis opgenomen en stierf één 17-jarige aan de ziekte.
In 2008 was er een andere epidemie, voornamelijk onder kinderen van wie de ouders vaccinatie afwijzen op grond van een antroposofische levenshouding.
Hierbij werden vier kinderen in het ziekenhuis opgenomen.

https://www.rivm.nl/mazelen

.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door taigitu » 05 apr 2019, 19:09

univers schreef:
05 apr 2019, 13:52
Hoe kwetsbaar is het met 2 maanden!
Voorbeeld, ontwikkelingslanden.
Ja, armoede en daardoor gebrek aan de meeste sanitaire middelen
en o.a. voeding, enz. zijn daar debet aan.
En omdat daar heel veel kinderen sterven door die slechte leef omstandigheden
wordt gesproken en geschreven over de wereldwijde sterfte onder kinderen
omdat ze niet ingeënt zijn. Het is niet zo dat een vaccinatie daar DE oplossing is
maar zo wordt het wel vaak meegenomen in de campagne vóór vaccinatie.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door taigitu » 05 apr 2019, 19:28

Determinist schreef:
05 apr 2019, 14:18
taigitu schreef:
05 apr 2019, 13:16
Afbeelding
Dit is dus je reinste misleiding.

Een vaccin is geen medicijn. Het is een voorbehoedsmiddel.
Die grafiek die ik plaatste is identiek aan die van het RIVM.
Die van het RIVM kon ik alleen niet knippen/plakken dus even verder gekeken.
Nee, een vaccin is geen medicijn. Maar ik heb ervaren dat mijn huisarts blijkbaar ook niet van de
'vaccinatie tegen mazelen' was. Zoals ik elders al heb beschreven... hij nam zijn kind(eren) mee bij
huisbezoek als een patiënt de mazelen had. Op die manier liet hij zijn kinderen besmetten waarbij
de voor altijd beschermd waren. Zo kwam hij ook bij mij op bezoek voor die reden.
Het is alleen jammer dat dat 'voorbehoedsmiddel' agressie oproept in het lichaam van een kind waarbij
ook schade kan worden gemaakt.

Lees even wat meer over wat een vaccin in het lichaam doet en hoe daar over wordt geschreven:
https://www.nvkp.nl/veelgestelde-vragen ... chadelijk/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door Maxi » 06 apr 2019, 00:03

Ik ben pro natuurlijke selectie. Dat gaat de overbevolking wat tegen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door MetalPig » 06 apr 2019, 00:33

<edit: laat ook maar; er is geen rationeel kruid gewassen tegen domheid>

gusteman

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door gusteman » 06 apr 2019, 07:17

Determinist schreef:
05 apr 2019, 18:40
gusteman schreef:
05 apr 2019, 18:12
ter verantwoording worden geroepen...
Wat bedoel je precies daarmee?
Daarmee bedoel ik precies wat ik schrijf, namelijk dat wanneer kan worden aangetoond dat opzettelijk niet gevaccineerde personen aan de basis liggen van het uitbreken van een epidemie diegenen die in oorsprong verantwoordelijk waren voor het opzettelijk niet vaccineren de pineut zijn.
Dat die dus de verantwoordelijkheid te dragen krijgen van het uitbreken van een epidemie en zullen opdraaien voor de gevolgen ervan, onder meer de kosten voor het beteugelen van de epidemie.

Je kind niet vaccineren op basis van lullige argumenten die nergens op slaan behoort gecatalogeerd te worden als een misdrijf.

Het zal ook niet aanvaard worden wanneer iemand de remmen van zijn wagen defect maakt onder het motto "ik rij veilig, diegenen die onder mijn wagen terecht komen moeten maar beter opletten".

Ik voorzie hier natuurlijk dat er reacties zullen komen in de aard van "je vergelijk gaat volstrekt niet op" en als je het enkel over de omstandigheid hebt dan klopt dat ook; ik breng dit vergelijk echter aan als een voorbeeld van hoe anti vaccinatie gelovers zich onttrekken aan hun verantwoordelijkheid tegenover hun medemensen ... net zoals die bestuurder van het voertuig zonder remmen zich onttrekt aan zijn verantwoordelijkheid.

Bijwijlen ontstaan er hoe dan ook toestanden en ogenblikken waarop een samenleving moet kiezen voor het belang van de groep en niet voor het belang van het individu.

In de heisa rond illegale immigratie is zowat iedereen het daarover eens: de groep wordt vooropgesteld in het nadeel van de enkelingen die proberen door de mazen van het net te glippen en waartegen dan manu militari wordt opgetreden.
Waarom is dat dan een probleem indien het gaat over het onttrekken aan de verplichting tot vaccinatie?

Ik heb wel vastgesteld dat de denkpistes van anti vaccinatie sterk worden beïnvloed door een bepaalde groep, namelijk de aanhangers van de stelling van 'de soevereine mens' wat een samenraapsel is van idioten die denken in de internationale wetgeving een 'bewijs' te hebben gevonden voor deze stelling.
Zij sporen goedgelovige mensen dan ook aan zich volledig te onttrekken aan elke vorm van overheidsinbreng ... wat zij niet begrijpen is dat zij zich daarmee meteen buiten de maatschappij stellen.
Van al diegenen die tot nu toe geprobeerd hebben om hun 'soevereine' status te laten erkennen is nog niemand daarin geslaagd om de eenvoudige reden dat de aangevoerde argumenten klare onzin zijn.
Zij hebben echter wel een niet te miskennen invloed op mensen die zich vlot laten overtuigen wanneer het gaat om zaken die aantrekkelijk klinken.

gusteman

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door gusteman » 06 apr 2019, 07:23

MetalPig schreef:
06 apr 2019, 00:33
<edit: laat ook maar; er is geen rationeel kruid gewassen tegen domheid>
... en nu redeneren de 'dommen': "haha, hij gaat onderuit, zie je wel dat zijn argumenten niet deugen ... we hebben gewonnen !!!"

Waardoor ze onbewust bewijzen dat je het bij het rechte eind hebt.

Het nadeel met domme mensen is dat ze niet snugger genoeg zijn om te beseffen dat ze dom zijn ... dus denken ze dat ze super slim zijn ... :roll:

Gast1

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door Gast1 » 06 apr 2019, 11:21

univers schreef:
05 apr 2019, 13:52
Hoe kwetsbaar is het met 2 maanden!
Voorbeeld, ontwikkelingslanden.
Interessante gedachte, wat zouden we ervan vinden als daar niet meer ingeënt wordt ... [think]

Gast1

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door Gast1 » 06 apr 2019, 11:49

Ik laat me niet inenten tegen griep en heb dat ook nooit gedaan, en toch heb ik onze kinderen laten inenten tegen DKTP en BMR.
Ik had destijds als jonge Vader nog de gedachten en inzichten die ik nu heb.
Toch hoop ik dat onze kinderen -mochten ze ooit voor kinderen kiezen én daar ook vatbaar voor zijn- hun kinderen ook laten vaccineren.
Ik moet er niet aan denken dat onze mogelijke kleinkinderen een van die enge ziektes krijgt ...

Het blijft echter hún keuze ... :-|

itisallfake
Student
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 jun 2019, 11:30

Re: Wetenschappers luiden noodklok om gevaren vaccins

Bericht door itisallfake » 30 jun 2019, 13:01

tuurlijk, een kind een cocktail vol met gif inspuiten helpt absoluut tegen de gezondheidsgevaren, sure.....


de wereld is knetter de knetter gek!

Plaats reactie